اصلی, وبلاگ

با ماساژور چشم و کاربرد آن آشنا هستید؟

ماساژور چشم

قدیمی‌ها وقتی می‌خواستند اهمیت چیزی را نشان دهند می‌گفتند: ” مثل چشمام ازش مراقبت می‌کنم” که این یعنی چشم‌ها مهم ترین عضو بدن‌مان هستند اما در دنیای امروزی از چشم‌هایمان که بیشترین کارایی و تاثیر را در زندگی دارند نیز به خوبی مراقبت می‌کنیم؟

استفاده مداوم از وسایل الکترونیکی مانند موبایل و رایانه‌ها به چشم فشار آورده و به مرور باعث خستگی آن‌ها می‌شود که خستگی بیش از حد نیز عوارض و آسیب‌های دیگری مانند سردرد و تاری دید را به همراه دارد.

ماساژ چشم یکی از راه‌های ساده و موثری است که برای کاهش درد و رفع خستگی چشم می‌توانیم انجام دهیم؛ توصیه برخی پزشکان نیز روزی چند دقیقه ماساژ برای عضلات اطراف چشم است که با افزایش گردش خون می‌تواند آرامش و سلامتی را به چشم‌هایتان هدیه دهد.

در این مقاله قصد داریم وسیله ای را برای ماساژ و مراقبت از چشم‌هایتان به شما معرفی کنیم پس با بن‌ کر تا انتها همراه باشید.

خستگی چشم چیست؟

چشم برای حرکت به اطراف و فعالیت خود به عضله‌های متعددی متصل است که کار کردن طولانی مدت با چشم به عضلات فشار آورده و موجب انقباض آن‌ها می شود که این عامل خستگی چشم‌ها را به وجود می آورد. کافی نبودن نور محیط، نگاه کردن‌های طولانی، استفاده مداوم از موبایل و … از دلایل خستگی چشم‌ها به شمار می آیند. 

خستگی چشم

خستگی چشم باعث بروز چه مشکلاتی می‌شود؟  

خستگی چشم‌ها و عدم توجه به این موضوع باعث حس خستگی و بی حالی در شما می‌شود و هم چنین احتمال ابتلا به بیماری‌هایی مانند آب مروارید، آب سیاه و پیر چشمی زودرس را افزایش می‌دهد.

کار طولانی مدت باعث فشار به چشم می‌شود که این عامل تاثیرات مخربی در قدرت بینایی شما می‌گذارد. هنگام خستگی چشم عضلات پیشانی را منقبض کرده و در واقع چشم‌هایتان را جمع می‌کنید که به مرور زمان این عامل منجر به چین و چروک در این نواحی می‌شود.

درمان خستگی چشم

حالا زمان پاسخ دادن به این سوال فرا رسیده است که راه حل رفع درد و خستگی چشم چیست؟

استفاده از ماساژور چشم بهترین و موثرترین راهی است که می‌توانید انتخاب کنید. با این وسیله دیگر نیاز ندارید که به صورت دستی چشم و اطراف آن را ماساژ دهید تنها کافی است این وسیله شگفت انگیز را بر روی چشمانتان ببندید و اجازه دهید ماساژور چشم با عملکرد بی نظیر خود، آرامش را به چشم‌هایتان بازگرداند.

ماساژور چشم

ماساژور چشم چیست؟

ماساژور چشم با کمک غلتک و کیسه‌های هوا که درون آن تعبیه شده است چشم و اطراف آن و هم چنین شقیقه‌ها را بدون ایجاد هیچ گونه دردی ماساژ می دهد؛ برخی از مدل‌های این دستگاه برای ماساژ از حالت‌های مختلفی مانند ایجاد گرما و اعمال لرزش نیز استفاده می‌کنند.

هنگام استفاده از ماساژور چشم می‌توانید شدت و مدت ماساژ را به دلخواه تنظیم کنید؛ اکثر ماساژورهای چشم قابل شارژ هستند بنابراین به راحتی می‌توانید آن را به همراه داشته باشید و در هر مکانی استفاده کنید.

ماساژور چشم قابلیت پخش موسیقی نیز دارد که این مورد را می‌توان یکی از مزیت‌های برتر این دستگاه برشمرد. حس خوشایندی که از شنیدن یک موسیقی آرامش بخش در حال ماساژ تجربه می‌کنیم به هیچ عنوان قابل توصیف نیست البته اکثر ماساژورهای چشم امکان اتصال به لب تاپ یا موبایل را دارند در نتیجه می‌توانید موسیقی مورد علاقه خودتان را در دستگاه ذخیره کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

ماساژور چشم بن کر 

فواید ماساژور چشم

رفع انقباض عضلات چشم و کاهش فشار بر آن‌ها

بهبود سردردهای میگرنی

رفع خستگی چشم

ایجاد حس شادی و آرامش

کمک به داشتن خواب راحت

افزایش گردش خون

رفع چین و چروک

کاهش سیاهی دور چشم

 

ممنونیم که با بن کر همراه بودید؛ ماساژورهای چشم در انواع و برندهای مختلفی وجود دارند که ماساژور چشم بن کر یکی از بهترین و معتبرترین برند این محصولات به شمار می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور چشم با بن کر در ارتباط باشید.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *