وبلاگ

معرفی ماساژور چشم بن کر Boncare E100

ماساژور چشم بن کر

احتمالا همه شما با برند معتبر و نام آشنا بن کر آشنا هستید؛ بن کر یکی از بهترین و باکیفیت ترین تولید کننده‌های ماساژورهای برقی به ویژه صندلی ماساژ در دنیا می‌باشد. ماساژور چشم بن کر یکی از ماساژورهای پرطرفدار و محبوب این برند به شمار می‌آید. این ماساژور دستگاهی آرامش بخش و تسکین دهنده برای چشم‌هاست.

در این مقاله ماساژور چشم، کاربرد و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 ماساژور چشم بن کر Boncare E100ماساژور چشم بن کر

ماساژور چشم بن کر Boncare E100 دستگاهی آرامش بخش و تسکین دهنده برای چشم‌ها است. این ماساژور یک دستگاه بسیار ظریف ولی پرقدرت است. پارچه ی محفظه داخلی این ماساژور که بر روی چشم‌ها و کناره‌های چشم قرار می‌گیرد از جنس خیلی لطیف ساخته شده است به طوری که فرد ماساژ گیرنده کوچک ترین حس زبری و سختی را تجربه نکند.

ماساژور چشم بن کر دارای کیسه‌های هوا در قسمت شقیقه‌ها و کناره‌های چشم است که با باد شدن این کیسه‌های کوچک، حس آرامش بخش و خوشایندی را منتقل می‌کند که علاوه بر تسکین و رفع خستگی چشم و اطراف آن، کیفیت ماساژ را نیز افزایش می‌دهد. این ماساژور چشم دارای ۵ نوع برنامه ماساژ است که با انتخاب هر کدام از برنامه‌ها، ماساژ متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

ویژگی منحصر به فرد این ماساژور امکان پخش موسیقی در حین ماساژ است؛ این دستگاه به صورت پیش فرض دارای چند موسیقی آرامش بخش می باشد اما اگر تمایل به شنیدن موسیقی دلخواه خود را دارید این امکان در این ماساژور قرار داده شده که از طریق پورت شارژر به لپ تاپ یا سیستم رایانه وصل شده و موسیقی‌های مورد نظرتان را به حافظه این دستگاه انتقال دهید.

  • دارای کنترل پنل
  • دارای بند قابل تنظیم برای استفاده افراد مختلف
  • قابلیت ماساژ لرزشی و گرمایشی
  • ماساژور پس از ۱۵ دقیقه به طور اتوماتیک خاموش می‌شود.
  • دارای کیف مخصوص جهت نگهداری ماساژور پس از استفاده

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور چشم بن کر و آگاهی از قیمت سایر ماساژورها با همکاران مجرب ما در بن کر تماس حاصل فرمایید.

راه ارتباطی با بن کر

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *