ماساژ

بهترین صندلی ماساژور بدن در بازار چیست؟

صندلی ماساژور بدن

یکی از لذت بخش ترین لحظات، تجربه ماساژ کل بدن در نهایت آرامش، تنعم و مراقبت از کل بدن است. در این فضا، روی صندلی ماساژور بدن می توانید دور از استرس و تنش همه چیز را رها کنید. افکار خود را به بهترین حالت برسانید. از این فضای پر ازدحام دیجیتال جدا شوید. به فضای حال پناه ببرید. فوق‌العاده نیست؟

امروزه با یک صندلی ماساژور بدن می توانید چنین لحظات نابی را حتی در منزل تجربه کنید.

مزیت ماساژ کل بدن چیست؟

برای حصول موفقیت در طولانی مدت، بهترین مزیت را در ماساژ کل بدن خواهید یافت. در این روش، به اندازه کافی بدن خود را محکم می کنید و از خودتان مراقبت می کنید. به نظر می رسد دنیای ما بین کودکان و مشاغل و آنلاین بودن در فضای مجازی می چرخد. صرف وقت برای ماساژ به شما امکان این را می دهد که افکار خود را سازمان دهی کنید. سکوت کنید. در فضای مدیتیشن خود بمانید. از لحظه حال خود لذت ببرید و بفهمید که رفاه شخصی شما چقدر حیاتی است. مزایای قابل سنجش ماساژ کل بدن بدین شرح هستند:

نقاط ماساژ صندلی ماساژور کل بدن

شامل نواحی گردن، شانه، بالای کمر، کمر و ستون فقرات، پایین کمر و باسن، پشت ران پا، زانو و پایین پا، پایین پا و ساق، پا و مچ و پاشنه، بازوهای بالایی و پایینی، آرنج و ساق دست، کف دست و انگشتان دست.

کاهش استرس، اضطراب و افسردگی با صندلی ماساژور بدن

ماساژ کل بدن برای همه حیاتی است. این نکته ظریفی است. یک دقیقه برای ماساژ پشت، شانه و گردن هیچ دردی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در مرحله بعد تنش، فشار روحی و اضطراب شما به مرور حل می شوند. افسردگی می تواند باعث بروز انواع بیماری شود یا حتی خود نشانه بیماری باشد. ارتباط مستقیمی بین ماساژ و کاهش این شرایط وجود ندارد. به احتمال زیاد این بهبود شرایط زندگی در بازه های مختلف از جمله خواب بیشتر محسوس خواهد بود.

تسکین درد و سفتی بدن با صندلی ماساژور بدن

ماساژ کامل بدن باعث می شود مغز اندورفین آزاد کند. این هورمون می تواند به عنوان تسکین دهنده درد عمل کند. ماهیچه هایی که بیش از حد استفاده شده اند، حتی استفاده نشده اند یا به راحتی خسته می شوند نیاز به اعمال فشار دارند. در نتیجه افزایش گردش خون، آرامش و نرمی عضلات را شاهد خواهیم بود. در نتیجه افزایش گردش خون، خون بیشتری وارد منطقه درد می شود. به این شکل سرعت بهبودی آن افزایش می یابد. ورزشکارانی که در تمرینات بیش از حد فعالیت می کنند یا از آسیب های ورزشی رنج می برند، اغلب برای کوتاه کردن زمان بهبودی خود به ماساژ کل بدن یا صندلی ماساژور بدن روی می آورند.

نقاط هدف صندلی ماساژور بدن

ماساژ کل بدن و گردش خون بهتر

گردش خون بهتر نه تنها در بهبودی سریع محل درد، بلکه در عملکرد بهتر قلب، ریه و دیگر قسمت های بدن موثر است. گردش خون سالم به شما در بیمار نشدن کمک می کند. بدن شما را قوی می سازد. بافت و اندام شما مواد مغذی موردنیاز برای رشد و شکوفایی را دریافت می کنند.

تقویت سیستم ایمنی با ماساژ کل بدن

ماساژ درمانی کل بدن می تواند سیستم لنفاوی را تحریک کند. در نتیجه قدرت بیشتری به سیستم ایمنی می دهد. نتیجه را شما به این شکل مشاهده می کنید که سرماخوردگی، سرفه و رفلاکس معده را کمتر خواهید دید.

نقاط هدف صندلی ماساژور بدن

پوستی شاداب و جوان با ماساژ

از مزایای ماساژ کل بدن، از بین بردن سلول های مرده پوست است. در نتیجه تحریک و افزایش جریان خون، پوست شما سالم‌تر و زیباتر بنظر می رسد. از آنجا که ماساژ نقش بسزایی در بازسازی بافت بدن دارد، زخم و علائم کششی ناشی از بارداری نیز می توانند به مرور محو شوند. همچنین به لطف روغن ماساژ، پوست مرطوب و ترمیم می شود.

همه آن چیزی که باید در مورد صندلی ماساژور بدن بدانید

دریافت ماساژ خوب برای کل بدن معمولا مستلزم مراجعه به مراکز آب گرم یا جلسات ماساژ درمانی است. البته اینها قطعا وقت گیر و مستلزم صرف هزینه زیادی هستند. پول و زمان نیز از جمله منابع محدود ما هستند. در نتیجه به دنبال گزینه های دیگری باید باشیم که ما را به سرمایه گذاری روی صندلی ماساژور بدن سوق می دهد.

اولین صندلی ماساژ سال ۱۹۴۸ پدیدار شد، مردی به نام رولان لبه به سادگی آن را روی پایه قرار داد و به آن قابلیت لرزش داد. دو دهه بعد دیوید پالمر اولین صندلی درمانی را طراحی کرد. وزن آن ۲۸ پوند بود. در واقع سابقه صندلی ماساژ به سی سال پیش باز می‌گردد.

سی سال بعد، وی به عنوان متخصص صنعت صندلی ماساژور این صندلی را تکمیل کرده است. حالا صندلی ماساژور بدن از آب، کیسه هوا و دیگر فرایندها به طوری استفاده می کند که جلسات ماساژ درمانی را برای فرد شبیه سازی کند.

صندلی ماساژور بدن در درجه اول از موتور، چرخ دنده، مکانیسم ارتعاش و غلتک استفاده می کند. به لطف این فناوری، دست انسان تداعی می شود. ریزپردازنده درون صندلی تعبیه می شود که سبک و فشار ماساژ صندلی را کنترل می کند. این اصطلاحاً مغز صندلی با ریموت دستی قابل کنترل است. پس شما قدرت خاصی در تعریف ماساژ دلخواه خود دارید.

ریموت صندلی ماساژور بدن

در ادامه بهترین امکانات موجود در صندلی ماساژ بدن به شما معرفی می شوند:

بهترین قابلیت های صندلی ماساژور بدن

  1. از جمله برتری های یک صندلی، تعبیه کیسه هوا در آن است. این کیسه های هوا اگر در قسمت تحتانی صندلی قرار بگیرند، بهترین تجربه ماساژ برای اندام تحتانی را رقم می زنند. البته برای راحتی شما شدت آن قابل تعیین است. کنترل پنل در دست شما قرار دارد و تسلط بر آن ساده است. غلتک های قدرتی برای استراحت عضلات و کاهش سطح خستگی بدن شما تعبیه شده‌اند.
  2. قابلیت کمپرس و کوبش به انعطاف پذیری و تحرک پاهای شما کمک می کند. کانتورهای انعطاف پذیر صندلی نیز برای راحتی بیشتر و فرم دهی گردن و پشت شما طراحی شده اند.
  3. از دیگر قابلیت های صندلی ماساژور بدن می توان به زاویه چرخش آن اشاره کرد. برخی از انواع صندلی می توانند تا زاویه ۱۲۰ درجه چرخانده شوند تا به شما احساس شناوری دهند. همچنین اگر صندلی ماساژور بدن حرفه‌ای باشد، به طور خودکار اسکن می کند. در نتیجه بهترین موقعیت و ماساژ را برای شما طراحی می کند.
  4. به طور کلی صندلی ماساژور بدن دارای برنامه پیش فرض هستند. از جمله می توان به ماساژور خودکار، ماساژور هدفمند به صورت ورز دادن، ضربه زدن و ترکیب این دو اشاره کرد. فناوری ماساژ هوا به این معناست که صندلی دارای کیسه های هوای منحصربفردی در کل صندلی است. اینها به طور مستقل باد/تخلیه می شوند. پدهای هوا معمولا در ناحیه شانه، بازو، باسن، ساق پا به کار می روند.
  5. قابلیت گرما درمانی نیز بعضاً می تواند تجربه ماساژ را تکمیل کند. در کنار همه این قابلیت ها، استفاده از گرما درمانی را فراموش نکنید. گرمایی که با هدف ارتقا متابولیسم و گردش خون در بدن انتقال می یابد.

‡‡‡‡‡‡

ممنونیم که با بن کر همراه بودید؛ ماساژورهای چشم در انواع و برندهای مختلفی وجود دارند که صندلی ماساژور کا ۲۰ بن کر با قابلیت اسکن چهار بعدی و پنل ریموت یکی از بهترین و معتبرترین برند این محصولات به شمار می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور چشم با بن کر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *