وبلاگ

آشنایی با صندلی بک ماساژ و کاربرد آن

به جرات می‌توان گفت که در دنیای شلوغ و کم تحرک امروزی کمردرد شایع ‌ترین مشکل اسکلتی عضلانی در جهان محسوب می‌شود. مواردی مانند بلند کردن نادرست اجسام سنگین، نشستن نامناسب یا ورزش نکردن از جمله دلایل کمردرد و مشکلات عضلانی به شمار می آید. همه ما همواره در پی روشی برای اصلاح این عادات غلط یا پیشامدهای ناگهانی آسیب ‌زا به کمر خود هستیم که شاید ماساژ درمانی یکی از این شیوه‌های مفید و در دسترس باشد. اگر به دنبال راه نجاتی ایمن و منظم برای تسکین دردهای ناحیه‌ پشت و کمر خود هستید، تنها در فروشگاه‌های معتبر به دنبال صندلی بک ماساژ بگردید تا به ایده‌آل ‌ترین نمونه متناسب با بودجه و نیاز خود برای رهایی از این دردهای مزمن دست یابید.

تاثیر ماساژ بر کمردرد

دو عضله اصلی در پشت به نام‌های‌ quadratus lumborum و gluteus medius نقش مهمی در تثبیت و محافظت از استخوان‌های کمر و باسن دارند پس اگر به دلیل آسیب، خستگی یا بیماری هر کدام از این دو عضله دچار کشیدگی، التهاب یا انقباض شوند درد و کاهش تحرک را برای ما در پی خواهند داشت.

ماساژ درمانی بهترین روش برای حمایت و حفاظت از این عضلات مهم است. هر فرد با انجام حرکات و تکنیک ‌های ماساژ می‌تواند با کشش و خون رسانی موجب افزایش خاصیت ارتجاعی در این عضلات شده و از بروز هر نوع سفتی و آسیبی در آن‌ها پیشگیری کند. صندلی‌ بک ماساژ یکی از جدیدترین تجهیزات ماساژ می باشد که برای ماساژ پشت کمر طراحی شده است.

 

هم چنین بخوانید: آشنایی با عملکرد صندلی ماساژور ۴ بعدی

 

صندلی بک ماساژ چیست؟

صندلی بک ماساژ
صندلی بک ماساژ که با نام های تخت نشسته، صندلی ماساژ پرتابل و ماساژ در محل نیز شناخته می شود جهت انجام برخی از تکنیک های خاص ماساژ طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد. این صندلی ماساژ معمولا برای تراپیست ها و ماسورهایی که مکان ثابتی برای ارائه ماساژ ندارند و یا برای افرادی که در منزل و محل کار به ارائه ماساژ می پردازند گزینه ایده آلی می باشد.

استفاده از صندلی پرتابل در میان طرفداران ماساژ محبوبیت بالایی دارد به این خاطر که استفاده از آن به تجهیزات خاصی نیاز ندارد و هم چنین این سبک ماساژ بر روی لباس انجام می شود.

فواید صندلی بک ماساژ بر کمردرد

استفاده از صندلی بک ماساژ
ماساژ درمانی به وسیله‌ صندلی بک ماساژ با مزایایی از جمله مدیریت درد و تسریع بهبودی از طریق ترشح اندورفین، سروتونین و دوپامین در بدن، بهبود دادن گردش خون با تحریک عروق خونی در ناحیه‌ کمر و پشت، رفع تنش عضلات منقبض شده و کاهش استرس و اضطراب همراه است.

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. بن کر دارنده طیف گسترده ای از انواع ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظر خود با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

 

با بن کر در ارتباط باشید

اینستاگرام بن کر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *