وبلاگ

ویژگی صندلی ماساژور بن کر Boncare Q2

صندلی ماساژور بن کر

صندلی‌های ماساژور از بهترین و حرفه ای ترین ماساژورهای برقی محسوب می‌شوند و در سراسر دنیا طرفداران بی شماری دارند. بن کر یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین تولید کننده‌های ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور می‌باشد که در این مقاله با یکی از بهترین صندلی‌های ماساژور این برند آشنا خواهیم شد.

صندلی ماساژور بن کر Boncare Q2

صندلی ماساژور بن کر q2صندلی ماساژور بن کر Boncare Q2 محصولی تحت لیسانس کشور انگلستان می‌باشد که دارای مجموعه ای از ویژگی‌های در خور توجهی برای رفع نیازهای همه افراد است.

این محصول دارای وزن ۶۵ کیلوگرم و ابعادی به طول ۱۱۵، عرض ۷۴ و ارتفاع ۹۴ سانتی متر می‌باشد و با قابلیت جای گیری ماساژور پا در داخل دستگاه جهت اشغال فضای کمتر بهترین گزینه برای فضای خانه به شمار می آید. در بدنه صندلی ماساژور Boncare Q2 کنترلی جهت استفاده راحت از برنامه‌های مختلف دستگاه تعبیه شده است که شامل ۱۰ برنامه ماساژ اتوماتیک می‌باشد.

ویژگی های صندلی ماساژور بن کر Q2:

  • دارای ۳ نوع ماساژ دستی و ۱ نوع ماساژ اتوماتیک ۳ حالته
  • دارای ۱۶ کیسه هوا برای ماساژ سر و گردن، ساق و کف پا
  • دارای ۸ گوی ماساژ دهنده مخصوص ماساژ کمر
  • تنظیم سرعت ماساژ، حرکت غلتک‌ها، تشخیص شدت و قدرت فشار
  • قابلیت پخش موسیقی از طریق بلندگو
  • دارای پورت USB برای شارژ موبایل و تبلت

صندلی ماساژور بن کر Q2 با طراحی زیبا و با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته است گامی بلند در ارائه یک محصول خاص و باکیفیت بردارد.

حتما بخوانید: معرفی بهترین صندلی های ماساژور بن کر

 

صندلی ماساژور بن کر Boncare Q2 تنها یکی از بهترین صندلی‌های ماساژور بن کر می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از سایر محصولات و خرید صندلی ماساژور با همکاران مجرب ما در بن کر در ارتباط باشید.

راه ارتباطی با بن کر

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *