وبلاگ

۹ مدل از گرانترین صندلی ماساژور در دنیا که می توان خرید

آیا با ۹ مدل از گرانترین صندلی ماساژور در دنیا که می توان خرید آشنایی دارید؟ بسیاری از ما نمی توانیم به طور منظم از ماساژدرمانی استفاده کنیم، بنابراین یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که می توان انجام داد، تهیه یک صندلی ماساژ برای خانه است. مسلماً صندلی‌های ماساژ حتی با وجود مزایایی که دارند می‌توانند هزینه زیادی داشته باشند، اما بازار، صندلی‌هایی با قیمت مناسب دارد که می‌توانند تجربه آرامش بخش به همراه داشته باشند.

صندلی‌های ماساژور در خانه مانند مبل های اتاق نشیمن در رنگ‌های مختلف طراحی شده‌اند، بنابراین می‌توانند به راحتی با دکوراسیون خانه هماهنگ شوند. فواید آن ماساژ کامل بدن، تمرکز بر نقاط درد، گرما درمانی، مشکلات کمر و ماساژهای فشرده است.

همچنین ایده آل برای انواع دردهای بدن و عضله، به ویژه برای افرادی که در مشاغل سخت کار می کنند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ۹ مدل از گرانترین صندلی ماساژور در دنیا که می توان خرید، بپردازیم. با بن کر همراه باشید.

صندلی های ماساژ ساده نیز با بودجه محدود می توانند به خوبی کار کنند. با این حال، اگر کیف پول شما به شما اجازه می دهد بهترین صندلی ممکن را بگیرید، این لیست ۹ عددی از گرانترین صندلی ماساژور برای شما ایده آل است!

۹٫ صندلی ماساژور Z-Smart+

  • سازنده: zarifa USA
  • چشمگیرترین ویژگی ها: AI Voice Control، Zero-G Stretch Inversion

صندلی ماساژور Z-Smart+ ظریفا در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی عرضه می‌شود، اما رنگ آن به اندازه عملکردهای اصلی مهم نیست. مانند یک اسپای ماساژ قابل حمل برای اتاق نشیمن شما، Z-Smart+ ماساژ تمام بدن، دست و پا را با نازل ترین قیمت ارائه می دهد. همچنین می توان آن را با قیمت کمتری خریداری کرد زیرا وب سایت آن اغلب تخفیف دارد.

صندلی ماساژ دارای گرما درمانی برای ماساژ حرارتی جوان کننده، کنترل صدای هوش مصنوعی برای حرکت نکردن در هنگام استراحت و ماساژ متغیر ۱۲ نقطه ای است. ظریفه ایالات متحده به این افتخار می کند که تنها سازنده صندلی Z -Smart+ است، بنابراین سفارش مستقیماً در وب سایت آن ها انجام می شود.

 

صندلی ماساژور Z-Smart+

ویژگی‌های Z-Smart+

ویژگی‌های ویژه Z-Smart+ عبارتند از Zero Gravity Stretch Inversion، اما این برنامه ماساژ دو روش درمانی را در یک درمان ترکیب می‌کند. درمان وارونگی به صندلی اجازه می دهد ۱۸۰ درجه بخوابد و ستون فقرات در حین حرکت کشیده شود. جاذبه صفر باعث می شود بدن مانند فضانوردان در فضا احساس بی وزنی کند.

۸٫ صندلی ماساژ کومو

  • سازنده: JP Medics
  • چشمگیرترین ویژگی ها: L-Track، ماساژ ۴ بعدی، بلندگوهای مجهز به بلوتوث

یکی از زیباترین صندلی های ماساژ که می توانید ببینید، بدون شک صندلی JP Medics Kumo ساخت ژاپن است که چندین گزینه رنگی دارد: سنگی و قرمز فوجی، سنگ سفید و قهوه ای، یا چرم مشکی.

صندلی ماساژور Kumo با بیش از ۱۵ ویژگی خاص، یکی از بهترین صندلی های مقرون به صرفه در بازار است. این صندلی از قابلیت ماساژ ۴ بعدی کل بدن بهره می برد و به شما امکان می دهد تا برنامه، سرعت و ریتم زمان ماساژ خود و همچنین شش تکنیک ماساژ منحصر به فرد و گرما درمانی را در حین استراحت انتخاب کنید.

 

صندلی ماساژ کومو

 

ویژگی های صندلی ماساژور Kumo

یکی از برنامه های هیجان انگیز، گوش دادن به موسیقی از طریق بلندگوهای مجهز به بلوتوث پیشرفته، ماساژ شانه، پا و ساق پا و اسکن دقیق بدن برای تنظیم برنامه ماساژ بهینه برای بدن و نیازهای شماست.

۷٫ صندلی ماساژ CZ-716

  • سازنده: Cozzia
  • چشمگیرترین ویژگی ها: فناوری هوش مصنوعی، اسکنر بیومتریک

جدیدترین محصول Cozzia با ضمانت ۳ ساله، یک هدیه عالی برای هر کسی است. CZ-716  تمام نواحی بدن را ماساژ می دهد که از گردن و شانه های شما شروع کرده و تا ساق پا و پاهای شما حرکت می کند. این دستگاه از فناوری هوش مصنوعی برای اندازه گیری تنش بدن شما استفاده می کند و یک سیستم ماساژ عالی ایجاد می کند.

CZ-716  دارای یک اسکنر بیومتریک دستی برای خواندن سطح استرس و اندازه گیری سطح اکسیژن خون شما است. پس از این اسکن، صندلی ماساژور بهترین برنامه ماساژ را برای آرامش شما سفارشی می کند. این صندلی در رنگ های سبز زمردی، مشکی، خاکستری و شامپاینی عرضه می شود تا با معیار های زیبایی شما مطابقت داشته باشد.

 

صندلی ماساژ CZ-716

 

ویژگی های صندلی ماساژور CZ-716

علاوه بر اسکنر فناوری هوش مصنوعی، صندلی CZ-716 دارای ماساژ دوگانه برای کمر، چهار گزینه کشش مختلف برای هر گونه کمردرد، سازگاری با کنترل صدا و غلتک های پیشرفته ۴ بعدی است.

۶٫ صندلی ماساژ سوپریم هیبریدی ۶D

  • سازنده: Daiwa
  • چشمگیرترین ویژگی ها: جاذبه صفر، بلندگوهای بلوتوث، غلتک های ۶ بعدی

این صندلی دارای ماساژ کپسولی است که به آن Supreme Hybrid می‌گویند و با بررسی  وب‌سایت دایوا، «تجربه‌ی نهایی ماساژ» نام گرفته است. این محصول در رنگ های خاکستری، شکلاتی و کرم شامپاینی عرضه می شود و دارای ۵۰ کیسه هوای داخلی است که شانه ها، بازوها، کمر و پاهای شما را ماساژ می دهد.

در حالی که این صندلی، حس بهترین ماساژی را که تا به حال داشته‌اید به شما می‌دهد، اجزای گرم‌کننده آن، ماهیچه‌ های شما را بیشتر شل می‌کنند، زیرا بدن شما به دلیل فناوری Zero Gravity  که در این محصول به کار رفته، احساس بی‌وزنی می‌کند. با فناوری جدید رولر، صندلی دارای بازوهای ماساژ دهنده به طور مجزا در بالا و پایین که برای ماساژ کامل بدن مناسب است.

 

صندلی ماساژ سوپریم هیبریدی 6D

 

ویژگی های صندلی ماساژور هیبریدی ۶D

سوپریم هیبرید به شما امکان می دهد برنامه ماساژ را بر اساس خلق و خوی خود انتخاب کنید. چه به تسکین استرس، شادابی، شیاتسوی عمیق و چه به یک ماساژ برای یک خواب خوب نیاز داشته باشید، همه چیز را پوشش داده است. این صندلی همچنین اولین صندلی ماساژ غلتکی ۶ بعدی است.

۵٫ صندلی ماساژ Circadian Syner-D

  • سازنده: Infinity
  • چشمگیرترین ویژگی ها: ماساژ L-Track + S-Track

وب سایت رسمی صندلی ماساژ Circadian Syner-D را به عنوان یک ماساژ اسپا در خانه توضیح می دهد. این دستگاه در رنگ ‌های مشکی و قهوه‌ای، با جزئیات خاکستری روشن، پوشیده از چرم گران ‌قیمت، شبیه یک سفینه فضایی کوچک است که برای آرامش طراحی شده است.

صندلی Circadian ماساژ منحصر به فرد Flex-Track را ارائه می دهد که ترکیبی از ماساژ L-Track و S-Track تمام طول گردن تا باسن را در بر می گیرد. این ویژگی به این معنی است که ماساژ در قسمت پایین کمر متوقف نمی شود، بلکه تا ران های شما گسترش می یابد. صندلی از طریق یک تبلت صفحه لمسی هدایت می شود.

 

صندلی ماساژ Circadian Syner-D

 ویژگی های صندلی ماساژ سیرکادین Syner-D

Infinity’s Circadian دو مکانیسم ماساژ را برای ماساژ کل بدن، با تمرکز بر درد کمر ارائه می دهد. علاوه بر این، صندلی به کاربر اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواهش را ذخیره کند و از آن برای ماساژ های بعدی استفاده کند. همچنین می توانید ریتم، سرعت و تایمر را برای هر جلسه تنظیم کنید.

۴٫ صندلی ماساژ CE-9800

  • سازنده: Fuji
  • چشمگیرترین ویژگی ها: ماساژ مسیر S-L، فناوری اسکن بدن

صندلی ماساژور S-L Track دیگر متعلق به یک شرکت مشاور پزشکی دکتر فوجی است که از سال ۱۹۵۴ فعالیت می کند. CE-9800  دارای فناوری اسکن بدن برای تنظیم غلتک ها برای تجربه ماساژ بهینه است و همچنین ارتفاع و عرض صندلی را متناسب با بدن شما تنظیم می کند. این صندلی ناحیه کمر را کاملا پوشش می دهد، ستون فقرات را در حین کار از فشار خارج کرده و از هم جدا می کند و به غلتک ها اجازه می دهد از همه طرف کار کنند.

 

صندلی ماساژ CE-9800

ویژگی های صندلی ماساژ CE-9800

اگر تا به حال مایل بودید که یک ماساژ حرفه ای با لمس بدن از داخل خانه خود داشته باشید، فناوری ۴D مانند یک جذابیت عمل می کند! این دستگاه امکان تنظیم حرکات و سرعت ماساژ خود و عملکردهای گرمایشی برای شل کردن عضلات شما هنگام دارد.

۳٫ صندلی ماساژ Robo Inada Therapina

  • سازنده: Irelax
  • چشمگیرترین ویژگی ها: ورز دادن با پنج انگشت، صداهایی به نام Mother’s Love برای موسیقی و داستان سرایی برای کودکان

صندلی ماساژ خانواده Therapina Robo که در ژاپن ساخته شده است، گرانترین صندلی ماساژور Irelax است. Therapina Robo که به عنوان بهترین راه حل آرامش طراحی شده است، مانند یک مکان آرامش بخش به نظر می رسد که به شما امکان می دهد به طور کامل در آن فرو رفته و از ماساژ کل بدن لذت ببرید.

این دستگاه با انواع ماساژ، عضلات شما را در بر می گیرد و از ماساژ انسان با غلتک هایی که مانند انگشتان با مفاصل کار می کنند، پیشی می گیرد. سازنده این محصول، اصول اولیه ماساژ انگشت، محاسبه فشار، سرعت و ریتم ماساژ و به کارگیری دانش در تکنیک های ماساژ خود را بررسی کرده است.

 

صندلی ماساژ Robo Inada Therapina

 

ویژگی های صندلی ماساژ Robo Inada Therapina

صندلی Robo با برنامه های مختلف ماساژ، همان ماساژ پنج انگشتی را به مچ پا و پاهای شما و ماساژ شانه را ارائه می دهد که در آن، نقاط ماساژ شیاتسو را تحریک می کند. ویژگی منحصر به فردی به نام Mother’s Love، لحظات کودکی و معصومانه را از طریق موسیقی و داستان سرایی روایت می کند.

۲٫ صندلی ماساژ پزشکی Breakthrough 9

  • سازنده: Medical Breakthrough
  • چشمگیرترین ویژگی ها: سیستم خواب با جاذبه صفر، ماساژ چرخشی هیپ

 Breakthrough پزشکی مدل شماره ۹ یک صندلی ماساژ است که توسط ۲۶ پزشک متخصص توصیه می شود. سازنده آن را به عنوان “بهترین صندلی ماساژور طبی ساخته شده تا کنون” با ویژگی های جدیدی که در نمونه های قبلی وجود ندارد، معرفی می کند. مانند: ماساژ چرخشی باسن و چرخش تمام بدن برای آرامش.

وقتی توضیحات را می خوانید، این ایده را به ذهنتان خطور می کند که این صندلی همه قسمت های بدن شما را ماساژ می دهد. از گردن، شانه ها، کمر، ساق پا و مچ پا شروع کنید و تمام نقاطی که در بدنتان درد می کند را ماساژ دهید. این اولین صندلی است که شامل ماساژ پا رفلکسولوژی با سه ردیف غلتک برای ماساژ کامل کف پا است.

 

صندلی ماساژ پزشکی Breakthrough 9

 

ویژگی های صندلی ماساژ پزشکی Breakthrough 9

پیشرفت پزشکی این صندلی در سیستم های بازیابی خستگی، سیستم های تسکین درد و حتی سیستم مراقبت از مفصل آرتریت برای مشکلات و فاصله بین مفصل ها است. این صندلی پنجمین صندلی ماساژور بهبود یافته این شرکت است که مدل پکیج کامل محسوب می شود.

۱٫ صندلی ماساژ LBF-750

  • سازنده: Lamborghini/Bodyfriend
  • چشمگیرترین ویژگی ها: احراز هویت اثر انگشت، اندازه گیری علائم حیاتی

بله، درست خواندید! لامبورگینی صندلی ماساژوری ساخته است که بسیار ارزانتر از ابرخودروهایش است اما همچنان گرانترین صندلی ماساژور موجود در بازار است! این صندلی که در نمایشگاه بین المللی لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، در رنگ های قرمز، سفید و زرد عرضه می شود.

نوآوری LBF-750 یک همکاری بین لامبورگینی و شرکت مراقبت های بهداشتی بادیفرند است که با افراد مشهور زیادی کار می کند.

 

صندلی ماساژ LBF-750

ویژگی های صندلی ماساژ LBF-750

ویژگی های صندلی سیستم ماساژ ۴ بعدی این است که تنظیمات را با توجه به بدن کاربر به همراه یک کنترلر چند رابط و هشت بلندگوی صدای استریو برای لذت بردن در هنگام ماساژ تنظیم می کند.

دارای حسگر اثرانگشت است که ماساژ سفارشی، ماساژ مغز با ضربان دو گوش و حتی ماساژ «سوپراسپرت» ویژه که هنگام گوش دادن به صدای موتور لامبورگینی انجام می‌شود را تضمین می‌کند. اگر نمی توانید سوار لامبورگینی شوید، حداقل سفر با صندلی ماساژور آن مقرون به صرفه تر است.

در این مقاله از بن کر به بررسی ۹ مدل از گرانترین صندلی ماساژور در دنیا که می توان خرید، پرداختیم و بر اساس توضیحاتی که ارائه شد، دانستیم که این صندلی های ماساژور خواص درمانی و امکانات زیادی دارد. امیدواریم موارد و نکات ذکر شده در این مقاله برای شما عزیزان کارآمد و مفید باشد. ممنون که با بن کر همراه بودید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید ماساژور مورد نظر خود با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

 

شاید این مقاله برایتان مفید باشد: راهنمای خرید صندلی ماساژور 

 

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *