اصلی, وبلاگ

فواید ماساژور پا

فواید ماساژور پا

بعد از یک روز کاری خسته کننده یا بعد از رفتن به خرید با دوستان، پاهای تان به علت ایستادن یا راه رفتن زیاد درد گرفته و حتی ممکن است متورم شود؛ در این شرایط یک ماساژ لذت بخش می تواند خستگی پاها را از بین برده و انرژی رفته را به شما برگرداند.

اما کسی را سراغ دارید که هر روز وقتی که خسته از کار برمی گردید، به خوبی پاهایتان را ماساژ دهد؟ البته راه دیگری نیز وجود دارد که آن رفتن به مراکز ماساژ است اما این مراکز وقت گیر هستند و هزینه های گزافی نیز دارند.

در این راستا، بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید ماساژورهای پا در انواع و مدل های مختلف کرده اند در نتیجه هر فردی با استفاده از این ماساژورها می تواند خستگی پا را از بین برده و از همه مهم تر یک ماساژ لذت بخش و ایده آل را تجربه کند.

در ادامه این مقاله با کارکرد ماساژور پا و فواید بی شماری که دارند آشنا می شویم پس تا انتها با بن کر همراه باشید.

ماساژور پا چیست؟

ماساژ پا قدمت طولانی دارد؛ در گذشته کشورهای مختلف این سبک ماساژ را برای تسکین درد، آرامش و سلامت بدن مورد استفاده قرار می داده اند. ماساژ رفلکسولوژی نیز بر این اساس بنا شده است که عصب های مختلفی در پا وجود دارند که اعمال فشار بر روی آن ها تاثیرات به سزایی بر نقاط مختلف بدن می‌گذارد. به طور سنتی ماساژ پا توسط دست انجام می گیرد البته گاهی اوقات از غلتک و چوب نیز استفاده می شود.

فناوری به کار رفته در ماساژورهای پا به شکلی طراحی شده است که تمام تکنیک های ماساژ مانند شیاتسو، ضربه ای، لرزشی و … را به راحتی اعمال کنند؛ آن ها با برق کار می کنند و توسط برنامه های خودکار پیش فرضی که دارند، می توانند تمام قسمت های پا را ماساژ دهند.ماساژور پا بن کر Boncare X100

فواید ماساژور پا

آیا این ماساژورها به جز آرامشی که به فرد می دهند و خستگی پا را رفع می کنند، مزیت های دیگری نیز دارند؟

ماساژ سبک های مختلفی دارد و با اینکه همه آن ها دارای مزیت های خاص و یکسانی هستند، در برخی از جنبه ها متفاوت از یک دیگر عمل می کنند.

برای مثال هدف ماساژ رفلکسولوژی بهبود عملکرد بدن از طریق ماساژ نقاط خاصی از پا است؛ ماساژ آروماتراپی با کمک شمع های ماساژ معطر به دنبال آرامش و تجدید انرژی از دست رفته بدن می باشد.

با این تفاسیر، ماساژ پا نیز علاوه بر دو مزیتی که در بالا برشمردیم، فواید بسیار دیگری نیز دارد که در پایین به آن ها اشاره می کنیم.

رفع گرفتگی های عضلانی و عصبی

بهبود گردش خون

کاهش استرس و افسردگی

آسیب های پا را با سرعت بیشتری بهبود می بخشد.

کاهش فشار خون و سردردهای میگرنی

تنظیم خلق و خو

کاهش علائم یائسگی

رفع بی خوابی

کاهش تورم پا در دوران بارداری

مبارزه با علائم فیبرومیالژیا ( یک بیماری مزمن که به دلیل درد عضلانی، خستگی و حساسیت به لمس به وجود می آید)

افزایش انعطاف پذیری بدن

همان طور که در این مقاله مطالعه کردید، ماساژور پا دارای فواید و مزیت های جسمی و ذهنی بسیاری است؛ درست است که برخورداری از یک ماساژ حرفه ای پر هزینه خواهد بود اما با خرید یک ماساژور پا می توانید در هر زمان یک ماساژور حرفه ای را به همراه خود داشته باشید؛ تنها کافی است آن را امتحان کنید تا از تمام فواید ماساژ پا بهره مند شوید.

شاید این مقاله برایتان مفید باشد: ویژگی ماساژور پا بن کر x100

از جمله برندهای معتبر و باکیفیت این ماساژورها، ماساژور پا بن کر می باشد که با امکانات و قابلیت هایی که دارد به شما در تجربه یک ماساژ حرفه ای و ایده آل کمک به سزایی خواهد کرد.

با ما در ارتباط باشید

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *