وبلاگ

رفع چروک پیشانی با ماساژ

افزایش سن با تغییرات متفاوتی همراه خواهد بود که چین و چروک صورت از جمله این تغییرات به شمار می‌آید و پیشانی از اولین نقاطی ست که درگیر این چین و چروک‌ها می‌شود. هزاران روش برای درمان این مشکل وجود دارد که برخی از آن‌ها بسیار پر هزینه هستند اما ما در این مقاله روشی را به شما معرفی می‌کنیم که هیچ هزینه ای ندارد اما بسیار موثر و کاربردی است. اگر می‌خواهید با این روش آشنا شوید با بن کر همراه باشید.

علت چروک پیشانی

چین و چروک پیشانی به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد که افزایش سن و کاهش کلاژن سازی پوست از مهم ترین آن‌هاست. البته برخی از رفتارها یا عادات نادرست ما می‌تواند در ایجاد این چین و چروک‌ها تاثیرگذار باشد برای مثال، مصرف غذاها یا نوشیدنی‌های ناسالم، استعمال دخانیات، عصبی بودن یا اخم کردن بیش از حد و عدم استفاده از کرم ضد آفتاب را می‌توان دلایل چروک پیشانی در جوانی برشمرد.

علت چروک پیشانی

انواع چین و چروک پیشانی

چین و چروک‌های پیشانی معمولا به دو شکل هستند:

 خط عمودی یا خط اخم: این خطوط در بالای بینی ظاهر می‌شوند. استرس، نگرانی و اخم کردن زیاد از عوامل ایجاد کننده این خطوط هستند.

خطوط افقی پیشانی: از اولین نشانه‌های پیری در صورت هستند و به دلایل مختلفی که در بخش قبلی مقاله به آن‌ها اشاره شد به وجود می‌آیند. این خطوط چهره را مسن تر از چیزی که هست نشان می‌دهند.

چگونه چین و چروک پیشانی را از بین ببریم؟

بوتاکس، تزریق ژل و میکرونیدلینگ از جمله روش‌هایی هستند که امروزه برای رفع چین و چروک صورت و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. صرف نظر از کارایی و تاثیر گذاری آن‌ها، می‌توان از روش‌های دیگری هم استفاده کرد که ماساژ پیشانی یکی از آن‌هاست.

برای انجام این ماساژ به تجهیزات خاصی نیاز ندارید، لازم نیست هزینه ای پرداخت کنید فقط باید چند دقیقه در روز وقت بگذارید و این کار را انجام دهید.

این مقاله را از دست ندهید: جلوگیری از ریزش مو با ماساژ سر

نحوه انجام ماساژ پیشانی

ماساژ پیشانی

پیش از انجام ماساژ صورت را از هر گونه مواد آرایشی و بهداشتی پاک کنید و به خوبی صورت تان را بشویید. پس از آنکه صورت تان را با یک حوله نرم خشک کردید، یک اتاق آرام و بدون سروصدا را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید در حین ماساژ آرامش بیشتری داشته باشید، می‌توانید از یک موسیقی ملایم یا عود و اسانس‌های معطر هم استفاده کنید.

خب همه چیز آماده است پس ماساژ را شروع می‌کنیم.

  • انگشتان هر دو دست را بالای ابروها قرار دهید و سپس با ضربه‌های ملایم به سمت بالا پیشانی را ماساژ دهید.
  • انگشتان تان را موازی با ابروها قرار داده و به سمت چپ و راست با وارد آوردن ضربات ملایم حرکت دهید.
  • انگشت شصت هر دو دست را بین ابروهایتان قرار دهید سپس به آرامی این ناحیه را مالش دهید.

به همین راحتی یک ماساژ اصولی را انجام دادید. برای انجام ماساژ پیشانی می‌توانید از روغن زیتون یا انواع روغن‌های ماساژ هم استفاده کنید.

 

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. بن کر دارنده بهترین ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور می‌باشد. اگر قصد دارید برای تجربه یک ماساژ ایده آل از دستگاه‌های ماساژور استفاده کنید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

راه ارتباطی با بن کر

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *