وبلاگ

آشنایی با عملکرد صندلی ماساژور ۴ بعدی

صندلی ماساژور چهار بعدی

شعار برندهای سازنده‌ صندلی ماساژورهای چهار بعدی در جهان این است که ما با طراحی و ساخت این صندلی ‌ها توانسته‌ایم تجربه‌ چیزی بیشتر از یک صندلی ماساژور با سرعت و ریتم قابل تنظیم با فناوری پیشرفته را به شما عرضه کنیم. اگر شما برای یک بار تجربه‌ استفاده از یک صندلی ماساژور ۴ بعدی را داشته باشید به طور حتم می‌دانید که در زمان استفاده از این وسیله به خوبی احساس بهره بردن از یک ماساژ واقعی را لمس خواهید کرد.

همزمان با فناوری اسکن بدن در برخی مدل‌های صندلی ماساژ چهار بعدی این صندلی ‌ها می‌توانند قسمت‌هایی از بدن را که به ماساژ بیشتری نیاز دارد مشخص کنند. پس هر زمان که احساس کردید فرصت رفتن به مراکز اسپا و دریافت یک ماساژ حضوری را ندارید بهتر است از مزایای صندلی‌ های ماساژور چهار بعدی در خانه بهره ببرید.

صندلی‌ ماساژور ۴ بعدی چیست؟

به شکل کلی هر صندلی ماساژور چهاربعدی ترکیبی از غلتک‌های چند وجهی با زاویه حرکت چند جهته و قابلیت تنظیم سرعت می باشد. عملکرد صندلی ماساژور ۴D به این صورت است که غلتک‌ها از جهت پهلو به پهلو و بالا به پایین شروع به حرکت می‌کنند و برای تقلید از تکنیک‌های دستی ماساژ در تمامی قسمت‌های بدن حرکت کرده و امکان تجربه یک ماساژ دقیق و عمیق‌ تر را برایتان فراهم می‌کند.

همچنین در ماساژ چهار بعدی قادر خواهید بود تا برای داشتن یک ماساژ واقعا سفارشی سرعت غلتک‌های صندلی خود را به راحتی تنظیم کنید. صندلی ماساژور ۴ بعدی با فناوری S-track و L-track ساخته شده اند. اغلب صندلی‌ های ماساژور بر روی ماساژ قسمت تحتانی ستون فقرات تمرکز بیشتری دارند در صورتیکه صندلی ‌های ماساژور بر اساس فناوری ماساژ چهاربعدی قادرند تجربه‌ یک ماساژ کامل و واقعی را به شما ارائه ‌دهند. این صندلی ‌های پیشرفته مجهز به کنترل صوتی هوش مصنوعی و صفحه‌ نمایشگر لمسی TFT هستند.

 

صندلی ماساژور ۴ بعدی Boncare K20

صندلی ماساژور k20خرید صندلی ماساژور

 

فواید استفاده از ماساژ چهار بعدی

صندلی ماساژور 4 بعدی
اگر بتوانیم فواید کلی ماساژ را در کاهش تنش عضلانی، بهبود گردش خون، تحریک سیستم لنفاوی، کاهش استرس، ایجاد آرامش، افزایش تحرک و انعطاف پذیری مفاصل و افزایش هوشیاری خلاصه کنیم باید بگوییم که استفاده از صندلی ماساژور چهار بعدی دقیقا پوشش دهنده‌ تمامی موارد ذکر شده است.

تجربه دریافت یک ماساژ واقعی

وجود غلتک‌های سه محوره در ساختار صندلی ماساژور ۴ بعدی با قابلیت تنظیم کننده‌ سرعت، برای شما حرکات و تکنیک های یک ماسور حرفه ای را بازسازی کرده و احساس دریافت ماساژی حضوری را برای شما تداعی می‌کند.

مسکنی برای تسکین تنش

استفاده از صندلی‌ ماساژور ۴ بعدی به کاهش کمردرد، تنش‌های عضلانی، بهبود سردرد و بر طرف کردن سفتی عضلات کمک به سزایی می کند.

 

حتما بخوانید: پیش از خرید بهترین صندلی ماساژور این نکات را بدانید

 

برطرف کننده فشار از روی ستون فقرات

صندلی ‌های ماساژور قابلیت جاذبه صفر دارند بنابراین به کمک همین قابلیت نیروی گرانش بر روی ستون فقرات را کاهش داده و به شدت از فشار یا دردی که در این نواحی احساس می‌کنید می‌کاهد. به خصوص اگر این تنش ‌ها در منطقه‌ شانه‌ها و گردن است نشستن در موقعیت جاذبه صفر به آرام شدن آن کمک می‌کند.

حس راحتی و آرامش مطلوب

هنگامی که پس از یک روز پر تنش کاری بر روی صندلی ماساژ ۴ بعدی خود می‌نشینید، این قرار گرفتن در حالت آرامش می‌تواند به از بین بردن استرس و نگرانی ‌های روزمره‌ شما کمک کرده و شما را آرام کند.

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.  بن کر دارنده طیف گسترده ای از انواع ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظر خود با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

با بن کر در ارتباط باشید

اینستاگرام

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *