وبلاگ

ویژگی صندلی ماساژور بن کر Boncare K18

صندلی ماساژور همان طور که از نامش پیداست، دستگاهی برقی جهت انجام ماساژ بر روی بدن فرد با استفاده از غلتک‌ها و کیسه‌های هوا می‌باشد که با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، حرکت‌های انگشتان دست یک فرد ماساژور را به گونه ای حرفه ای شبیه سازی می‌کند.

صندلی‌های ماساژور از بهترین و کامل ترین ماساژورهای برقی محسوب می‌شوند آن‌ها در یک زمان تمام قسمت‌های بدن را ماساژ می‌دهند و با ویژگی‌های منحصر به فردشان یک ماساژ خاطره انگیز و وصف ناشدنی را برای شما فراهم می‌کنند.

کمپانی‌های مختلفی در زمینه تولید و فروش صندلی‌های ماساژور فعالیت دارند که بن کر یکی از بهترین و معتبرترین آن‌هاست. در این مقاله ویژگی‌های صندلی ماساژور بن کر k18 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

صندلی ماساژور بن کر Boncare k18صندلی ماساژور بن کر

صندلی ماساژور بن کر Boncare K18 تحت لیسانس کشور انگلستان است که با داشتن فناوری‌های نوین در راستای ماساژ و طراحی زیبا در رنگ‌های مختلف، محصولی ویژه به حساب می‌آید. صندلی ماساژور بن کر K18 دارای ابعادی به طول: ۱۴۵، عرض: ۹۳ و ارتفاع ۱۲۵ سانتی متر و با وزن ۱۳۰ کیلوگرم می‌باشد.

این محصول دارای ۵ نوع عملکرد ماساژ دستی (تنظیم شدت و سرعت) و ۵ نوع عملکرد ماساژ اتوماتیک است که به طور کلی همه قسمت‌های بدن مانند گردن، شانه، کمر، دست و پاها را از طریق تکنیک‌های گوناگون ماساژ و از طریق غلتک‌های به کار رفته در قسمت‌های مختلف صندلی انجام می‌دهد.صندلی ماساژور بن کر

صندلی ماساژور Boncare K18 با دارا بودن ۶۴ کیسه هوا برای بخش های گوناگون بدن از جمله کمر، دست و ساق پا و با باز و بسته شدن و ایجاد فشار، ماساژ ریلکسی را به خوبی انجام می‌دهد. از ویژگی‌های منحصر به فرد K18 می‌توان به zero Gravity ( گرانش صفر) اشاره کرد؛ در این حالت فرد احساسی شبیه حالت بی وزنی فضانوردان را تجربه می‌کند که حاصل آن آرامشی وصف ناشدنی است. یکی دیگر از ویژگی‌های صندلی ماساژور K18 قابلیت اتصال به بلوتوث و پخش موسیقی از طریق بلندگوهای نصب شده بر روی صندلی می‌باشد.

این مقاله را از دست ندهید: قبل از خرید صندلی ماساژ به این ۶ سوال پاسخ دهید

صندلی ماساژور K18 با طراحی گیرا، زیبا و درعین حال با دارا بودن ویژگی‌های استثنایی و منحصر به فرد خود توانسته است به یکی از کامل ترین و بهترین صندلی‌های ماساژور تبدیل شود.

 

صندلی ماساژور K18 تنها یکی از بهترین صندلی‌های ماساژور بن کر می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از سایر محصولات و خرید صندلی ماساژور با همکاران مجرب ما در بن کر تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *