وبلاگ

پیش از خرید بهترین صندلی ماساژور این نکات را بدانید

خرید بهترین صندلی ماساژور

راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژور همان چیزی است که همگی ما به آن نیاز مبرم داریم زیرا ماساژ بهترین راه‌ حل آرامش ‌بخش برای تسکین درد عضلات است. البته این نکته را از یاد نبرید که همیشه ما امکان مراجعه‌ حضوری به یک مرکز ماساژ درمانی برای استفاده از خدمات ماساژ را نداریم به همین دلیل زمانی که فکر خرید یک صندلی ماساژور با کیفیت به ذهنمان خطور می‌کند در حقیقت ما در فکر یک سرمایه گذاری طولانی مدت هستیم.

هر صندلی ماساژور به نحوی طراحی شده که مملو از ویژگی‌های ممتاز برای هر مصرف کننده است و شبیه به یک درمانگر انسانی عمل می‌کند. در این مقاله ما با راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژور در خدمت شما هستیم تا از فناوری پیشرفته‌ اسکن بدن گرفته تا ویژگی‌ گرانش صفر این وسیله‌ آرامش ‌بخش که موجب درمان شما می‌شود را به شما نشان دهیم.

برای انتخاب صندلی ماساژور باید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

خرید بهترین صندلی ماساژور
در راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژور آنچه برای شما آشکار می‌شود تنوع سبک انتخابی و پیدا کردن مناسب ‌ترین مدل برای شما است اما پیش از هر نوع انتخابی به طور حتم باید با سبک‌های ماساژ به خوبی آشنا شده باشید. امروزه گونه‌های متعددی از صندلی‌های ماساژور در بازار وجود دارند که چندین سبک مختلف ماساژ را ارائه می‌کنند.

ویژگی اول: یکی از سبک‌های گوناگون ماساژ درمانی را دارا باشد

در راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژور آمده است که ماساژ شیاتسو، این حرکت برای کاهش تنش و درد عضلانی نقاط فشاری خاصی را هدف قرار می‌دهد و حتی می‌تواند در تسکین علائم مرتبط با بیماری‌های مزمن مفید باشد. همچنین سبک ماساژ سوئدی، شامل فشار متوسط به نقاط بدن برای کمک به آرامش ‌بخشی طراحی شده است.

ویژ‌گی دوم: داشتن کیسه هوا و غلتک

حس غلتیدن که برای تقویت آرامش و در عین حال محافظت از ستون فقرات بسیار مفید است توسط همین صندلی‌های ماساژور اعمال می‌شود. مثالی دیگر حرکات ماساژ هوا است که یا از فشرده‌سازی هوا برای تنظیم آرام فشار بر روی عضلات کمک می‌گیرد و یا از ضربه زدن سریع بر روی عضلات استفاده می‌کند. در نهایت در راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژور برای شما مشخص خواهد شد زمانیکه‌ آن‌ها از فناوری ضربه ‌زدن و ورزدادن تقلید می‌کنند تجربه‌ یک ماساژی شبیه به ماساژ حضوری را برای شما تداعی خواهد کرد.

ویژ‌گی سوم: استفاده از یک ماساژ کامل برای کل اعضای بدن

بهترین صندلی ماساژور
بهترین صندلی ماساژور به شما این امکان را می‌دهد که متوجه شوید قادر به بهره‌ بردن بیش از چندین حرکت ماساژهای معمولی هستید. به این معنی که هم‌ زمان هم می‌توانید از فشرده ‌سازی بازو، دست و ماساژ ملایم ساق پا بهره ببرید و به این شکل آرامش کل بدنتان را تامین کنید.

ویژگی چهارم: دارا بودن فن‌آوری اسکن کل بدن

صندلی‌ ماساژهای امروزی به شکل معمول دارای این فناوری هستند که می‌توانند میزان فشار و حرکات بر روی بدن را تعیین کنند. این فناوری ماهیچه‌های سفت شده را شناسایی کرده و هدفمندترین سطح مراقبت از آن‌ها را ارائه می‌کند.

 

حتما بخوانید: نحوه استفاده از صندلی ماساژور

 

ویژ‌گی پنجم: داشتن طراحی ارگونومیک

زمانیکه در حال انتخاب هستید باید به تناسب ارگونومیک توجه کنید که طراحی آن بر اساس منحنی‌های پشت و ستون فقرات صورت گرفته باشد.

ویژگی ششم : داشتن طراحی سه بعدی یا چهار بعدی

صندلی‌های ماساژور سه بعدی که دامنه‌ حرکتی بهتر و گسترده‌ای را ارائه می‌کند دارای غلتک‌هایی است که در سه محور عمودی و افقی و z حرکت کرده و عضلات باسن، همسرینگ و ساق پا را به شکل هم ‌زمان ماساژ می‌دهد. به همین ترتیب هم صندلی‌های ماساژ چهار بعدی در چهار جهت محور حرکت کرده و اجازه می‌دهد تا فشار و حرکت را به شکل بهتری بر روی بدن تنظیم کند.

ویژ‌گی هفتم: داشتن خاصیت گرمایشی

در راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژور گرما را به عنوان یک راه ‌حل عالی برای تسکین دردهای عضلانی پس از یک روز پرمشغله معرفی می‌کند. این امر یکی از ویژگی‌های بارز یک صندلی ماساژ هوشمند و هدفمند است که فناوری گرما برای تمام بدن را در طیف گسترده‌ای از تنظیمات ارائه کند.

آنچه در راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژور به ما در انتخاب درست کمک می‌کند، در نظر گرفتن سه آیتم قیمت، ابعاد و ظاهر است. هرچه امکانات و طراحی یک صندلی ماساژور خاص ‌تر و پیچیده ‌تر باشد به طور حتم گران ‌تر خواهد بود و انتخاب شما کاملا به بودجه‌ فعلی شما برای خرید بستگی خواهد داشت.

در نهایت صندلی‌های ماساژور مدرن در رنگ‌ های متنوع، انواع روکش‌ها یا تزئینات گوناگون به بازار ارائه شده است که هر فرد با توجه به دکوراسیون و زیباشناسی محل زندگی خود آن‌ها را انتخاب می‌کند.

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.  بن کر دارنده طیف گسترده ای از انواع ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا آگاهی از قیمت ماساژورهای برقی با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

با بن کر در ارتباط باشید

اینستاگرام بن کر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *