وبلاگ

معرفی بهترین صندلی های ماساژور بن کر

امروزه صندلی‌های ماساژور به یکی از بهترین و حرفه ای ترین ماساژورهای برقی تبدیل شده اند و در سراسر دنیا به محبوبیت بالایی رسیده اند. صندلی‌های ماساژور انواع و برندهای مختلفی دارند که بن کر از جمله برندهای لوکس و حرفه ای این محصولات به شمار می‌آید.

در این مقاله بهترین صندلی‌های ماساژور بن کر معرفی شده اند. اگر قصد خرید بهترین صندلی ماساژور را دارید این مقاله را از دست ندهید.

صندلی ماساژور بن کر Boncare k18

صندلی ماساژور بن کر

صندلی ماساژور بن کر Boncare K18 تحت لیسانس کشور انگلستان است که با داشتن فناوری‌های نوین در راستای ماساژ و طراحی زیبا محصولی ویژه و منحصر به فرد به شمار می‌آید. صندلی ماساژور بن کر K18 دارای ابعادی به طول ۱۴۵، عرض ۹۳ و ارتفاع ۱۲۵ سانتی متر با وزن ۱۳۰ کیلوگرم می‌‎باشد.

این ماساژور دارای ۵ نوع عملکرد ماساژ دستی (قابلیت تنظیم شدت و سرعت) و ۵ نوع عملکرد ماساژ اتوماتیک است که همه قسمت‌های بدن مانند گردن، شانه، کمر، دست‌ها و پا را با استفاده از تکنیک‌های گوناگون ماساژ می‌دهد.

هنگام استفاده از صندلی ماساژور بن کر K18 می‌توانید با اتصال به بلوتوث، موسیقی مورد علاقه خود را از طریق بلند گوهای نصب شده بر روی صندلی پخش کنید و در حین ماساژ از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. صندلی ماساژور بن کر K18 با طراحی گیرا، زیبا و با دارا بودن عملکردهای ویژه و منحصر به فرد توانسته است به یکی از کامل ترین و بهترین صندلی های ماساژور تبدیل شود.

صندلی ماساژور بن کر Boncare Q2

صندلی ماساژور Q2 یکی دیگر از بهترین صندلی‌های ماساژور برند باکیفیت و معتبر بن کر می‌باشد که با دارا بودن مجموعه ای از خصوصیات و ویژگی‌های در خور توجه، توانسته است در بین افراد جایگاه و محبوبیت بالایی کسب کند.

این محصول دارای ابعادی به طول: ۱۱۵، عرض: ۷۴ و ارتفاع: ۹۴ سانتی متر با وزن ۶۵ کیلوگرم است و با قابلیت جای گیری ماساژور پا در داخل دستگاه جهت اشغال فضای کمتر برای فضای خانه و محل کار گزینه مناسبی می‌باشد. صندلی ماساژور بن کر Boncare Q2 دارای ۳ نوع ماساژ دستی و ۱ نوع ماساژ اتوماتیک ۳ حالته است و همچنین دارای ۱۶ کیسه هوا برای ماساژ سر، گردن و ساق پا و ۸ گوی ماساژ دهنده مخصوص ماساژ کمر می‌باشد.

قبل از خرید صندلی ماساژ به این ۶ سوال پاسخ دهید

صندلی ماساژور بن کر Boncare k17

صندلی ماساژور بن کر

 برند انگلیسی بن کر Boncare با ساخت مدل K17 تمام سختی‌ها و دشواری‌های انتخاب یک صندلی ماساژور همه جانبه و مناسب را برطرف کرده است. این محصول دارای ابعادی به طول ۱۰۶ سانتی متر، عرض ۷۳ و ارتفاع ۱۱۳ سانتی متر با وزن ۹۷٫۵ کیلوگرم می‌باشد و دارای ۵ نوع عملکرد ماساژ دستی و ۵ نوع عملکرد ماساژ اتوماتیک است که به طور کلی همه قسمت‌های بدن را ماساژ می‌دهد.

از مزایای صندلی ماساژور بن کر K17  می‌توان به قابلیت ماساژ پا به عنوان یک نقطه کانونی در بدن برای احساس آرامش و بر طرف کردن خستگی اشاره کرد. این محصول به عنوان یکی از کم جا ترین صندلی ماساژ تولید شده در دنیا شناخته می‌شود.

ویژگی‌های صندلی ماساژور بن کر K17 :

  • طراحی ماساژ بدن بصورت CS شکل، ماساژ بدن از گردن تا نشیمنگاه به طول ۹۸ سانتی متر
  • قابلیت پخش موزیک از طریق اتصال به بلوتوث Bluetooth
  • قابلیت تنظیم شدت کیسه هوا و سرعت
  • دارای گرمکن پشت کمر
  • دارای نورپردازی LED
  • مجهز به برنامه فشار هوشمند

صندلی ماساژور بن کر Boncare K16

بهترین صندلی ماساژور

صندلی ماساژور بن کر Boncare K16 تحت لیسانس کشور انگلستان است که ۹۷٫۵ کیلوگرم وزن و ابعادی به طول ۱۰۶، عرض ۷۳ و ارتفاع ۱۱۳ سانتی متر دارد. در این صندلی ماساژور از ۴۶ کیسه هوا و غلتک‌هایی برای ماساژ قسمت‌های مختلف بدن از جمله دست، پا، کف پا، شانه و کمر استفاده شده است.

یکی از مزایای صندلی ماساژور بن کر Boncare K16 استفاده بسیار ساده و راحت از ریموت کنترل است. در بعضی از برندها و مدل‌های صندلی ماساژور استفاده از ریموت کنترل پیچیده است و شما نمی‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید ولی با ریموت کنترل صندلی ماساژور بن کر می‌توانید با خیال راحت تمام تغییرات و ویژگی‌های ماساژ را اعمال کنید.

ویژگی‌های صندلی ماساژور بن کر K16 :

  • دارای ۱۰ برنامه ماساژ دستی و اتوماتیک : کشیدن بدن، بی وزنی، ریلکسی، شانه و گردن، کمر و پشت ( ضربه ای، مشت زدن، ورز دادن، غلتکی و کوبیدن)
  • قدرت دستگاه ۱۸۰ وات
  • قابلیت جای گیری ماساژور پا داخل دستگاه جهت اشغال فضای کمتر و ماساژور پای مخفی
  • دارای کنترل دکمه ای

ممنون که تا انتها با این مقاله همراه بودید. امیدواریم اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار داده باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید صندلی ماساژور مورد نظرتان با همکاران مجرب ما در بن کر تماس حاصل فرمایید.

راه ارتباطی با بن کر

 

 

نوشته های مرتبط

2 نظر در “معرفی بهترین صندلی های ماساژور بن کر

  1. MCS گفت:

    سلام مقایسه نسبتا خوبی بود واطلاعات خوبی دادید فکر کنم صندلی k18 از همه بهتر باشه

    1. massage chair گفت:

      سلام وقت شما بخیر ممنون از حسن توجه شما
      صندلیهای بن کر چون بر اساس استانداردهای روز طراحی شدند همگی از عملکرد بسیار خوبی برخوردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *