وبلاگ

ماساژور صورت بهترین وسیله برای مقابله با پیری پوست

حتما تا به حال انواع متنوعی از نحوه ماساژ صورت از جمله ورز دادن یا ضربه ‌زدن‌ های ملایم به پیشانی و گونه‌ها را در ویدیو‌های آموزشی فضای مجازی دیده‌اید و قطعا این سوال در ذهن شما نقش بسته که چطور خودتان همین‌ کار را در منزل انجام دهید. برای این منظور باید بدانید که این نوع ماساژها معروف به ماساژهای موضعی صورت هستند که در آن‌ها هم از دست و هم از انواع ماساژور صورت استفاده می‌شود.

ماساژورهای صورت از جمله غلتک یا دستگاه‌های ویبره دهنده همگی از وسایل مناسب برای ماساژ موضعی صورت بوده و مزایای استفاده از آن‌ها افزایش گردش خون و کاهش چین و چروک پوست می‌باشد. متخصصان پوست و زیبایی به همه خانم‌ها و آقایان توصیه می‌کنند که ماساژ صورت را به شکل هفتگی دو تا سه بار انجام دهند. این‌کار را بهتر است در ابتدا با چند قطره روغن یا سرم ویتامینه صورت انجام داده سپس با کمک ابزارهای ماساژور صورت، پوست خود را به خوبی ماساژ دهید.

چرا ماساژ صورت مفید است؟

ماساژور صورتاز گذشته ماساژ صورت توسط متخصصان طب سنتی انجام می‌گرفت. این نوع ماساژ ریشه در طب قدیم شرقی دارد که با استفاده از انگشتان دست یا با ابزارهایی غلتک مانند از جنس یشم برای خنک کردن پوست و تسکین عضلات صورت مورد استفاده قرار می‌گرفته است. بهترین کاری که بعد از یک روز کاری خسته کننده جهت تسکین استرس ‌های روزمره می‌توانید انجام دهید استفاده از ابزارهای ماساژور صورت است. استفاده از دستگاه‌ های ماساژ صورت علاوه بر کمک به تخلیه چربی غدد لنفاوی روی پوست به افزایش توانایی پوست در جذب سرم‌ها و مواد ویتامینه کمک به‌سزایی می‌کند. به همین دلیل متخصصان حوزه سلامت پوست استفاده از این ابزارها را به شدت توصیه می‌کنند.

فواید دستگاه‌ های ماساژور صورت

طبق نظرات کارشناسان افراد مختلف با هر نوع مدل پوستی قادر به استفاده از ابزار‌های ماساژور صورت هستند، البته تصمیم‌گیری در مورد این‌ که کدام یک از این ابزارها می‌تواند برای استفاده شما مناسب باشد به قدرت اقتصادی و نحوه واکنش پوست تان بستگی دارد. ماساژورهای الکترونیکی با فناوری پیشرفته، خدماتی از طریق ارتعاشات صوتی، جریان‌ های ریز تقویت کننده ماهیچه‌ ها و استفاده از سایش با فلزات یا سنگ‌ های با خواص مناسب برای تحریک پوست را ارائه می‌دهند. اگر دستگاه‌های ماساژور صورت به‌طور مداوم مورد استفاده قرار گیرند، می‌توانند منجر به اثرات مطلوبی همانند برجسته ‌تر شدن استخوان‌ های گونه، ایجاد خط فک و کاهش چین و چروک ‌های سطحی پوست شوند. تحقیقات نشان داده استفاده مکرر از ابزارهای ماساژور ارتعاشی، باعث افزایش جذب محصولات موضعی به ویژه سرم‌ ها توسط پوست می‌شود.

از اثرات مهم استفاده از ماساژورهای صورت علاوه بر تحریک پوست می‌توان به افزایش درخشندگی و کاهش چین و چروک ‌های ریز پوستی اشاره کرد. استفاده از دستگاه‌ های ماساژور صورت راه‌حل بهداشتی ‌تری نسبت به روش‌های دستی هستند که باعث می‌شوند محلول‌ های ویتامین پوستی در عمق پوست نفوذ کند و نتیجه بهتری بگذارد.

 

حتما بخوانید: با فواید ماساژ صورت آشنا شوید

 

ماساژور دستی غلتکی صورت

فواید ماساژور صورتاین نوع ماساژور صورت با داشتن نوک نقره‌ای استیل برای حرکت دورانی صورت طراحی شده است که با استفاده مکرر از آن پوست صورت کمتر کدر به نظر رسیده و شفاف‌ تر می‌شود. برای ماساژ صورت با این ماساژور، ابتدا به آرامی از ابروهای خود شروع کرده و از گوشه داخلی به بیرونی حرکت دهید و این کار را تا پنج بار تکرار کنید. سپس گوی‌های متالیک آن را به مدت چند ثانیه بر روی شقیقه‌ های خود بمالید تا از هر گونه تنش آزاد شوید. در مواردی که صورت شما خیلی پف کرده و خسته به نظر می‌رسید این ماساژور صورت به کمک شما آمده و با کشیدن این ماساژور فلزی از بینی به سمت گوش بر روی گونه‌هایتان موجب برطرف شدن پف صورت شما می‌شود.

ماساژور رولی صورت

ماساژور رولی صورتسنت مراقبت از پوست در شرق آسیا از قرن ‌ها قبل انجام می‌گرفت و طبیبان طب سنتی همواره از خواص درمانی گیاهان و سنگ‌ ها برای این امر استفاده می‌کردند. یکی از این سنگ‌ های پرخاصیت و تاثیرگذار بر پوست صورت سنگ یشم یا جید است که با افزایش خون‌رسانی به پوست به کاهش چین و چروک و جذب بهتر سرم‌ ها کمک به سزایی می‌کند. روش استفاده از ماساژور جید رولر به این شکل است که آن را چند ساعت در فریزر قرار می‌دهیم تا حسابی خنک شود بعد از آن پوست را تمیز کرده و از مرطوب کننده استفاده می‌کنیم سپس با یک فشار ملایم، غلتک بزرگتر آن را با حرکت رو به بالا در امتداد گونه‌ها، خط فک و پیشانی حرکت دهید. از انتهای کوچکتر این ماساژور می‌توانید برای نواحی اطراف چشم‌ها و لب استفاده کنید.

 

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. بن کر دارنده بهترین ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور می‌باشد. اگر قصد دارید برای تجربه یک ماساژ ایده آل از دستگاه‌های ماساژور استفاده کنید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

راه ارتباطی با بن کر

اینستاگرام

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *