ماساژ

بهترین صندلی ماساژ ارگونومیک : در اداره خود ماساژ بگیرید

صندلی ماساژ ارگونومیک - شاخص

پیش از این در مورد اینکه بهترین صندلی ماساژور بدن در بازار چیست؟ با شما صحبت کردیم. حال اگر به فکر تعویض صندلی دفتر اداره خود هستید یا به دنبال تعویض صندلی ماساژ خود برای کاهش درد کمر و عضلات هستید، شاید خرید صندلی ماساژ ارگونومیک اداری بهترین گزینه برای شما باشد. نه تنها به رفع هرگونه ناراحتی کمک می کند بلکه در هنگام کار سخت از شما حمایت خواهد کرد. این بهترین تجربه در راستای سلامتی کامل جسمی و روحی برای شما است، آن هم در حالی که کار می کنید!

تعداد ساعاتی که روی صندلی خود در محل اداره می‌نشینید نشان می‌دهد که باید صندلی ماساژ ارگونومیک و با کیفیت داشته باشید. با این کار کمر و گردن شما در معرض فشار قرار نمی‌گیرند. علاوه بر این، بهترین صندلی ماساژ ارگونومیک در اداره متناسب با نیازهای شما است تا بدون نیاز به خروج از محل کار از ماساژی روتین لذت ببرید. با بررسی انواع صندلی ماساژ ارگونومیک برای اداره می‌توانید مدل‌های مقرون‌به‌صرفه و در عین حال با کیفیتی بیابید.

صندلی ماساژ ارگونومیک زیبا

ویژگی بهترین مدل‌های صندلی ماساژ ارگونومیک در اداره

صندلی ماساژ ارگونومیک برای اداره با طراحی کلاسیک و معمولاً رنگ سفید گزینه ایده‌آل همگان است. به فضای اداره، زیبایی خاصی می بخشد. قطعاً وقتی برای صندلی ماساژ ارگونومیک هزینه می کنید انتظار دارید در هر اتاق کنفرانس و جلسه قابل استفاده باشد. زیبایی و رنگ صندلی خود را در نظر بگیرید.

هرچند بسیاری از صندلی های ماساژ تنها از لرزش برخوردارند. قطعاً صندلی ماساژ ارگونومیک ایده‌آل مدیران از گرما به همراه لرزش برای تقویت آرامش و دریافت فشار برای کمر استفاده می کند. در این صورت مدیران شلوغ و پرکار بدون دغدغه و ساعت های طولانی در محیط کاری از ماساژ نیز بهره می برند.

جنس صندلی ماساژ ارگونومیک

اگر از جنس چرم باشد و آن هم از نوع سازگار با محیط زیست، مدت طولانی‌تری دوام خواهد داشت. جنسی مرغوب است که در مقابل روغن و آب نیز نفوذ نداشته باشد. در صورتی که صندلی ماساژ اداری از جنس مخمل خواب دار باشد، گزینه مناسبی برای کار یا بازی است. بالشتک اضافی از جمله امکاناتی است که برای راحتی بیشتر در کنار صندلی ماساژ ارگونومیک ارائه می شود.

ارتفاع صندلی ماساژ ارگونومیک

ارتفاع باید قابل تنظیم باشد. در این صورت به شما امکان شخصی سازی را می‌دهد. به این شکل ساعت ها پشت کامپیوتر نشستن برای شما عذاب آور و موجب کمردرد نخواهد بود.

سبک ماساژ در صندلی

این نیز می تواند از معیارهای یک مشتری ماساژ باشد. مثلا اینکه سبک شیاتسو را دارد یا خیر، برای طرفدار این ماساژ تعیین کننده خواهد بود.

صندلی ماساژ ارگونومیک - ریموت

عملکرد ماساژ در صندلی

چند حالت مختلف دارد؛ نبض، فشار، موج، اتوماتیک و نرمال. همچنین با تایمر می‌توانید مدت زمان مورد نیاز خود را انتخاب کنید. تمامی این قابلیت ها به علاوه استفاده از گرما و زاویه را با ریموت می‌توانید تنظیم کنید. هرچه گزینه های لرزش (ماساژ نقطه ای) در صندلی بیشتر باشد، در واقع مراکز بیشتری را هدف قرار دهد، مطلوب تر است.

ریموت (کنترل از راه دور) برای اعمال ماساژ اختصاصی مثلا کمر، پا و دیگر اعضای بدن، صندلی ماساژ را محبوب تر می کند. اگر همانند یک صندلی راحت قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه داشته باشید می تواند به راحتی با آن مانور دهید.

به طور خلاصه صندلی ماساژ ارگونومیک زاویه مناسبی به کمر شما می‌دهد. برای زمانی ایده‌آل است که مدت طولانی باید پشت میز و کامپیوتر خود بنشینید. همچنین از نظر ارتفاع قابل تنظیم است. پس می‌توانید صندلی خود را شخصی سازی کنید.

طرح ارگونومیک به خودی خود باعث کاهش فشار می شود. پس اگر نگران بودجه هستید، بدانید که این سرمایه گذاری بلند مدت برای حفظ سلامتی شما است. با صندلی خود باید احساس راحتی داشته باشید و مدت طولانی از آن استفاده کنید. انواعی از صندلی ماساژ ارگونومیک نیز وجود دارند که برای ساعتها بازی طراحی می شوند. هدف این نوع صندلی صرفا محافظت از بدن شما و حفظ زاویه آن است. به اندازه صندلی ماساژ اداری برای خرید آن جزئیات مدنظر نیست.

اگر می خواهید مقدمه ای در مورد خرید انواع صندلی ماساژ بدانید ابتدا این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه برای خرید صندلی ماساژ اداری شما را راهنمایی خواهیم کرد.

صندلی ماساژ ارگونومیک - قابلیت

راهنمای خرید صندلی ماساژ اداری

در واقع چندین نوع صندلی مختلف را در بخش قبل مقایسه کردیم و بهترین ویژگی های آن را برای شما گلچین نمودیم. اینکه بدانید باید چه چیزی از صندلی ماساژ ارگونومیک در اداره انتظار داشت به تصمیم نهایی شما کمک می کند. انواع اصلی صندلی ماساژ به این شرح هستند:

۱- صندلی ماساژ در اداره با گرما

این صندلی با قابلیت ایجاد گرما به شما ماساژ معمول را ارائه می کند. در واقع فانکشن گرمایی از مزایای اضافی آن است. این ویژگی برای تسکین، مزیت اصلی به شمار می آید. با افزودن گرما، گردش خون بهبود می یابد و عضلات تنشی شل می شوند. مشکلات شایع شما در نشستن طولانی مدت قطعاً با این قابلیت رفع خواهند شد.

۲- صندلی ماساژ ارگونومیک شیاتسو

این صندلی نام خود را از سبک ماساژ سنتی شیاتسو وام می گیرد. همانطور که از نام آن مشخص است این نوع ماساژ را ارائه می کند. این صندلی با فشار ملایمی در نقاط مختلف بدن از جمله گردن، کمر و اطراف کمر به شما ماساژ شیاتسو می‌دهد.

در مورد صندلی ماساژ شیاتسو بیشتر بدانید

صندلی ماساژ ارگونومیک در اداره

۳- صندلی ماساژ در اداره با قابلیت استراحت پا

حتی وقتی در محل کار یا بازی هستیم، می خواهیم پاهای خود را بالا بیاوریم! با این گردش خون در بدن ما بهبود می یابد. به همین دلیل، بسیاری از انواع صندلی ماساژ اداری دارای قابلیت جمع شدن بخش استراحت پا هستند. داشتن بخش استراحت پا به صندلی شما راحتی می‌دهد. در نتیجه عضلات پایینی بدن کشیده می شوند و استراحت می کنند. با این وجود، ممکن است این بخش قابلیت ماساژ پا داشته باشد یا نداشته باشد. هرچند در کل هدف آرامش بدن است.

۴- صندلی ماساژ اجرایی برای اداره

صندلی اداری اجرایی نوع حرفه ای از صندلی ماساژ است که از مواد کم ضخامت، با کیفیت استفاده می کند. همچنین قابلیت تنظیم کامل و نوع ماساژ را دارد. معمولاً این نوع صندلی ماساژ دارای کاستور و چرخ است. در نتیجه می‌توانید در همه جهات بچرخید و حرکت کنید. همچنین دارای پشتی قابل تنظیم، جنس مواد بهتر و طراحی با کیفیت تر است که از کارکردهای ماساژ با کیفیت بالا محسوب می شود.

۵- صندلی ماساژ ۸ نقطه‌ای برای ادارات

یک صندلی ماساژ اداری برای هشت نقطه اصلی در پشت کمر ماساژ ارائه می کند. با تمرکز بر روی این هشت نقطه، می‌توانید عضلات شل تر و آرام تری داشته باشید. با خیال راحت ساعات بیشتری را پشت میز خود کار کنید. این تجربه عالی برای کسانی است که عضلاتشان ساعت های متمادی و به طور همزمان از کار طولانی به درد می آیند. این تجربه برتری نسبت به ماساژور شش نقطه ای به حساب می آید. به این دلیل که در ماساژ شش نقطه ای، تنها ناحیه کمر را در بر می گیرد.

۶- صندلی ماساژ ارگونومیک برای بازی

گیمرها در تلاش برای ساعتها بازی روی صندلی حتی می توانند روزها پشت صندلی بمانند! به همین دلیل صندلی ماساژ بازی در اداره برای جذابیت و کاهش فشار ذهنی طراحی شده است. با داشتن بالشتک اضافی در اطراف صندلی و گزینه ماساژ با کیفیت، ساعتهای طولانی پشت میز نشینی شما را جبران خواهد کرد!

۷- صندلی ماساژ ارگونومیک ارتعاشی

این نوع صندلی از روش ماساژ لرزشی روی عضلات مختلف استفاده می کند. ماساژ لرزشی به عضلات کمک می کند به حالت بهینه دست یابند. در نتیجه تنش آزاد می شود و وضعیت بدن بهبود می یابد. همچنین عملکرد عصبی برخی عضلات را با شل نمودن ارتقا می‌دهد.

به طور خلاصه می توان گفت قبل از خریدن صندلی ماساژ برای اداره باید این موارد را در نظر بگیرید:

طراحی ارگونومیک، قیمت، مواد، عملکرد و قابلیت، گزینه استراحت پا، رنگ و طرح، عملکرد ماساژ

°°°°°°

امیدواریم این مقاله اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار داده باشد برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید انواع صندلی ماساژور با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید.

با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *