وبلاگ

آشنایی با لوازم مورد نیاز ماساژ

لوازم مورد نیاز ماساژ

برای تجربه یک ماساژ ایده آل، خرید لوازم ماساژ با کیفیت ضروری است. مطمئنا هر ماساژور حرفه‌ای بدون برخورداری از لوازم ماساژ مناسب نمی‌تواند ماساژی ایده آل و باکیفیت برای مشتریان خود فراهم کند. حتی برای انجام ماساژ معمولی در خانه نیز تهیه لوازم ماساژ خوب و باکیفیت گزینه ای لازم و ضروری است. در این مقاله قصد داریم پرکاربردترین لوازم ماساژ را معرفی کنیم. اگر شما هم علاقه مند هستید که با لوازم مورد نیاز ماساژ آشنا شوید تا انتهای مقاله با بن کر همراه باشید.

تخت ماساژ

خرید تخت ماساژتخت ماساژ اساسی ترین لوازم برای یک ماساژ ایده آل و باکیفیت محسوب می‌شود. استفاده از تخت ماساژ از دو جهت حائز اهمیت است:

  1. باعث راحتی فرد ماساژ گیرنده می‌شود.
  2. به ماسور کمک می‌کند که به قسمت‌های مختلف بدن فرد تسلط و دسترسی بیشتری داشته باشد.

تخت‌های ماساژ انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به تخت‌های ماساژ قابل حمل یا پرتابل و تخت ماساژ ثابت اشاره کرد.

سنگ ماساژ

سنگ ماساژماساژ با سنگ یکی از سبک‌های پرطرفدار ماساژ به شمار می‌آید. سنگ‌های ماساژ اندازه های مختلفی دارند که هر کدام آن‌ها بر روی قسمت معینی از بدن قرار می‌گیرند. ماساژ سنگ داغ به کاهش استرس و تسکین درد و گرفتگی‌های عضلانی کمک به سزایی می‌کند.

 

شاید برایتان مفید باشد: ماساژ سنگ داغ

 

روغن ماساژ

بهترین روغن ماساژانواع مختلفی از روغن های ماساژ وجود دارند که در ماساژ درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. روغن ماساژ یاسمن، روغن اسطخودوس و روغن بادام شیرین از پرکاربردترین روغن های ماساژ به شمار می‌آیند.

شمع ماساژ

خرید بهترین شمع ماساژاستفاده از شمع‌های ماساژ علاوه بر اینکه در افزایش کیفیت ماساژ موثر است، فواید درمانی بسیاری نیز به همراه خواهد داشت. امروزه ماساژ با شمع به یکی از سبک‌های محبوب و پرفایده ماساژ تبدیل شده است.

 

بیشتر بدانید: شمع ماساژ چیست و چه فوایدی دارد؟

 

نمک ماساژ

لوازم ماساژنمک ماساژ به یکی از تکنیک‌های نوین جهت تسکین درد و کاهش استرس در دنیای امروز تبدیل شده است. استفاده از نمک های ماساژ فواید بی شماری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به جلوگیری از پیری پوست و تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد.

ابزارهای چوبی ماساژ

لوازم مورد نیاز ماساژابزارهای چوبی ماساژ از جدیدترین تکنیک‌های ماساژ است که طرفداران بی شماری دارد. این ابزارها از چوب باکیفیت و مرغوبی ساخته شده اند و برای ماساژ بدن و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. ابزارهای چوبی شکل‌های متفاوتی دارند که ماساژور پتکی، چوب ماساژ غلتکی و ماساژور چوبی کف پا از جمله آن‌هاست.

لوازم یکبار مصرف

لوازم مورد نیاز ماساژاستفاده از ملزومات یکبار مصرف در مراکز ماساژ، سالن‌های زیبایی و مراکز درمانی امری مهم و ضروری است. استفاده از لوازمی مانند رول یکبار مصرف، دمپایی، حوله یکبار مصرف، لباس ماساژ زنانه و مردانه نه تنها باعث حفظ بهداشت محیط می‌شود بلکه رضایت و راحتی مشتریان را نیز به همراه خواهد داشت.

 

امیدواریم این مقاله مورد توجه تان قرار گرفته باشد. بن کر دارنده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه‌های ماساژور از جمله صندلی ماساژ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظر خود به وب سایت بن کر مراجعه کنید.

راه ارتباطی با بن کر

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *