وبلاگ

برای خرید تخت ماساژ پرتابل به چه نکاتی توجه کنیم؟

تخت ماساژ پرتابل

به‌ طور حتم یکی از موثر ترین راه‌هایی که ماسورها می‌توانند ماساژ درمانی را در مراکز اسپا به خوبی انجام دهند وجود تخت ماساژ پرتابل است. این تخت ‌های ماساژ راحت و مستحکم که قادر است مشتری را با قد و وزن متعدد در خود جای دهد، باعث خواهد شد در تمام طول ماساژ درمانی فرد احساس رضایت داشته باشد.

تخت ماساژ پرتابل قابل تنظیم بر اساس قد مصرف‌کنندگان است که یا به شکل دستی یا به شکل برقی امکان تنظیم دارد. پیش از هر اقدامی برای انتخاب و خرید یک تخت ماساژ باید تصمیم بگیرید که شما قصد داشتن یک تخت ماساژ قابل حمل یا تخت ماساژ ثابت را دارید. زیرا این دو در موارد جزئی با هم دیگر متفاوت هستند و همان گونه که از نام آن‌ها پیداست تخت ماساژ پرتابل تاشو بوده و به دلیل اینکه وزن بسیار کمتری از مدل ثابت دارد می توان از مکانی به مکان دیگر حمل کرد.

خرید یک تخت ماساژ پرتابل به ماساژ درمانگر کمک خواهد کرد خدمات ماساژ درمانی از جمله طب سوزنی، رفلکسولوژی، درمان ‌های زیبایی، ماساژ سر و درمان‌های ورزشی را به مراجعین خود به شکل مفید ارائه کند.

ویژگی‌ های تخت ماساژ پرتابل

خرید تخت ماساژ پرتابل
از اولین و مهم ترین ویژگی ‌های هر تخت ماساژ قابل حمل این است که انعطاف پذیر باشد به این معنی که بتواند به راحتی مطابق با وضعیت فرد استفاده کننده تغییر کند. برخی از تخت ‌های ماساژ پرتابل دارای پشتی قابل تنظیم و هم چنین قابلیت تنظیم ارتفاع هستند. انعطاف‌پذیری تخت ماساژ پرتابل هم به استفاده کننده از آن و هم فرد ماسور بسیار کمک می‌کند زیرا فردی که بر روی این تخت‌ ها می‌خوابد به راحتی با احساس آرامش ماساژ دریافت می‌کند و درمانگر ماساژ نیز به راحتی می‌تواند تکنیک‌های بهتر برای ماساژ درمانی را انجام دهد.

آنچه در مراکز اسپا و ماساژ درمانی بیشترین تاثیر را بر روی مراجعه کننده ‌ها دارد کیفیت تجهیزات درمانی آن‌ها است. اولویت بعد از انعطاف ‌پذیری، شکل و طراحی این تخت‌ های ماساژ است زیرا هیچ مراجعه ‌کننده ‌ای به طور حتم قصد ندارد که بر روی یک تخت نامناسب دراز کشیده و ماساژ دریافت کند. یک تخت ماساژ پرتابل باکیفیت و با ظاهری زیبا و تمیز این توانایی را دارد تا یک تجربه مثبت برای هر فردی در مراکز اسپا و ماساژ درمانی بسازد.

آ‌نچه هنگام خرید تخت ماساژ پرتابل باید در نظر بگیرید

 

تخت ماساژ پرتابلجنس

در گام اول آن چه که باید پیش از خرید تخت ماساژ قابل حمل در نظر بگیرید این است که نیاز شما با خرید یک تخت ماساژ پرتابل ثابت در یک مکان یا یک تخت ماساژ قابل حمل برآوده می‌شود. بسیاری از تخت‌های ماساژ پرتابل که سبک وزن و به راحتی قابل حمل هستند با آلومینیوم که به خوبی جایگزین سبک ‌تری برای دیگر فلزات سنگین است ساخته شده ‌اند و دارای قاب ‌های تاشو قابل حمل است. تخت ‌های ماساژ چوبی نیز علاوه ‌بر سبک بودن قادر هستند وزن بیشتری را تحمل کنند. البته اکثر تخت های ماساژ قابل حمل تحمل وزن بالایی را دارند.

در مراکز اسپا به شکل معمول از تخت ‌های ماساژ ثابت استفاده می‌کنند به این دلیل که مکان انجام ماساژ درمانی مشخص است و نیازی به تغییر محل زیاد وجود ندارد. از سوی دیگر تخت ماساژ ثابت به دلیل استحکام بیشتری که دارند انتخاب مناسب‌ تری برای مراکز اسپا و ماساژ درمانی هستند زیرا تحمل وزن بیشتری را دارند. اما اگر یک درمانگر ماساژ قصد داشته باشد در مکان های مختلف عملیات ماساژ درمانی را انجام دهد به طور حتم باید مدل قابل حمل آن را خریداری نماید.

 

هم چنین بخوانید: راهنمای خرید تخت ماساژ ایده آل

 

تناسب ابعاد با نیاز

در گام دوم توجه به ابعاد و اندازه‌ تخت ‌های ماساژ پرتابل مهم است زیرا در نظر گرفتن طول، عرض و وزن یک تخت ماساژ پرتابل مطابق با نیازهای درمانی ماسور امری حیاتی است. برای مثال در مراکز اسپا به شکل معمول از تخت ‌های ماساژ با ابعاد بزرگتر استفاده می‌شود. تخت ماساژ پرتابل اگر برای مراکز ماساژ درمانی خریداری شود باید در ابعادی باشد که مشتریان بتوانند به راحتی بر روی آن قرار بگیرند اما برای خارج از مراکز اسپا بهتر است ابعادی در نظر گرفته شود که علاوه بر راحتی فرد ماساژ گیرنده در هر مکانی حتی کوچک جا بگیرد.

مقاومت تخت ماساژ

در گام سوم استحکام جز مهمی از انتخاب و خرید یک تخت ماساژ پرتابل است که اگر می‌خواهید این انتخاب برای سالیان دراز برای شما کار کند باید به جنس و استحکام آن توجه کنید. به طور حتم تخت ماساژ پرتابل ساخته شده از چوب ‌های محکم یا فلز دوام بیشتری خواهد داشت که می ‌تواند راحتی و اطمینان لازم را به استفاده ‌کننگان از آن ارائه دهد.

اگر قصد خرید برای مراکز اسپا و ماساژ درمانی را دارید بهتر است به دنبال تخت‌ های ماساژ با وزن بیش از ۱۳ کیلوگرم باشید زیرا قصد ندارید جای آن‌ ها را زیاد تغییر بدهید به همین دلیل هم ممکن نیست در حین حمل و نقل مشکلی برای شما ایجاد کند. اما اگر قصد دارید به عنوان یک ماساژور خانگی اقدام به خرید یک تخت ماساژ پرتابل کنید باید تخت ‌هایی با حدود وزنی زیر ۱۲ کیلوگرم را خریداری کنید تا به راحتی امکان حمل و نقل آن را داشته باشید.

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. بن کر دارنده بهترین ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور می‌باشد. اگر قصد دارید برای تجربه یک ماساژ ایده آل از دستگاه‌های ماساژور استفاده کنید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

با بن کر در ارتباط باشید

اینستاگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *