وبلاگ

کارایی روکش های صندلی ماساژور

صندلی‌ های ماساژور جزو کالاهای لاکچری محسوب می‌شوند که نیاز به داشتن فضای بزرگ دارند و قیمت به نسبت بالایی هم برای خرید دارند پس مشخص است که همگی ما قادر به خرید و داشتن چنین کالایی در منزل خود نیستیم. پیشنهاد ما خرید یک روکش صندلی ماساژور است که به راحتی می‌تواند به تسکین دردهای ناحیه پشت و کمر کمک کند.

فواید روکش صندلی ماساژور چیست؟

فواید روکش صندلی ماساژور
در گام اول خرید یک روکش صندلی ماساژور می‌تواند به خوبی استرس‌ های شما را کاهش دهد. همگی می‌دانید که یکی از دلایل شایع دردهای ناحیه کمر این است که ماهیچه‌ها و سیستم اسکلتی در این نواحی بیش از حد سفت شده ‌اند یا بیش از حد توان از آن ‌ها کار کشیده شده است.

داشتن یک روکش صندلی خوب می‌تواند با تحریک جریان خون در قسمت ‌هایی از کمر که با کمبود اکسیژن و مواد مغذی مواجه است، موجب آرامش ماهیچه‌های این نواحی شود. به خصوص این ماساژور برای اسپاسم عضلانی بسیار مفید و کاربردی عمل می‌کند. به این دلیل که گرمای ناشی از گرم شدن روکش های ماساژور به آن قسمت از کمر که دچار اسپاسم و گرفتگی شده است کمک می کند تا فرکانس درد را کاهش دهد. در نهایت این بهبود گردش خون و خون‌ رسانی به بافت‌ های ناحیه کمر و رسیدن بیشتر مواد مغذی به تسکین این دردها کمک می‌کند.

روکش صندلی ماساژور
همانطور که می‌دانید، ماهیچه ‌های شما در بدنتان همگی به هم متصل هستند و برداشتن تنش از یک قسمت از ناحیه‌ پشت می‌تواند به کاهش تنش در نواحی گردن، شانه‌ها، قفسه سینه و همچنین پاها کمک کند. به همین دلیل استفاده از روکش صندلی ماساژور نه تنها به تسکین دردهای ناحیه کمر شما کمک می‌کند، بلکه می‌تواند در مواردی مانند سردردهای بدون علت شما نیز کمک کننده باشد زیرا علت شایع بسیاری از سردردهای بی‌دلیل وجود تنش بیش از حد در نواحی بدن است.

در گام بعدی خرید این دسته از ماساژورها موجب بهبود سیستم اسکلتی بدن می‌شود. در آن هنگام که ماهیچه‌ ها تحت فشار قرار می‌گیرند، این فشار بر اسکلت شما نیز افزایش پیدا می‌کند و گاهی اوقات این فشار زیادی بر روی عضلات موجب می‌شود بیش از حد متراکم شوند. این تراکم زیاد باعث بیرون ‌زدگی استخوان‌ های شما به شکل غیر طبیعی شده که موجب ناراحتی و درد در نواحی مختف بدن شما می‌شود.

در گام سوم شما یک دستگاه کاملا سازگار در اختیار دارید. به این معنی که وقتی صحبت از پیشرفت‌ های فناوری و تکنولوژی می‌شود، ثبات و سازگاری مهم ترین ابزار در موفقیت آن ها به شمار می‌رود. برای مثال هر رایانه‌ای قادر است بارها و بارها یک کار را دقیقا انجام دهد بدون آنکه در اجرای آن کمی خطا داشته باشد. همین استدلال در مورد روکش صندلی ماساژور هم صادق است به این معنی که شما همیشه می‌دانید از این ماساژور چه انتظاری دارید و به عنوان مالک آن می‌توانید انتظارات خود را در قالب یک برنامه ثابت به روکش صندلی ماساژور خود بدهید.

برای تنظیم این دستگاه باید یک برنامه ثابت متناسب با نوع دردی که در ناحیه کمری خود دارید تنظیم کرده تا دستگاه به شکل روتین وظایفی که برای آن تعیین کرده‌اید را انجام دهد و در نهایت به کمردرد شما کمک کند.

 

پیشنهاد ویژه: نحوه عملکرد پشتی ماساژور چگونه است؟

 

روکش صندلی ماساژور چطور کار می‌کند؟

عملکرد روکش صندلی ماساژور
برخلاف صندلی ماساژ شما می‌توانید روکش صندلی ماساژور را به راحتی بر روی صندلی‌ های شخصی خود استفاده کنید و آن ‌ها را به سرعت به یک صندلی ماساژ خانگی تبدیل کنید. خرید این ماساژور بسیار ارزان ‌تر از صندلی ماساژ است و وزن آن برای جابه‌جایی بسیار سبک‌تر است.

زمانی که روکش ماساژور را به صندلی دلخواه خود متصل می‌کنید، می‌توانید از آن درست همانند یک صندلی ماساژ استفاده کنید. بسته به سبک و مدلی که برای روکش صندلی ماساژور خود استفاده می‌کنید، می‌توانید در زمان تماشای یک برنامه‌ تلویزیونی از ماساژ کامل شیاتسو، دریافت گرمایش عمیق یا یک مالش ساده در کمر و گردن لذت ببرید.

روکش صندلی ماساژور دارای تعداد زیادی از مزایای ملموس و بلند مدت برای بدن از جمله کاهش استرس، تسکین سردرد، تسکین کمردرد و بهبود وضعیت بدن هستند. جالب این است که همگی این مزایا را می‌توانید تنها با دو جلسه استفاده در روز به مدت ۲۰ دقیقه به دست آورید. در زمان خرید یک روکش صندلی ماساژور حتما اطمینان حاصل کنید که پد‌های آن دارای قابلیت چرخش یا ورز دادن به شکل کامل است. برای یک روکش خوب همواره غلتک‌هایی در اطراف گردن و در وسط پشت وجود دارد.

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. بن کر دارنده بهترین ماساژورهای برقی از جمله صندلی ماساژور می‌باشد. اگر قصد دارید برای تجربه یک ماساژ ایده آل از دستگاه‌های ماساژور استفاده کنید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

با بن کر در ارتباط باشید

اینستاگرام

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *