وبلاگ

راهنمای خرید تخت ماساژ ایده آل

خرید تخت ماساژ

اگر قصد خرید یک تخت ماساژ را داشته باشید و سری به مراکز خرید بزنید حتما با شکل‌ها و اندازه‌های مختلف و متنوع میزهای ماساژ مواجه شده‌اید. در این زمان به طور حتم شما گیج خواهید شد که انتخاب کدام تخت ماساژور مناسب ‌تر است؟ دانستن این موضوع که ابعاد استاندارد تخت به عرض ۲۸ اینچ معادل ۷۱ سانتی متر و به طول ۷۳ اینچ معادل ۱۸۵ سانتی متر است یکی از دلایل مهم برای انتخاب شما خواهد بود.

توجه داشته باشید که خرید تخت‌ های ماساژ باریک ۶۱ سانتی متری برای افراد درشت اندام مناسب نیست به این دلیل که این مشتریان نمی‌توانند با شانه‌های پهن بر روی آن دراز بکشند. اطمینان از این‌ که تخت ماساژور خریداری شده برای شما و مشتریانتان مناسب است از نکات کلیدی یک ماساژ درمانی اصولی به شمار می‌رود.

انواع تخت‌ ماساژ

تخت ماساژ چیست

پرتابل یا قابل حمل

تخت های ماساژ پرتابل همان طور که از نامشان پیداست به راحتی جمع می شوند و نسبت به سایر تخت ها وزن پایین تری دارند. این دسته از تخت ها برای ماسورهایی که ماساژ را در مکان های مختلفی مانند خانه انجام می دهند انتخاب مناسب تری هستند. تخت های قابل حمل برندهای مختلفی دارند که از جمله باکیفیت ترین آن ها می توان به تخت ماساژ p75 ریلکس اشاره کرد.

ثابت

تخت‌ های ثابت قدرت و دوام بسیار بالایی دارند و برای مراکز ماساژ و اسپا بهترین گزینه به شمار می آید. تخت های ثابت نسبت به سایر مدل ها از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند. تخت ماساژ آفرودیت ریلکس یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین تخت های ثابت به شمار می آید.

 

هم چنین بخوانید: تشک ماساژور چیست و چه فوایدی دارد؟

 

چوبی و آلمینیومی

تخت های ماساژ از نظر جنس به دو دسته آلمینیومی و چوبی تقسیم می شوند. تخت های ماساژ چوبی از نظر ظاهری زیبایی بیشتری دارند. تخت های آلمینیومی نسبت به تخت های چوبی از استحکام و دوام بالاتری برخوردار هستند.

ابعاد تخت ماساژ

ابعاد تخت ماساژ
از آن‌ جا که طول و عرض تخت های ماساژ با هم متفاوت است پس هر درمانگری بر اساس سلیقه‌ خود و خواستگاه مشتریانش  مدل مناسبی از تخت ماساژ را انتخاب می‌کند. مهم این است که تخت ماساژور به اندازه‌ی کافی پهن باشد تا طیف گسترده‌ای از مشتریان بر روی آن به راحتی قرار بگیرند.

در حقیقت اندازه ‌های استاندارد یک تخت ماساژ باید به اندازه‌ی کافی پهن باشد تا به راحتی مشتری را در خود جای دهد و از طرف دیگر به قدری هم باریک باشد تا درمانگر مجبور نباشد در طول درمان به کمر خود فشار بیاورد. طبق تجربیات ماساژورهای حرفه‌ای بهترین عرض برای این تخت ها حدود ۷۰ تا ۷۵ سانتی متر می باشد.

در بازار تخت‌ های ماساژ با عرض ۲۵ اینچ یا حدودا ۶۳ سانتی متری هم وجود دارد. با کاهش عرض تخت وزن آن نیز سبک‌تر می‌شود پس برخی افراد که ماسور سیار هستند ناگزیر به خرید این تخت‌ های ماساژور کم عرض هستند تا حمل و نقل آن برایشان آسان ‌تر باشد. به شکل معمول اگر شما کوتاه قد هستید، می توانید با تخت‌ های ماساژی که عرض کمتری دارند راحت‌ تر کار کرده و عملکرد بهتری داشته باشید اما اگر قد بلندی دارید استفاده از یک تخت ماساژور ۷۵ سانتی متری برای شما مناسب‌ تر خواهد بود.

در رابطه با ارتفاع مناسب تخت ماساژ، امروزه اکثر تخت ‌ها قابل حمل بوده و دارای پایه ‌های قابل تنظیم ارتفاع هستند. توجه داشته باشید که هر تختی که می‌خواهید برای ماساژ درمانی خود خریداری کنید باید دارای دامنه‌ تنظیم ارتفاع زیادی باشد تا بتوانید طیف وسیعی از درمان‌ها را برای مشتریان خود انجام دهید. ارتفاع استاندارد این تخت ها بین ۷۵ تا ۸۰ سانتی متر است.

اگر می‌خواهید از یک تخت ماساژ برای خانه‌ خود استفاده کنید یک تکه مقوا را به اندازه‌ای که فکر می‌کنید پهنای مناسبی دارد برش بزنید. سپس آن را بر روی میز ناهارخوری آشپزخانه قرار بدهید و تصور کنید این مقوا همان بدن مشتری هست که قصد ماساژ او را دارید و بر روی آن خم شوید. در اینجا متوجه خواهید شد که کدام عرض برای تخت و مشتری شما مناسب‌تر است. در نهایت اطمینان حاصل کنید که میز ماساژی که قصد خرید آن را دارید برای شما بدون آسیب و عارضه خواهد بود.

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. بن کر دارنده بهترین ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور می‌باشد. اگر قصد دارید برای تجربه یک ماساژ ایده آل از دستگاه‌های ماساژور استفاده کنید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

با بن کر در ارتباط باشید

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *