وبلاگ

با فواید ماساژ صورت آشنا شوید

ماساژ صورت

جوانی و زیبایی صورت برای اکثر افراد به ویژه خانم‌ها اهمیت بالایی دارد به همین خاطر از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا به این زیبایی دست پیدا کنند. اگر شما هم در این دسته از افراد قرار می‌گیرید و به دنبال راهی کم هزینه و موثر می‌گردید ما به شما ماساژ صورت را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید ماساژ صورت را در منزل به راحتی و با ساده ترین ابزار که در این مقاله آن‌ها را معرفی می‌کنیم انجام دهید اما پیش از این بهتر است با فواید این ماساژ آشنا شویم.

خواص ماساژ صورت

خواص ماساژ صورت

ماساژ صورت برای رفع چین و چروک

پوست صورت با افزایش سن انعطاف پذیری و درخشندگی خود را از دست می‌دهد که این عامل باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست می‌شود. ماساژ صورت با افزایش جریان گردش خون به اکسیژن رسانی سلول‌ های پوست کمک به سزایی کرده که در نتیجه باعث شفافیت و کاهش چین و چروک پوست خواهد شد.

ماساژ صورت برای جوش

به جا ماندن جای جوش و آکنه دغدغه افرادی ست که زیبایی و سلامت پوست شان از اهمیت بالایی برخوردار است. برای رفع این مشکل ماساژ صورت موثرترین گزینه است. ماساژ منظم پوست صورت با افزایش جریان گردش خون جوش و آکنه را از بین می‌برد.

کاهش استرس و تنش های عصبی

پس از یک روز کاری خسته کننده، ماساژ صورت می‌تواند بهترین راه برای کاهش استرس و نگرانی های روزانه و بهبود خلق و خو باشد.

 

حتما بخوانید: رفع چروک پیشانی با ماساژ

 

از بین بردن پف و سیاهی دور چشم

پف و سیاهی زیر چشم یکی از عوامل تاثیرگذار بر زیبایی و طراوت صورت به شمار می‌آید. با ماساژ منظم صورت به راحتی می‌توانید از ایجاد پف و سیاهی زیر چشم جلوگیری کنید.

حالا که با فواید ماساژ صورت آشنا شدید، دو ابزار حرفه ای که به شما کمک خواهند کرد این ماساژ را به راحتی انجام دهید معرفی می‌کنیم.

ماساژ صورت با ماساژور برقی

ماساژور صورت
ماساژورهای صورت یکی از مدرن ترین دستگاه‌های ماساژ محسوب می‌شوند که برای زیبایی و ماساژ پوست طراحی شده اند. برخی از این ماساژورها دارای سری‌های مختلف قابل تعویض هستند که هر کدام ماساژ متفاوتی را ارائه می‌دهند. استفاده از ماساژور صورت به افزایش گردش خون، کاهش چین و چروک و درخشندگی و جوانسازی پوست کمک به سزایی می‌کند.

ماساژ صورت با ماساژور دستی

ماساژور رولی صورت
ماساژور رولی صورت یکی از جدیدترین و محبوب ترین ابزارهای ماساژ به شمار می‌آیند. رولر صورت دارای دو غلتک می‌باشد. معمولا غلتک بزرگ تر برای ماساژ گردن و پیشانی و غلتک کوچک تر برای اطراف چشم و بینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. بن کر دارنده بهترین ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور می‌باشد. اگر قصد دارید برای تجربه یک ماساژ ایده آل از دستگاه‌های ماساژور استفاده کنید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

راه ارتباطی با بن کر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *