اصلی, وبلاگ

ویژگی پشتی ماساژور بن کر Boncare S1

ویژگی پشتی ماساژور بن کرMASSAGER Boncare S1

یک روز پر مشغله کاری را در نظر بگیرید که مجبور هستید از این سر شهر به اون سر برید و کلی دوندگی داشته باشید یا اینکه اصلا در محل کار به خاطر حجم بالای کار تمام طول روز را روی صندلی نشسته باشید. بعد از این روز طولانی، خسته و کوفته به خانه برمی گردید. به نظر شما چه چیزی می تواند این حجم از خستگی را بر طرف کند ؟! قطعا یکی از چیزهایی که ممکنه به ذهن شما خطور کند، ماساژ گرفتن است! امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع دستگاه های ماساژور در دسترس مردم قرار گرفته است. دستگاه هایی که مخصوص بخش های مختلفی از بدن هستند و یا کل بدن را ماساژ می دهند. حال مسئله اینجاست که با توجه به تورم و بالا رفتن هزینه ها چطور می توانیم یک دستگاه ماساژور با کیفیت بالا و قیمت مناسب را خریداری کنیم. یکی از برندهای نام آشنا در این زمینه، بن کر است و یکی از محصولات محبوب این برند که کارایی بسیاری دارد، پشتی ماساژور بن کر Boncare S1 است. داشتن یک ماساژور S1 از این نظر به صرفه است چرا که نه تنها امکان ماساژ اکثر نقاط بدن را دارد بلکه با توجه به کارایی اش قیمت مناسب تری نسبت به دیگر ماساژور ها دارد.

استفاده از ماساژ امروزه بسیار مورد توجه مردم در سرتا سر دنیا قرار گرفته است هر چند که خاستگاه آن را به شرق آسیا نظیر چین و هند منصوب می دانند اما در غرب هم برای اولین بار در روسیه و سوئد به صورت آکادمیک به آن پرداخته و معرفی شد. در اصل ماساژ با توجه به تاثیراتی که بر روی ماهیچه ها و بافت ها به صورت عمیق می گذارد، می تواند علائم برخی مشکلات جسمی را کاهش دهد و یا حتی از بین ببرد. علاوه بر این ها ماساژ می تواند میزان استرس و اضطراب را در افراد کاهش داده و به طور کلی کیفیت زندگی فرد را تغییر داده و بهبود ببخشد و همانطور که پیشتر اشاره شد استفاده از دستگاه های ماساژور می تواند گزینه ایده آل این روزها باشد.

پشتی ماساژور بن کرrelaxing Boncare S1

پشتی ماساژور بن کر  Boncare S1

پشتی ماساژور بن کر Boncare S1 تحت لیسانس انگلیس، یکی از دستگاه های منحصر به فرد ماساژ است که بدون سیم و قابل شارژ است. این پشتی با وزنی برابر با ۱٫۳۵ کیلوگرم و طول ۴۵ سانتیمتر یک همراه همیشگی برای شماست که در هر جایی می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. S1 دارای طراحی ساده و زیبا و جنس نرم و با کیفیت می تواند انتخاب مناسبی برای هر سلیقه باشد. شارژ این ماساژور بسیار با دوام بوده و تا ۶ روز امکان نگه داشتن شارژ را دارد. ۳ ساعت زمان می برد تا شارژ اولیه این ماساژور کامل شود و برای استفاده از آن می توانید به مدت ۲٫۵ ساعت و به صورت مداوم و اتوماتیک به فاصله هر ۱۰ دقیقه از ماساژ بهره ببرید. هر ۱۰ دقیقه یکبار دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود این مسئله نه تنها به طول عمر دستگاه کمک می کند بلکه ماساژ بیش از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با استفاده از دستگاه های ماساژور نه تنها مفید نیست بلکه می تواند به شما آسیب برساند. این ماساژور با تنوع در عملکرد و حتی ظاهری که دارد می تواند یک همراه خوب  در محیط کار، خانه، اتومبیل و حتی در سفر باشد.

پشتی ماساژور بن کرmassager Boncare S1

پشتی ماساژور بن کر Boncare S1 دارای سیستم گرمایشی مادون قرمز بوده و شما به هنگام ماساژ می توانید این گزینه را نیز فعال کنید. سیستم مادون قرمز موجب تسریع گردش خون و رفع گرفتگی و تسکین درد های عضلانی می شود.  این ماساژور دارای کنترل پنل به صورت جداگانه نمی باشد اما دکمه ON/OFF آن بر روی بدنه ماساژور قرار دارد که بعد از ۳ ثانیه نگه داشتن دکمه، ماساژور شروع به کار می کند و نحوه خاموش شدن ماساژور هم به همین ترتیب است.

Boncare S1 قابل استفاده برای نقاط مختلف بدن مانند گردن، شانه، پا، کف پا، پشت، کمر، دست و …می باشد. اما نکته دیگر این دستگاه نوع ماساژی است که می دهد. این ماساژور ماساژ  مالشی (شیاتسو) را بر روی نقاط مختلف بدن اعمال می کند. ماساژ شیاتسو یکی از روش های ماساژ ژاپنی است که به معنی فشار انگشت است که سعی شده است در انواع دستگاه های ماساژور شیوه آن شبیه سازی شود. پزشکان معتقدند که شیاتسو راهی برای رسیدن به آرامش و مقابله با استرس، درد عضلانی، تهوع، اضطراب و افسردگی است. ماساژ گرفتن با استفاده از دستگاه های ماساژوری که شیوه شیاتسو را اعمال می کنند برای سردرد و میگرن و درد دوران قاعدگی و همچنین برای افرادی که تحرک کمی دارند نیز بسیار مفید است. با این تفاسیر داشتن دستگاه کوچکی در خانه که بتواند تمامی این احساسات ناخوشایند را از شما دور کند می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

پشتی ماساژور بن کر shiatsu Boncare S1

پشتی ماساژور بن کر Boncare S1 با قدرتی برابر با ۱۲ وات، دارای سیستم کنترل ایمنی توسط محافظ حرارت می باشد در نتیجه نیازی به نگرانی نیست که دستگاه بیش از اندازه گرم شود و یا حرارات لازم را نداشته باشد چرا که تحت کنترل است. این دستگاه دارای ۴ غلتک یا کلاهک چرخشی ماساژ دهنده است که به شیوه شیاتسو  هر قسمت از بدنتان که در معرض دستگاه باشد را ماساژ می دهد. جهت ماساژ غلتک ها هر ۲ دقیقه تغییر می کند در نتیجه می توانید از ماساژی کامل استفاده کنید.

طریقه استفاده از پشتی ماساژور بن کر Boncare S1

  • پس از اتصال دستگاه ماساژور به برق شهری به مدت ۳ ساعت دستگاه را از منبع برق جدا کرده و می توانید از آن استفاده کنید. هنگامی که دستگاه به شارژ است نور قرمز را نمایش می دهد و زمان کامل شدن، نور سبز را نمایش می دهد.
  • دکمه ON/OFF روشن و خاموش که بروی دستگاه قرار دارد را برای ۳ ثانیه نگه دارید ماساژور شروع به کار خواهد کرد. زمانی که بخواهید سیستم گرمایش (مادون قرمز) آن نیز فعال شود، دوباره دکمه را بفشارید و نگه دارید. اگر دوباره دکمه را نگه دارید لامپ مادون قرمز خاموش خواهد شد. برای خاموش کردن ماساژور نیز ۳ ثانیه دکمه ماساژور را نگه دارید.
  • این ماساژور بطور خودکار بعد از ۱۰ دقیقه کار متوقف خواهد شد. اگر شما بخواهید که به ماساژ ادامه دهید دکمه را برای ۳ ثانیه دوباره نگه دارید.پشتی ماساژور بن کرpower Boncare S1

 مواردی که بهتر است رعایت کنیم

بهتر است زمانی که از پشتی ماساژور بن کر Boncare S1 برای اولین بار می خواهید استفاده کنید بیشتر از ۲۰ دقیقه نباشد. در صورتی که در زمان استفاده احساس کردید شدت ماساژ بالاست می توانید از یک حوله یا پتو نازک برای کاهش شدت ماساژ استفاده کنید. پتو یا حوله را بین دستگاه و بدن خود قرار دهید تا بتوانید از ماساژ لذت بیشتری ببرید. پس از نیم ساعت استفاده از دستگاه بهتر است از آن به مدت ۱۵ دقیقه استفاده نکنید.

طریقه نگهداری

  • ماساژور را در جایی که گرد و خاک دارد راه اندازی نکنید.
  • آن را نزدیک آتش، گرما، بخار پز قرار ندهید.
  • به طور مستقیم در نور خورشید قرار ندهید.
  • در مکان های مرطوب مانند استخر، حمام استفاده نکنید.

پشتی ماساژور بن کر Boncare S1 محصولی منحصر به فرد است که می تواند یک هراه خوب برای شما باشد. این محصول ساخت چین و تحت لیسانس انگلستان بوده و با گارانتی ۳۰ ماهه سلامت ماندگار به مشتریان عرضه می گردد. با داشتن یک دستگاه ماساژور Boncare S1 دیگر تجربه خستگی و درد در عضلات خود را فراموش خواهید کرد.

پشتی ماساژور بن کرSALE Boncare S1

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *