اصلی, وبلاگ

قبل از خرید صندلی ماساژ به این ۶ سوال پاسخ دهید

راهنمای خرید صندلی ماساژ بن کر

بعد از یک روز کاری پر استرس و خسته کننده، نیاز داریم خستگی را از تن بدر کرده و انرژی رفته را بازیابیم. برخی افراد با نوشیدن یک لیوان چای یا گوش سپردن به موسیقی مورد علاقه شان به آرامش می رسند و بعضی دیگر روش هایی مانند ماساژ را امتحان می کنند. صندلی ماساژ یک دستگاه شگفت انگیزی است که به شما کمک می کند تا در یک زمان تمام خستگی ها و دردهای عضلانی را از بین برده و در نهایت یک ماساژ حرفه ای و ایده آل را تجربه کنید.

اگر قصد خرید صندلی ماساژ را دارید بهتر است پیش از هر تصمیم گیری قطعی، نکات و اصولی را رعایت کنید تا انتخاب مناسب و ایده آلی داشته باشید. برای آشنایی با این نکات، ادامه مقاله قبل از خرید صندلی ماساژ به این ۶ سوال پاسخ دهید را دنبال کنید.

  1. صندلی ماساژ را برای چه مکانی در نظر گرفته اید؟

مهم ترین و اولین سوالی که باید پاسخ دهید، فضای مورد نظرتان برای قرار گیری صندلی ماساژ است. فرقی نمی کند می خواهید در خانه یا در شرکت تان از آن استفاده کنید مهم این است که مطمئن شوید که مبل ماساژ انتخابی شما در آن مکان جا بگیرد. از راهنمایی های فروشنده صندلی ماساژ بهره ببرید؛ او به خوبی می تواند به شما در پیدا کردن فضای مناسب دستگاه کمک کند.

  1. چند نفر از صندلی ماساژ استفاده خواهند کرد؟

در صورتی که شما یا افراد خانواده تان قد و وزن متوسطی دارید، مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد اما اگر فردی که به طور دائم از صندلی استفاده می کند بزرگ جثه، قد کوتاه یا بلند قد است، هنگام خرید باید دقت بیشتری داشته باشید.

برای مثال، اگر قد بلندی دارید بهتر است از صندلی ماساژی استفاده کنید که قابلیت متناسب شدن با قد را داشته باشد. به افراد کوتاه قد توصیه می شود که صندلی هایی که دارای فناوری body scan هستند را انتخاب کنند.

قبل از خرید صندلی ماساژ به این 6 سوال پاسخ دهید.

  1. کدام یک از ویژگی های ماساژور برایتان مهم تر است؟

برای پاسخ به این سوال باید به هدف تان از خرید ماساژور فکر کنید؛ چه نیازی شما را در خرید صندلی ماساژ ترغیب کرده است؟

اگر از درد پا رنج می برید، ماساژوری که دارای غلتک های پا است را انتخاب کنید. می خواهید گرفتگی و درد قسمت پایین تنه خود را کاهش دهید؟ پس دقت کنید که صندلی ماساژ مد نظر شما قابلیت ماساژ پایین کمر و باسن را داشته باشد.

صندلی هایی که دارای خاصیت Zero Gravity هستند برای افرادی که ستون فقراتشان دچار فشار است، می تواند گزینه مناسبی باشد چون باعث می شود هنگامی که صندلی در وضعیت دراز کش قرار دارد، وزن بدن در کل بدن تقسیم شده و در نتیجه فرد احساس سبکی می کند.

در صورتی که بیماری خاصی دارید پیش از خرید با دکترتان مشورت کنید و اگر مانعی برای استفاده از مبل ماساژ نداشتید اقدام به خرید کنید. پس قبل از تصمیم گیری قطعی، هدف و اولویت های خود را برای خرید صندلی ماساژ مشخص کنید.

شاید برایتان مفید باشد: استفاده از صندلی ماساژ در دوران بارداری

  1. می خواهید چه مقدار هزینه کنید؟

به طور کلی صندلی های ماساژ جز دستگاه های نسبتا گران محسوب می شوند اما از طرف دیگر جهت سلامتی بدن و ایجاد حس آرامش یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز به شمار می آیند. اگر برای خرید صندلی ماساژ با محدودیت بودجه مواجه هستید، قبل از هر چیز نیاز و هدف تان از خرید را مشخص کرده و سپس برای ماساژوری که قابلیت ها و ویژگی های مد نظرتان را داشته باشد جست و جو کنید.

البته این نکته را در نظر بگیرید که همیشه گران بودن ماساژور به معنای باکیفیت بودن آن نیست پس حتما درباره آن اطلاعات جامعی مانند کشور سازنده، کیفیت، برنامه های دستگاه و … را بدست آورده تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید.

حتما بخوانید: صندلی ماساژور ارزان

  1. ماساژور مد نظرتان گارانتی دارد؟

نکته مهم دیگر بررسی ضمانت نامه دستگاه است. بررسی کنید که صندلی ماساژ گارانتی معتبر داشته باشد از طرف دیگر اگر به دنبال خدمات پس از فروش هستید، تحقیق های لازم را انجام دهید تا از این بابت نیز مطمئن شوید.قبل از خرید صندلی ماساژ به این 6 سوال پاسخ دهید.

  1. تصمیم دارید صندلی ماساژ را از کجا خریداری کنید؟

امروزه با رشد روز افزون اینترنت و شبکه های اجتماعی، نیازی نیست وقت خود را برای خرید در خیابان های پر ترافیک و بازار های شلوغ هدر دهید؛ در اینترنت می توانید طیف گسترده ای از برندها، ویژگی های محصول، طرح، رنگ و سایر موارد را جست و جو کرده و تنها با زدن یک کلیک، خرید خود را انجام دهید.

نکته مهم این است که از جایی که اطلاعات شفاف و صادقانه ای از محصول را در اختیارتان قرار می دهند و به درستی شما را راهنمایی می کنند، ماساژور مورد نظرتان را خریداری کنید.

امیدواریم مقاله قبل از خرید صندلی ماساژ به این ۶ سوال پاسخ دهید مورد توجه تان قرار گرفته باشد. صندلی ماساژ بن کر یکی از باکیفیت ترین و معتبرترین برندهای موجود در بازار است برای اطلاعات بیشتر یا خرید صندلی ماساژور به لینک زیر مراجعه کنید.

با ما در ارتباط باشید

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *