ماساژ

صندلی ماساژور شیاتسو

صندلی ماساژور شیاتسو

آیا می دانید صندلی ماساژور شیاتسو چیست و در چه صورت برای شما مناسب است؟ بهتر است برای پاسخ به این سؤال در این مقاله با ما باشید.

تصور کنید پایان یک روز طولانی و پر استرس، به خانه می رسید. قطعا ماساژی گرم و آرامش بخش می تواند استرس و تنش را از بدن شما خارج کند. در نتیجه احساس شادابی و آرامش غیرقابل وصفی شما را فرا می گیرد. این قطعا یک رویا است مگر اینکه با یک ماسور زندگی کنید! چه راهکاری می توان داشت که درست در اوج نیاز، بتوان از ماساژ درمانی برخوردار شد؟ بهترین پیشنهاد ممکن، صندلی ماساژور است. صندلی های ماساژور با بسته بندی مناسب و مقرون به صرفه، بسته به نوع ماساژ موردنیاز شما در انواع مختلف وجود دارند. از انواع صندلی، می توان به صندلی ماساژور شیاتسو اشاره کرد. این صندلی، گزینه عالی برای ماساژ کل بدن است. اگر در مورد ماساژ درمانی شیاتسو بدانید، طیف وسیعی از بهترین حرکات در ماساژ درمانی را تجربه خواهید کرد.

صندلی ماساژور شیاتسو

ماساژ درمانی شیاتسو چیست؟

سابقه این روش ماساژ درمانی به قرن هجدهم و ژاپن بر می گردد. ماساژ درمانی شیاتسو، روشی ژاپنی است و کلمه شیاتسو به معنی فشار انگشت است. مشابه ماساژ درمانی غربی، این روش ترکیبی از تماس، ضربه، غلتش، کشش، تحرک و طب سوزنی برای بهبود ریلکسیشن است که در صورت لزوم، درمان را نیز تسریع می کند. با وجود اینکه اغلب از انواع روش ماساژ درمانی محسوب می شود، کاربرد شیاتسو در بین افراد ژاپنی به شکل فعالیتی انرژی‌بر برای آزادسازی انسداد انرژی (یا Qi)  و تعادل جریان انرژی در بدن است. در ژاپن اعتقاد بر این است که انسداد انرژی چی Qi است که باعث درد می شود و آزادسازی آن به خود درمانی بدن کمک می کند و آن را سرعت می بخشد. در واقع می توان گفت، شیاتسو، به عنوان نوعی ماساژ درمانی می تواند در آزادسازی تنش عضلات، کاهش استرس و تقویت آرامش موثر باشد. البته همانطور که روش شیاتسو تمام بدن را درگیر می کند، می تواند به تسکین سردرد، علائم دردناک ناشی از شرایط مزمن مانند آرتروز و در نهایت بهبود گردش خون در بدن کمک کند.

مزایای صندلی ماساژور شیاتسو

مزایای این نوع صندلی ماساژور بسیار است و در انواع صندلی هایی که در ادامه توضیح داده می شود، به طور مجزا گفته خواهد شد.

ریلکسیشن عضلات: کاهش گردش خون به اعضای مصدوم.

تسکین درد شکم: به دلیل تمرکز ماساژ درمانی شیاتسو بر کمر و پشت فرد.

بازسازی پوست: به دلیل گردش خون بیشتر و جریان به پوست.

حفظ انرژی بدن: کمک به حفظ خستگی و انرژی پایین افراد.

کاهش مشکل کم خوابی: به دلیل رفع خستگی و بیتابی و همچنین کمک به افزایش گردش خون.

بهترین نوع صندلی ماساژور شیاتسو

بهترین نوع صندلی ماساژور شیاتسو در بازار قطعا باید مجموعه ویژگی هایی داشته باشد که برای شما بهترین تجربه استفاده از صندلی ماساژور را رقم بزند. با وجود اینکه بیشتر انواع صندلی ماساژور دارای برنامه های مختلف و سبک های متنوع ماساژ درمانی هستند، همه آنها گزینه ماساژ درمانی شیاتسو را ندارند. برای مواردی که گزینه شیاتسو را دارند به عنوان مثال سه گزینه توصیه شده است.

صندلی ماساژور شیاتسو

صندلی ماساژور شیاتسو اوساکی TW-چیرو

این صندلی برای پاسخگویی به طیف متنوعی از نیازها از جمله فیزیک های مختلف بدن و قد در نظر گرفته شده است. به طوری که پایه صندلی بزرگ تر است و تکیه گاه کمر برای راحت نشستن فرد، بلند تر طراحی شده است. دیگر انواع صندلی ماساژور موتورهای ثابت دارند. به این شکل فقط به پوست می چسبند، در حالی که در این نوع صندلی، از اسکن سه بعدی بدن و ماساژ درمانی پیشرفته بهره گرفته می شود. سنسورهای رایانه ای در صندلی، پشت فرد را اسکن می کنند. ماساژورهای صندلی حداکثر دو اینچ از صندلی بیرون می آیند. در این شرایط مشابه دست یک ماسور حرفه ای شیاتسو شما را ماساژ می دهند. هدف این است که تا جای ممکن درد بدن تسکین یابد. کیسه های هوا در صندلی ماساژور برای کمک به گسترش مناطق تحت ماساژ مانند شانه و پا طراحی شده اند. با شانزده برنامه از پیش تعریف شده و گزینه ای برای آرامش این صندلی گزینه فوق العاده ای برای ماساژ درمانی شیاتسو محسوب می شود.

صندلی ماساژور شیاتسو

صندلی ماساژور گرانش صفر اوساکی OS-4000

از ویژگی های صندلی ماساژور راحت با گرانش صفر، این است که فشار بر ستون فقرات تقلیل یابد. در نتیجه درد تسکین یابد و گردش خون را بهبود بخشد. طراحی اقتصادی این صندلی برای پوشش دادن کل ستون فقرات جالب است. این صندلی بدن شما را اسکن می کند. سپس موقعیت ماساژور را تنظیم می کند. صندلی خود را به شکلی تنظیم می کند که تمام نقاط کلیدی بدن شما را پوشش دهد. و حالا کیسه های هوا که برای اطمینان از تجربه ماساژ درمانی فوق العاده، همه بدن را ماساژ می دهند. نکته جالب دیگر، پد های گرم شده، کنترل از راه دور با صفحه نمایش بزرگ، هشت برنامه از پیش تعریف شده و گزینه ویبراسیون (لرزش) در این صندلی ماساژور است. تجربه لذت بخشی خواهید داشت.

صندلی ماساژور شیاتسو

صندلی ماساژور تایتان پیشرفته

این صندلی ماساژور از ماساژ درمانی S و L استفاده می کند. در نتیجه ماساژور کل گردن و پشت را پوشش می دهد. از ویژگی های صندلی ماساژور شیاتسو، فناوری اسکن بدن است. در این فناوری، بر اساس شکل بدن، موقعیت گرانش صفر خود را تنظیم می کند. در نواحی شانه و کمر، پدهای گرم تعبیه شده تا ریلکسیشن بیشتری را موجب شود. همچنین کیسه های هوا به منظور ماساژ درمانی کمپرس و کششی در بازو، پا، کمر و شانه قرار داده شده اند. یکی دیگر از معضلات و مشکلات کاربران در استفاده از صندلی ماساژور، فضای اشغال شده در منازل است. خصوصا منازل کوچک و شلوغ، در نتیجه طراحی مناسب برای صرفه جویی در فضای صندلی مزیت محسوب می شود. این صندلی هنگام جمع شدن کمتر از پنج اینچ فضای اضافی اشغال می کند. این صندلی شامل رولر برای کف پا است که نقاط طب سوزنی در پا را تحریک می کند. همچنین لرزش صندلی، انتخاب ماساژ درمانی به روش دستی در کنار برنامه های از پیش تعریف شده از دیگر مزایا هستند. این صندلی ماساژور با کمک پورت USB شارژ می شود. در نتیجه در کنار لذت بردن از ماساژ درمانی خود می توانید مطمئن باشید با شارژ کامل از تمامی ویژگی های صندلی برخوردار می شوید.

صندلی خوب را باید از کجا خرید؟

خرید صندلی ماساژور در خانه از سرمایه گذاری های ارزشمند است. بهتر است از مراکز متخصص در ماساژ درمانی و تجهیزات مرتبط مشاوره بگیرید. همانطور که در انواع مدل های مذکور گفته شد، باید ویژگی های هر صندلی متناسب با نیاز فرد در نظر گرفته شوند. مثلا صندلی های ماساژور به روش شیاتسو فراتر از تسکین درد عمل می کنند. از قابلیت آنها بهبود وضعیت جسمی، روحی و فکری است.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔

امیدواریم مقاله معرفی صندلی ماساژور شیاتسو مورد توجه تان قرار گرفته باشد. در کنار صندلی ماساژور به روش شیاتسو می توان از دیگر محصولاتی مانند کوسن ماساژور شیاتسو و همچنین ماساژور گردن و کمر بن کر اشاره کرد. به منظور تهیه این محصولات می توانید به سایت بن کر رجوع کنید.  

صندلی ماساژ بن کر یکی از باکیفیت ترین و معتبرترین برندهای موجود در بازار است برای اطلاعات بیشتر یا خرید به لینک زیر مراجعه کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *