اصلی, وبلاگ

دانستنی های بیشتر درباره صندلی ماساژور

صندلی ماساژور

هیچ چیز به اندازه ماساژ نمی تواند بعد از یک روز کاری خسته کننده و پراسترس به بدن آرامش داده و انرژی رفته را به آن برگرداند؛ البته مزیت ماساژ تنها به این دو مورد خلاصه نمی شود بلکه ماساژ درمانی برای سیاتیک، کمردرد، پیشگیری از واریس و حتی در رفع مشکل بی خوابی نیز موثر می‌باشد.

امروزه با وجود انواع ماساژورهای برقی می توانید بدون نیاز به صرف وقت و هزینه های اضافی در مراکز ماساژ به راحتی از آن ها استفاده کرده و از تمام مزیت های ماساژ بهره مند شوید.

صندلی ماساژور جز یکی از بهترین ماساژورهای برقی محسوب می شود؛ این دستگاه در یک زمان تمام بدن را ماساژ می دهد و با عملکرد خاص و هوشمندانه خود، یک ماساژ خاطره انگیز و وصف نشدنی را برایتان فراهم می کند.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره صندلی ماساژور در اختیارتان قرار دهیم پس ما را تا انتها همراهی کنید.

طرز کار صندلی ماساژور

صندلی های ماساژور از کامل ترین و بهترین دستگاه های ماساژور برقی به شمار می آیند؛ آن ها در یک بازه زمانی تمام بدن را ماساژ می دهند و در ساخت آن ها از جدیدترین فناوری های روز دنیا استفاده شده است.

کیسه های هوا و غلتک های تعبیه شده درون صندلی ماساژور، تمام نواحی بدن از جمله پشت، پا، کمر، نشیمنگاه و … را با دقت بالا و به طور ویژه ماساژ داده و یک ماساژ وصف نشدنی و خاطره انگیزی را فراهم می کنند.

با صندلی ماساژور دیگر نیازی به هیچ سبک دیگری از ماساژ ندارید چون این دستگاه تکنیک های ماساژ مانند ماساژ سوئدی، شیاتسو و … را شبیه سازی می کند.

صندلی ماساژور

چرا باید از صندلی ماساژ استفاده کنیم؟

فشار و استرس هایی که در محیط کار وجود دارند، آسیب های جسمی که به هنگام ورزش به آن ها دچار می شویم، گرفتگی های عضلانی ناشی از نشستن های طولانی مدت در محیط کار یا ماشین و … بر بدن تاثیر سویی می گذارند.

روش های مختلفی برای درمان این مشکلات و بیماری های جسمی وجود دارند که ماساژ درمانی جز بهترین آن ها است. بر طبق مطالعات و تحقیقات اخیر، ماساژ در کاهش استرس و اضطراب ناشی از اختلالات روحی و عاطفی نیز موثر بوده و هم چنین باعث بهبود سیستم ایمنی بدن می شود.

استفاده مداوم از صندلی ماساژ در افزایش سطح انرژی، شادی و آرامش ذهن تاثیر به سزایی دارد.

شاید برایتان مفید باشد: قبل از خرید صندلی ماساژ به این ۶ سوال پاسخ دهید

دفعات استفاده از صندلی ماساژ

اگرچه صندلی ماساژور دارای فواید بسیاری است اما نباید به طور مکرر و بدون برنامه ریزی از آن استفاده کرد چون می تواند به ستون فقرات و کمر آسیب برساند.

اگر بیماری یا مشکل جسمی خاصی دارید، حتما پیش از استفاده از صندلی ماساژور با دکترتان مشورت کنید و از او بخواهید که برنامه استفاده از دستگاه را در اختیارتان قرار دهد.

اگر شما جز افرادی هستید که از کمردرد، درد شانه یا درد ناگهانی گردن رنج می برید، فاصله استفاده از صندلی ماساژور باید بین ۳ تا ۴ جلسه در هفته باشد.

به طور کلی بهترین زمان استفاده از صندلی ماساژ بین ۱ تا ۳ جلسه در هفته است که این مقدار می تواند در هر فردی در صورت داشتن مشکل جسمی، متفاوت باشد.صندلی ماساژ

مزایا صندلی ماساژور

  • بالا رفتن آرامش و خواب راحت
  • رفع گرفتگی های عضلانی
  • افزایش گردش خون
  • بهبود درد در نواحی کمر، شانه، دست و پا
  • کاهش افسردگی و استرس
  • افزایش اکسیژن رسانی به بدن
  • بالا بردن سطح تمرکز و دقت
  • طراوت و شادابی پوست

موارد منع استفاده از صندلی ماساژور

  • افرادی که زیر ۱۲ سال هستند نباید از صندلی ماساژ استفاده کنند چون فرم اصلی اندام های آن ها شکل نگرفته و استفاده از این دستگاه می تواند به بدن شان آسیب بزند.
  • اگر عمل جراحی سنگینی انجام داده اید تا دو سال از صندلی ماساژ استفاده نکنید.
  • افرادی که بیماری قلبی و عروقی دارند یا آن هایی که در معرض سکته قلبی و مغزی هستند.
  • اگر باردار هستید پیش از استفاده با دکترتان مشورت کنید.
  • اگر بیماری واریس دارید نباید از صندلی ماساژ استفاده کنید چون ممکن است ماساژ باعث خونریزی رگ ها شود.
  • آن هایی که به پوکی استخوان، عفونت و ورم پوستی، آنفولانزا و تب، دیسک کمر، اوتیسم، ساییدگی استخوان ها مبتلا هستند، نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • افرادی که زخم عمیق و باز دارند.

امیدواریم مقاله دانستنی های بیشتر درباره صندلی ماساژور برایتان مفید بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید صندلی ماساژور با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *