وبلاگ

معرفی بهترین ماساژورهای برقی

یکی از روش‌هایی که جهت درمان برخی بیماری‌ها و رفع گرفتگی‌های عضلانی از زمان قدیم تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته ماساژ درمانی است. امروزه بر طبق تحقیقات انجام شده، اثبات شده است که ماساژ تاثیر شگفت انگیزی بر بدن و ذهن انسان می‌گذارد.

سالن‌های ماساژ حرفه ای و معتبری در سطح کشور وجود دارند که انواع مختلف سبک‌های ماساژ را به بهترین شکل به افراد ارائه می‌دهند اما افراد زیادی به دلایل مختلف از جمله محدودیت بودجه نمی‌توانند از این امکانات بهره مند شوند.

جهت بهره مندی همه افراد از تاثیرات و فواید ماساژ، انواع ماساژورهای برقی طراحی و ساخته شده اند و این امکان را برای افراد فراهم می‌کنند تا در مکان و زمان دلخواه خود، ماساژ ایده آلی را تجربه کنند.

اگر دوست دارید با انواع دستگاه‌های ماساژور و کاربرد آن‌ها آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید. بن کر، دارنده بهترین صندلی‌های ماساژور، قصد دارد در این مقاله شما را با بهترین ماساژورهای برقی آشنا کند.

ماساژور چشم بن کر

بهترین ماساژورهای برقی

چشم‌ها یکی از مهم ترین اجزای صورت هستند که به مراقبت زیادی نیاز دارند؛ استفاده مکرر از وسایل الکترونیکی مانند موبایل و رایانه باعث درد و خستگی چشم‌ها می‌شود. ماساژور چشم بن کر یکی از دستگاه‌های پیشرفته و پرقدرتی ست که استفاده از آن کاهش درد و خستگی چشم‌ها را به همراه دارد.

فواید ماساژور چشم بن کر

  • بهبود سردردهای میگرنی
  • کاهش پف زیر چشم و کاهش چین و چروک اطراف آن
  • کاهش استرس و اضطراب
  • تجربه خواب بهتر
  • افزایش جریان گردش خون

این ماساژور از طریق کیسه‌های هوا چشم و اطراف آن را به خوبی ماساژ می‌دهد. جنس این دستگاه به شکلی ست که فرد هیچ گونه زبری یا فشاری بر روی چشم‌هایش احساس نکند. یکی از ویژگی‌های بی نظیر ماساژور چشم بن کر امکان پخش موسیقی در طول ماساژ است؛ شما می‌توانید در حالی که از یک ماساژ ایده آل بهره مند می‌شوید، از شنیدن موسیقی دلخواه خود نیز لذت ببرید.

این مقاله را از دست ندهید: با ماساژور چشم و کاربرد آن آشنا هستید؟

پشتی ماساژور بن کر

پشتی ماساژور بن کر

یک پشتی کاربردی و دوست داشتنی! بالش یا پشتی ماساژور بن کر یکی دیگر از محصولات بی نظیر و کاربردی این برند محسوب می‌شود. از این پشتی می‌توانید در مکان‌های مختلف از جمله خانه، محل کار، فضای آزاد و درون خودرو خود استفاده کنید.

پشتی ماساژور بن کر به شکلی طراحی شده است که برای قسمت‌های مختلف بدن مانند کمر، دست، پا و شانه قابل استفاده است. شما می‌توانید زمانی که در حال مطالعه یا تماشای تلویزیون هستید از این ماساژور استفاده کنید.

فواید پشتی ماساژور بن کر

  • کاهش درد و خستگی
  • افزایش انرژی
  • بهبود گردش خون
  • افزایش آرامش و ریلکس شدن
  • بهبود مشکلات بی خوابی

پیشنهاد ویژه: با ماساژ درمانی با کمردرد خود خداحافظی کنید

ماساژور گردن و شانه بن کر

ماساژور گردنی بن کر

اگر به دنبال ماساژوری هستید که بتوانید دور گردن و شانه خود را ماساژ دهید، ماساژور گردن و شانه بن کر یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. این دستگاه برای نواحی دیگر بدن مانند شکم و کمر مناسب است و در ساخت و طراحی آن از متریال با کیفیت و بادوام استفاده شده است.

ماساژور گردن بن کر با دارا بودن ۴ غلتک ماساژ دهنده و عملکرد گرمایی خود به کاهش درد و گرفتگی ماهیچه‌ها و عضلات بدن و افزایش جریان خون کمک به سزایی می‌کند.

فواید ماساژور گردن و شانه بن کر

  • افزایش انرژی
  • کاهش گرفتگی عضلات
  • تجربه خوابی راحت
  • انعطاف پذیری و تقویت عضلات
  • کاهش درد در نواحی گردن و شانه
  • قابل استفاده در هر زمان و هر مکان

صندلی ماساژور بن کر

بهترین ماساژورهای برقی

دوست دارید یک ماساژور تمام وقت و حرفه ای در خانه داشته باشید؟ خب صندلی ماساژور بن کر را انتخاب کنید.

صندلی‌های ماساژ از بهترین و بزرگترین ماساژورهای برقی جهان به شمار می‌آیند. این ماساژور با دارا بودن کیسه‌های هوا و غلتک‌های ماساژ دهنده و با اعمال تکنیک‌های مختلف ماساژ از جمله تکنیک‌های ماساژ شیاتسو، سوئدی و … ماساژی خاطره انگیز و وصف نشدنی را فراهم می‌کند.

با کمک صندلی ماساژور بن کر می‌توانید در آن واحد تمام نواحی بدن از گردن تا کف پا را ماساژ دهید و انرژی و آرامش از دست رفته در طول روز را به بدن تان بازگردانید.

ممنون که تا انتها با مقاله معرفی بهترین ماساژورهای برقی همراه بودید؛ امیدواریم در رابطه با هر کدام این ماساژورها اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار داده باشیم. بن کر انواع دستگاه‌های ماساژور را با بالاترین کیفیت و طیف قیمتی متفاوت ارائه می‌دهد. اگر تمایل دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری بدست آورید یا قصد خرید یکی از ماساژورهای برقی را دارید، با همکاران مجرب بن کر در ارتباط باشید.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *