وبلاگ

استفاده از صندلی ماساژور برای افراد دیابتی مناسب است؟

امروزه در جهان دیابت نوع یک به عنوان نوعی بیماری خود ایمنی در نظر گرفته می‌شود و زمانی بروز می‌یابد که پانکراس انسولین کمی تولید کرده یا اصلا انسولین تولید نکند اما در مدل دیابت نوع دو که شایع ‌تر از نوع یک است زمانی بیماری بروز پیدا می‌کند که بدن به شکل مناسبی به انسولین پاسخ نمی‌دهد. این بیماری می‌تواند منجر به بروز عوارضی از جمله افزایش قند خون، مشکلات چشمی، بیماری ‌های قلبی عروقی، آسیب به پاها یا آسیب به کلیه و نوروپاتی شود.

اگر شما هم در گروه افرادی هستید که با دیابت زندگی می‌کنید باید بدانید که ماساژ درمانی می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی شما و حتی در مسیر درمان دیابت داشته باشد. آنچه استفاده از صندلی ماساژور برای افراد دیابتی به همراه می‌آورد سلامت عمومی بدن است و این یعنی تمام آن احساس آرامش و بهبودی که پس از استفاده از صندلی ماساژور فرد دیابتی در قسمت پاها و ساق خود احساس می‌کند.

صندلی ماساژور چگونه به کمک بیمار دیابتی می‌آید؟

 

صندلی ماساژور برای افراد دیابتی
فرآیند ماساژ درمانی ماهیچه ‌ها و ذهن را در بدن هر فردی آرام می‌کند پس به طور حتم می‌تواند برای افرادی که از بیماری‌های جسمی و روحی رنج می‌برند نیز دارای فواید مختلف و مفیدی باشد. استرس عاطفی ناشی از مقابله با این بیماری و وجود عوارض جسمی همراه با دیابت نوع یک یا دو در این بیماران ایجاد درد و رنجش روحی و جسمی می‌کند.

اما راه ‌حل مدرن و پیشرفته‌ مقابله با آن‌ها استفاده از ماساژ درمانی و صندلی ماساژ برای افراد دیابتی است که به وضوح نشان داده شده انواع خاصی از عوارض بیماری دیابت را کاهش می‌دهند. طبق گزارشات انجمن دیابت، بیشتر بیماران از شریان محیطی (PAD) رنج می‌برند و این عارضه زمانی رخ می‌دهد که رگ‌های خونی پاها توسط رسوبات چربی باریک و مسدود شده و جریان خون به پاها کاهش ‌یابد.

 

هم چنین بخوانید: پیش از خرید بهترین صندلی ماساژور این نکات را بدانید

 

همین مورد تنها می‌تواند منجر به عواقب نگران کننده‌ای از زخم پا تا قطع عضو برای یک بیمار دیابتی شود. بهترین نوع صندلی ماساژور برای افراد دیابتی مدل‌هایی هستند دارای فناوری پیشرفته‌ که برای کاهش تنش ‌های عضلانی و فشارهای اسکلتی و افزایش گردش خون بهتر طراحی شده‌اند.

این مدل از صندلی ماساژ برای افراد دیابتی با اجرای تکنیک های ماساژ پاها و ایجاد گرما در آرامش بیماران بسیار تاثیرگذار است. اگر چه ماساژ درمانی برای افرادی که به دنبال تسکین استرس و درد هستند یک گزینه ایده ‌آل به شمار می‌رود اما بیماران دیابتی باید توجه داشته باشند که نوسانات موجود در سطح قند خون آن‌ها همیشه نیاز به چک شدن دقیق دارد بنابراین پیش از استفاده از صندلی ماساژور لازم است با پزشک خود مشورت نمایند. هم چنین صندلی ماساژ برای افراد دارای زخم های دیابتی مناسب نمی باشد.

 

صندلی ماساژور بن کر k20

صندلی ماساژور k20خرید صندلی ماساژور

 

فواید صندلی ماساژور برای افراد دیابتی

فواید صندلی ماساژور برای افراد دیابتی

  • تسکین علائم نوروپاتی در بیمار
  • کاهش فشار خون و برقراری تعادل در شدت ضربان قلب
  • خداحافظی با استرس و اضطراب روزانه
  • تقویت سیستم گردش خون هدیه‌ صندلی ماساژور برای افراد دیابتی
  • ماساژ درمانی باعث کاهش سطح گلوکز در بدن هر فردی می‌شود که همین امر موجب جلوگیری از هیپرگلیسمی که باعث آسیب به چشم، بیماری قلبی عروقی، نارسایی کلیه، آسیب عصبی و عفونت پوست و لثه خواهد شد.

 

در نهایت استفاده از صندلی ماساژور برای افراد دیابتی موجب افزایش انعطاف پذیری آن ‌ها می‌شود زیرا عضلات منقبض ‌شده‌ این بیماران که به دلیل قند خون بالا موجب ضخیم شدن بافت همبند شده از طریق تکنیک‌های ماساژ درمانی شل می‌شوند.

ماساژ درمانی باعث بیشتر شدن تحرک و کشش در بافت‌ ها شده و با شل شدن عضلات، تاندون ‌ها و رباط‌ ها بیماران دیابتی دامنه‌ حرکتی بهتر و بیشتری خواهند داشت و در نتیجه به کیفیت زندگی بهتری دست پیدا می‌کنند.

شاید بتوان گفت که امروزه صندلی ماساژ برای افراد دیابتی یکی از ضروریات هر خانه‌ای به شمار رفته که می‌تواند به سلامتی و تندرستی بیماران کمک کرده و آن توجهی را که آن ‌ها نیازمند و شایسته آن هستند را ارائه دهد.

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.  بن کر دارنده طیف گسترده ای از انواع ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظر خود با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

با بن کر در ارتباط باشید

اینستاگرام

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *