وبلاگ

راهنمای خرید ماساژور چشم

ماساژور چشم

حتما شما هم بعد از یک روز کاری خسته کننده و نگاه کردن بیش از ۸ ساعت در روز به مانیتور کامپیوتر محل کار خود دچار سوزش و درد در ناحیه چشم ‌هایتان می‌شوید. همین خستگی ‌ها و استرس ‌های هر روزه به مرور زمان می‌تواند باعث به وجود آمدن چین و چروک‌های ریز در اطراف چشم شما شود. یک ماساژور چشم با تحریک نقاط حساس اطراف پلک، جریان گردش خون را در این ناحیه افزایش داده و از این طریق به کاهش چین و چروک ‌ها کمک کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را در ناحیه چشم افزایش می‌دهد.

به طوری‌ که اگر هر روز به شکل مداوم و به مدت پانزده دقیقه از ماساژور چشم استفاده کنید، می‌تواند حلقه ‌های تیره ناشی از کمبود خواب و گردش خون ضعیف در زیر چشم را از بین ببرد و در نهایت باعث روشن شدن و درخشندگی پوست این ناحیه می‌شود. اگر بتوانید از یک ماساژور چشم به ‌شکل روزانه استفاده کنید علاوه بر تقویت متابولیسم سلول‌های چشم و صاف شدن خطوط و چین و چروک های اطراف آن، می‌توانید پوست را آرام کرده و پف اطراف چشم و خواب آلودگی آن را برطرف کنید.

آشنایی با انواع دستگا‌ه‌های ماساژور چشم

ماساژور چشم
چشم شما بدون این‌ که صحبت کند از طریق واکنش‌ هایی مانند تنگ کردن چشم، پلک زدن مداوم، تغییر رنگ در ناحیه اطراف چشم، تیرگی و پف زیر چشم، چین و چروک‌ های اطراف چشم می‌تواند پیام خود مبنی بر خستگی و استرس را به هر بیننده‌ای منتقل کند. یکی از راه‌های مفید مقابله با این مشکلات استفاده از ماساژور چشم می باشد. انواع گوناگونی از ماساژورهای چشم در بازار وجود دارند که در زیر با آن‌ها آشنا می‌شویم:

۱٫ ماساژور حرارتی دور چشم

ماساژور دور چشماین نوع از ماساژور برای کاهش التهاب و سیاهی زیر چشم بسیار موثر هست و به دلیل گرمایی که در این ناحیه ایجاد می‌کند باعث شل شدن ماهیچه ‌های اطراف چشم شده و تاثیرات ماساژ را چندین برابر می‌کند.

۲٫ماساژور چشم

یکی از بهترین انواع ماساژور می باشد. ماساژور چشم دارای کیسه های هوا در قسمت شقیقه و کناره های چشم است و علاوه بر رفع خستگی، حس آرامش بخشی را به فرد منتقل می کند.

ماساژور چشم بن کر

 

۳٫ماساژور مادون قرمز

گرمای مادون قرمز موجود در این ماساژور به خوبی در زیر پوست صورت نفوذ کرده و کل بافت ماهیچه ‌ای اطراف چشم را نرم می‌کند.

مزایای استفاده از ماساژور چشم

کمک کننده به کاهش درد

ماساژور چشم می‌تواند با ماساژ نقاط خاصی از صورت به آرامش اعصاب صورت کمک کرده و سردرد را کاهش دهد.

کمک کننده به سلامت و شادابی پوست

ارتعاشات و تنظیمات حرارتی بر روی پوست شما توسط ماساژور چشم به جلوگیری از روند پیری در این ناحیه کمک می‌کند.

ممانعت از خستگی چشم‌

اگر شما هم جزو افرادی هستید که مدام از فشار چشم رنج می‌برید استفاده از یک ماساژور چشم بسیار کمک کننده هست زیرا افزایش گردش خون اطراف چشم از بروز خشکی در آن‌ها جلوگیری کرده و به تمرین ماهیچه‌ های چشم شما کمک می‌کند.

 

با ماساژور چشم و کاربرد آن آشنا هستید؟

 

ماساژور چشم برای چه افرادی نامناسب است؟

افرادی که از بیماری شبکیه چشم، آب مروارید، عفونت چشمی و افرادی که تحت عمل جراحی چشم قرار گرفته اند قبل از استفاده از دستگاه ماساژور با پزشک خود مشورت نمایند.

هنگام خرید ماساژور چشم به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید ماساژور چشم
از اولین نکات مهم در خرید یک ماساژور چشم توجه به راحتی آن است که سبک، نرم و قابل حمل باشد. پس در هنگام خرید هر نوع ماساژور چشمی باید به مواد ساخته شده آن دقت کنیم برای مثال، بیشتر ماساژورهای چشم از جنس سیلیکون مخصوصی ساخته شده‌اند که استفاده از آن‌ها کاملا بی‌خطر است.

در مرحله بعدی توجه به قابلیت تنظیمات دستگاه به شکل کاملا سفارشی مهم است زیرا شما می‌توانید در زمان استفاده از ماساژور چشم به راحتی حرارت یا فشار آن بر روی چشمان تان را کم یا زیاد کنید. اگر قصد استفاده مکرر از دستگاه ماساژور را دارید حتما ماساژور چشم با قابلیت شارژ شونده را بخرید.

در زمان خرید ماساژور چشم به این نکته نیز توجه کنید که دارای هد بند قابل تنظیم باشد. برخی مدل‌های ماساژور چشم به شکل تاشو و قابل حمل بوده و هم چنین قابلیت پخش موسیقی هم دارند.

 

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. بن کر دارنده بهترین ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور می‌باشد. اگر قصد دارید برای تجربه یک ماساژ ایده آل از دستگاه‌های ماساژور استفاده کنید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

راه ارتباطی با بن کر

اینستاگرام

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *