وبلاگ

تاثیر صندلی ماساژور بر کاهش کمردرد

تاثیر صندلی ماساژور

آمارهای جهانی در نظرسنجی‌ های موسسات ملی بهداشت جهانی به وضوح نشان می‌دهد که کمردرد شایع‌ ترین نوع درد در بین دردهای مزمن و روزانه‌ افراد است و درد گردن در رده‌ بعد از آن قرار دارد. در آمریکا کمردرد اصلی ‌ترین علت ناتوانی‌های گزارش شده در بین افراد زیر ۴۵ سال است که در حدود ۲۸ درصد از فعالیت های روزمره و عادی آن‌ها را مختل می‌کند.

بیشتر افراد سعی دارند از تمامی گزینه‌ های دارویی و غیر دارویی بر این دردها غلبه کنند تا بتوانند به فعالیت ‌های عادی خود بازگردند. اگر چه مراجعه ‌های مکرر به پزشک به همراه دارو درمانی شاید می تواند تا حدی این دردهای مزمن کمر را آرام کند اما افرادی هستند که علاقه ‌ای به مراجعه به پزشک و خوردن دارو ندارند. بهترین گزینه برای این افراد به‌ طور حتم استفاده از مواهب و مزایای ماساژ درمانی است.

ماساژ درمانی برای افرادی که به دنبال درمان‌ های طبیعی برای بیماری‌های جسمی یا حتی روحی خود هستند تبدیل به یک معجزه‌ جادویی شده است. امروزه به دلیل تاثیر صندلی ماساژور بر کاهش کمر درد و دیگر دردهای مزمن و هم چنین به این خاطر که صندلی های ماساژور می‌توانند جزئی ترین تکنیک های ماساژ را پیاده سازی کنند، استفاده از آن ها بسیار پرطرفدار شده‌ است.

تاثیر صندلی ماساژور بر کاهش کمر درد

تاثیر صندلی ماساژور بر کاهش کمردرد
اگر چه ماساژ درمانی امروزه به یک درمان مکمل در کنار سایر روش های درمانی تبدیل شده است اما استفاده از جلسات منظم و مستمر در مراکز اسپا به طور حتم برای همگان می‌تواند پر هزینه باشد. راه حل مدرنی که دانشمندان برای رفع این مشکل به جامعه عرضه کرده‌اند طراحی و ساخت صندلی‌ های ماساژور می باشد.

صندلی ‌های ماساژور که پس از دهه ۱۹۸۰ به بازار مصرف معرفی و رایج شدند به شکل کامل شبیه ساز کار یک ماسور را در خود داشتند. صندلی‌ های ماساژور دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله تکنیک ‌های گرمایش و لرزشی و همچنین غلتک‌ و کیسه های هوا می باشد.

البته این ویژگی‌ها علاوه بر آنکه تاثیر صندلی ماساژور بر کاهش کمر درد در کاربر را نشان می‌ دهد بلکه قادرند مناطق خاصی از تنش و درد را به صورت موضعی مورد هدف قرار دهند. با توجه به آن‌ چه گفته شد اگر به دنبال روشی خانگی برای کاهش درد‌های مزمن خود هستید، به طور حتم خرید یک صندلی ماساژور با کیفیت می‌تواند تسکین فیزیکی مطلوبی را به شما ارائه دهد.

به این معنی که داشتن صندلی ماساژور در خانه‌ باعث می‌شود تا پیش از رفتن به محل کار یا بعد از بازگشت از محل کار با داشتن یک جلسه ۱۰ دقیقه‌ای تاثیر صندلی ماساژور بر کاهش کمر درد و دیگر تاثیرات آن را ببینید. بهتر است این نکته را از یاد نبرید که پیش از شروع هر نوع اقدام جدید برای استفاده از صندلی ماساژور به وضعیت جسمی خود توجه داشته باشید. در صورتی که دارای مشکل در ستون فقرات هستید یا به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اید، حتما پیش از استفاده از صندلی ماساژ با پزشک خود مشورت نمایید و از استفاده خودسرانه آن اجتناب کنید.

 

هم چنین بخوانید: تاثیر ماساژ بر درمان بی خوابی

 

آیا صندلی‌ های ماساژور جایگزینی مناسب برای ماساژ سنتی هستند؟

اگر چه سابقه‌ ماساژ درمانی به هزاران سال قبل بازمی‌گردد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تمامی حرکت‌ های ماساژ توسط دستگاه‌ های مکانیکی و برقی شبیه سازی شده و همان مزایای مثبت ماساژ با دست را اعمال می کنند. طراحان صندلی ‌های ماساژور با تکیه بر این باور که ماساژ ملایم می تواند بدن را آرام کرده و به گردش خون در بدن کمک کند توانستند دستگاه ‌هایی برقی را جایگزین ماساژ دهنده‌ های انسانی کنند. در حقیقت تاثیر صندلی ماساژور بر کاهش کمر درد از جمله تاثیرات مثبت و واضحی است که استفاده کنندگان از صندلی‌ های ماساژور همگی بر آن معترف هستند.

در عصر پرمشغله‌ امروزی که افراد زمان کافی برای مراجعه‌ حضوری به مراکز ماساژ درمانی را ندارند به‌ طور حتم داشتن یک صندلی ماساژ در خانه بهترین گزینه است. علاوه‌ بر اینکه موجب رفع خستگی عمومی بدن پس از یک روز کاری خسته کننده می‌شود، تاثیرات خوبی را هم بر دردهای مزمن می‌گذارد به گونه‌ای که کاهش کمر درد یکی از مهمترین این تاثیرات است.

 

بن کر دارنده بهترین ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظر خود با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

با بن کر در ارتباط باشید

اینستاگرام بن کر

 

2 نظر در “تاثیر صندلی ماساژور بر کاهش کمردرد

  1. محسنی گفت:

    بسیار عالی الان یه صندلی خوب و کار آمد قیمت مناسب حدودا چنده؟

    1. massage chair گفت:

      سلام وقت شما بخیر:
      معمولا صندلیهای ماساژ با توجه نوع کارکرد و عملکردشون و بسته به نوع ماساژی که میدن تعیین قیمت میشن و هرچه ماساژ کاملتری ارائه کنند قیمت بالاتری دارند. لطفا تماس بگیرید و از قیمت ها مطلع شوید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *