وبلاگ

چرا باید در هر خانه یک ماساژور پا بن کر q5 وجود داشته باشد؟

ماساژور پا

برخلاف اینکه‌ بیشتر افراد به سلامت پوست یا زیبایی دست و صورت خود اهمیت می‌دهند اما به اندازه‌ کافی از سلامت پاهای خود مراقبت نمی‌کنند. پاها تنها قسمتی در بدن هستند که ما را استوار در حرکت نگه می‌دارند و هر لحظه با فرآیند راه رفتن سخت ‌ترین ضربه را به سطح زمین می‌زنند به همین دلیل باید مراقب پاهای خود باشید و از آن‌ها به شکل شایسته‌ای مراقبت کنید. یکی از بهترین و راحت ‌ترین راه‌های انجام این مراقبت استفاده از ماساژور پا است.

عواملی از جمله مشغله‌ کاری و کمبود وقت امکان مراجعه‌ شما برای دریافت ماساژ پا را با موانعی مواجه کرده است. به همین دلیل شرکت Boncare توانسته با تولید ماساژور پا بن کر q5 با این موانع مبارزه کرده و با تولید دستگاه ماساژور پا، امکان نوازش انگشتان پای شما را در زیر میز کار یا در خانه وقتی بر روی مبل نشسته‌اید و تلویزیون تماشا می‌کنید فراهم کند.

این دستگاه که ساخت چین و تحت لیسانس کشور انگلستان است فضای کمی را اشغال کرده و علاوه بر ماساژ پا می‌تواند به عنوان زیر نشیمنی مورد استفاده قرار بگیرد.

معرفی ماساژور پا بن کر q5

ماساژور پا بن کر q5بعد از یک روز طولانی بیرون بودن از خانه، بعد از دویدن یا ورزش کردن و حتی در طی زندگی روزمره، استفاده از ماساژور پا بن کر q5 بهترین راه‌ حل برای مراقبت از پاهای شما می باشد. استفاده‌ مکرر از ماساژور پا به شکل هفتگی یا ماهانه می‌تواند برای کاهش استرس و بهبود گردش خون به خوبی عمل کند. ماساژور پا بن کر Q5 با هدف قرار دادن مناطق خاصی از کف پا و تقویت عضلات آن و تمرکز بر روی عصب ‌ها موجب بهبود سلامت در پا می شود.

این دستگاه جدا از لذت خالصی که از ماساژ در ناحیه‌ پا ارائه می‌کند، فواید جدی برای سلامتی پاها از جمله افزایش گردش خون، خواب بهتر و تسکین درد در این ناحیه دارد. ماساژور پا بن کر دارای گواهی ‌های استاندارد و سلامت CE, ISO9001, CB می باشد.

آیا استفاده از ماساژور پا برای همه‌ افراد مناسب است؟

شاید تصور کنید که ماساژورهای پا برای استفاده‌ همه‌ افراد خوب و مفید هستند اما باید بگوییم در مواردی هم منع مصرف از آن‌ها وجود دارد. افراد دارای مشکلات مفصلی، خانم‌های باردار، افراد مبتلا به هیپراستوز، افراد مبتلا به بیماری های قلبی، افراد دارای دیابت یا مبتلا به تومور بدخیم به هیچ وجه نباید از ماساژور پا استفاده کنند.

 

هم چنین بخوانید: صندلی ماساژور K20 ، حرفه ای ترین صندلی ماساژور

 

فواید ماساژور پا بن کر Q5

ماساژور پا بن کر Boncare Q5 با قدرت تحمل وزن بالای ۱۲۰ کیلوگرم، دارای انواع ماساژ لرزشی، غلتکی، ضربه ای، کیسه هوا و گرمایشی است. ماساژ گرمایشی این دستگاه موجب باز شدن گره‌های سفت مویرگی و بهبود گردش خون در پا می شود.از سویی دیگر ماساژ غلتکی ماساژور پا اعصاب پای شما را به خوبی تحریک می‌کنند و موجب شل شدن سفتی عضلات می‌شوند.

این مدل از ماساژور پا با ماساژ پنجه پا و کف پا موجب لذت و آرامش شما پس از استفاده‌ از آن خواهد شد. پیشنهاد سازندگان ماساژور پا بن کر به شما این است که روزانه ۱۰ دقیقه از دستگاه استفاده کنید. هم چنین شما می‌توانید از این ماساژور هر شب قبل از خواب، یا پیش از شروع تمرینات ورزشی یا در هنگام انجام کارهای مراقبتی پوست که نیاز به نشستن‌ های طولانی مدت دارد استفاده کنید.

راهنمای استفاده از ماساژور پا بن کر

ماساژور پا بن کر Boncare Q5
پس از باز کردن جعبه‌ و خارج کردن دستگاه، با فشردن دکمه‌ی on/off قادر به خاموش/ روشن کردن آن هستید و چنانچه دکمه‌ قرمز رنگ روی ماساژور پا روشن شود یعنی دستگاه نیاز به شارژ دارد. با فشردن دکمه‌ی program بر روی دستگاه با سه رنگ سبز، زرد و قرمز مواجه می‌شوید که انواع برنامه‌های ماساژ پا را تعیین می‌کنند. دکمه‌ دیگری که در معرفی ماساژور پا بن کر Boncare Q5 آمده، دکمه‌ی heat‌ یا گرما است که با فشردن آن نوع ماساژ حرارتی دستگاه فعال می‌شود. ماساژور پا بن کر با داشتن باتری لیتیوم قادر است بدون نیاز به اتصال به برق کار کند.

 

در این مقاله یکی از بهترین و حرفه ای ترین ماساژورهای برند بن کر را مورد بررسی قرار دادیم. بن کر عرضه کننده طیف گسترده ای از انواع ماساژورهای برقی با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید ماساژور مورد نظر خود با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

 

راه ارتباطی با بن کر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *