وبلاگ

با بالش ماساژ شارژی حرارتی بن کر S1 و کارکرد آن آشنا شوید

بالش ماساژ بن کر s1

امروزه در بازارهای تجاری تنوع بسیار زیادی برای بالش ‌های ماساژور وجود دارد که در نهایت همگی این برندها هدف و عملکرد مشابهی را به مصرف کنندگان ارائه می‌کنند. این عملکرد شامل سه نوع فشار برای تحریک حرکتی عضلات ناحیه سر و گردن و بهبود خون رسانی در این مناطق است.

نحوه‌ عملکرد بالش‌ های ماساژ شارژی حرارتی بر این اساس است که با استفاده از غلتک یا گره‌ های توپی شکل در جهات از پیش تعیین شده عضلات شما را تحریک می‌کنند. در برخی مدل‌ها از این بالش ‌های ماساژور شارژی گره‌ها با روش حرارتی کار می‌کنند و در برخی برندهای دیگر از فشار هوا برای سفت شدن و انبساط در اطراف نواحی گردن استفاده می‌گردد.

آشنایی با بالش ماساژ شارژی حرارتی بن کر S1

بالش ماساژ شارژی حرارتی بن کر ساخت شده در کشور چین توانسته کلیه‌ گواهینامه‌ های استاندارد را دریافت کرده و همچنین دارای ضمانت ‌نامه‌ ۳۰ ماهه برای مصرف کنندگان می باشد. وزن خالص این بالش‌ در حدود یک و نیم کیلوگرم با ابعاد استاندارد طول و عرض ۴۵ در ۲۵ سانتی متر و به ارتفاع ۹ سانتی متر است.

بر طبق استاندارد شرکت بن کر مدت زمان استفاده این بالش ماساژ حرارتی Boncare S1 در حدود ۱۰ دقیقه است. این بالش‌ ماساژ بدون اتصال به برق نیز قابل استفاده بوده بنابراین گزینه ای مناسب برای استفاده در محل کار و مسافرت می باشد.

غلتک چهار تایی منحصر به فرد پشتی ماساژور بن کر S1 برای ماساژ نواحی مورد نظر از بدن کاربر طراحی شده است. بالش ماساژ شارژی حرارتی بن کر از مواد با دوام و باکیفیت ساخته شده است و قابلیت استفاده برای زمان‌ های طولانی ‌تری هم دارد.

با بالش ماساژ شارژی حرارتی بن کر S1 خرید پشتی ماساژور

 

آیا بالش ماساژ شارژی حرارتی بن کر موثر است؟

بسیاری از مصرف کنندگان این محصول در سراسر دنیا پس از استفاده از آن ‌ها اثرات مثبتی را گزارش داده‌اند و اعلام کرده‌اند که بالش ماساژ شارژی بن کر S1 نه تنها به کاهش تنش عضلانی آن‌ ها کمک کرده بلکه باعث احساس آرامش نیز می‌شود. همچنین این بالش‌ ماساژ توانایی بهبود خلق و خو را دارند زیرا مصرف کنندگان اغلب بعد از یک جلسه کوتاه استفاده از این محصول احساس آرامش می‌کنند.

بالش ماساژ شارژی حرارتی بن کر S1 یک راه موثر برای حفظ گردش خون در بافت ‌های نرم و یک نوع ماساژ درمانی به شمار می‌رود. استفاده‌ مستمر از این محصول از منقبض شدن عضلات شما و التهاب جلوگیری می‌کند. این بالش‌ ماساژور می‌تواند به کسانی که در زمان خواب با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنند بسیار کمک کننده باشد.

حتی در مجلات علمی معتبر نیز آمده است که استفاده از انواع پشتی های ماساژور می‌تواند به افزایش تعداد گلبول‌ های سفید خون کمک کرده و بدن را در دفع بیماری‌ها یاری رساند و با این خون رسانی موجب بازگرداندن و افزایش سطح انرژی در بدن شود.

 

هم چنین بخوانید: نحوه عملکرد پشتی ماساژور چگونه است؟

 

بایدها و نبایدها پیش از خرید بالش ماساژ شارژی حرارتی بن کر

آنچه فرآیند تصمیم‌گیری شما را برای خرید بالش ماساژ شارژی حرارتی بن کر آسان‌تر می‌کند این است که قبل از خرید موارد زیر را در نظر بگیرید:

*پیش از خرید این محصول حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

*فروشگاه های معتبر و شناخته شده ای که امکان خرید حضوری را نیز فراهم می کنند انتخاب کنید.

*به خوبی کاتالوگ‌ موجود در بسته ‌بندی را مطالعه کنید و در مورد ویژگی‌هایی که دوست دارید بالش شما داشته باشد تصمیم‌گیری کنید.

*اگر در زمان استفاده از این بالش‌ های ماساژور احساس درد و ناراحتی کردید بار دیگر از آن‌ ها استفاده نکنید.

*از بالش ماساژ حرارتی بن کر بیش از ۳ بار در هفته استفاده نکنید.

*به دستورالعمل‌ها و هشدارهای موجود بر روی بالش ماساژور دقت کنید.

*محل نگهداری از این محصول در ماندگاری آن بسیار مهم است به این شکل که نباید از این بالش در محل‌های خاکی، چسبناک و مرطوب استفاده کنید.

*این ماساژور برای استفاده کودکان توصیه نمی شود.

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. بن کر دارنده بهترین ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور می‌باشد. اگر قصد دارید برای تجربه یک ماساژ ایده آل از دستگاه‌های ماساژور استفاده کنید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

با بن کر در ارتباط باشید

اینستاگرام بن کر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *