اصلی, وبلاگ

ویژگی ماساژور گردن و شانه بن کر Boncare S2

ماساژور گردن و شانه بن کر Boncare S2

درد در ناحیه گردن و شانه شما را آزار می دهد؟ شما هم در هنگام شب و استراحت به دلیل درد شدید که در ناحیه گردن خود دارید نمی توانید از خوابی آرام لذت ببرید ؟ وجود این علائم در بدن دلایل گوناگونی می تواند داشته باشد. اگر شما هم جز افرادی هستید که در طول روز و به مدت طولانی پشت کامپیوتر می نشینید و یا به دلیل شغلی که دارید مجبور به رانندگی (خصوصا رانندگی طولانی مدت) هستید، و حتی به دلیل حضور گوشی های هوشمند و استفاده از آن ها در پوزیشن نادرست قرار می گیرید، قطعا تجربه درد و گرفتگی در ناحیه گردن و شانه را دارید. اما در بسیاری از مواقع، به دلیل داشتن عادت های غلط و عدم آگاهی از حالت درست بدن به هنگام انواع فعالیت ها، بدن ما دچار مشکلات مختلفی می شود و یا اگر مسئله جدی پیدا نکنیم همواره از گرفتگی و درد در نواحی مختلف بدن مانند گردن و شانه رنج می بریم. برای جلوگیری و کنترل این امر، راه های مختلفی وجود دارد. به طور مثال از تغییر عادت در نشستن گرفته تا استفاده از صندلی مناسب که می تواند بخشی از این مسئله را بر طرف کند. اما علاوه بر این ها یکی از راه های تقویت عضلات و کاهش گرفتگی ها، ماساژ گرفتن است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سعی متخصصین در بالا بردن سطح کیفی زندگی، دستگاه های ماساژور مختلفی طراحی، تولید و به بازار عرضه شده اند. این دستگاه ها با قیمت مناسبی که دارند به شما این امکان را می دهند تا در هر ساعتی از شبانه روز، ماساژ گرفته و درد و خستگی خود را برطرف کنید. علاوه بر این، استفاده از این دستگاه ها آسان بوده و نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد. یکی از این محصولات که نتیجه تحقیق و طراحی متخصصین انگلیسی و ساخت چین می باشد ماساژور گردن و شانه بن کر است. این محصول با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند یک همراه مناسب برای از بین بردن خستگی و گرفتگی در ناحیه گردن و شانه شما باشد.

 ماساژور گردن و شانه بن کرMASSAGE Boncare S2

کمپانی بن کر به دلیل داشتن محصولات متنوع در حوزه ماساژ بسیار شهرت دارد، هر چند که بیشترین دلیل نام آور بودن آن به دلیل صندلی های ماساژور تولید شده توسط این شرکت است که از نظر کیفیت، کارایی و خدمات پس از فروش یکی از محبوب ترین ها حتی در ایران است اما همانطور که پیش تر اشاره شد ماساژور گردن و شانه بن کر هم یکی از محصولات این کمپانی است که در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می شویم.

ماساژور گردن و شانه بن کرNECK Boncare S2

ویژگی ماساژور گردن و شانه بن کر Boncare S2

ماساژور گردن و شانه بن کر با ۱۲ وات قدرت به صورت بی سیم و با قابلیت شارژ ساخته شده است. این بدین معناست که شما در هر مکان و زمانی می توانید از ویژگی های این محصول بهره ببرید. به طور مثال در خانه، محل کار و یا حتی زمانی که مشغول رانندگی هستید. این دستگاه از ۴ غلطک یا کلاهک ماساژ دهنده ساخته شده است. این غلطک ها در درون دستگاه به گونه ای تعبیه شده اند که به صورت صحیح و حرفه ای بدن شما را ماساژ می دهند. از ماساژور گردنی بن کر برای ماساژ دست ها، پاها و حتی شکم نیز می توانید استفاده کنید. دستگاه ماساژور Boncare S2 از متریالی با کیفیت بالا و بدون ایجاد حساسیت ساخته شده است. این محصول نرم و راحت و بادوام بوده و امکان تهویه نیز دارد. داشتن امکان تهویه از تعریق و در نتیجه انباشت آلودگی در دستگاه جلوگیری می کند. یکی دیگر از خصوصیات بارز این دستگاه استفاده آسان از آن است. بر روی این ماساژور دکمه ای طراحی شده است که با فشار دادن آن به مدت ۳ ثانیه، دستگاه روشن می شود. این دستگاه هر دو دقیقه یک بار جهت ماساژ را تغییر می دهد که در نتیجه تمام قسمت هایی که در تماس با دستگاه هستند را به صورت یکسان ماساژ می دهد. ماساژور گردن و شانه بن کر Boncare S2 دارای سیستم کنترل ایمنی توسط محافظ حرارت است که در نتیجه از بالا رفتن بیش از اندازه حرارت دستگاه و خطراتی که به دنبال خواهد داشت پیشگیری می کند.

ماساژور گردن و شانه بن کر PAIN Boncare S2

زمانی که دستگاه روشن می شود، غلتک های درون آن کار خود را آغاز کرده و ناحیه گردن و شانه شما را ماساژ می دهند. یکی از ویژگی های دیگر این محصول وجود گرما درمانی (مادون قرمز) است. برای استفاده از قابلیت مادون قرمز دکمه را به مدت یک ثانیه دوباره فشار می دهید و گرما درمانی نیز آغاز می شود. بنابراین شما می توانید به طور همزمان از ماساژ به وسیله غلتک ها و گرما درمانی بهره ببرید. برای خاموش کردن دستگاه دکمه را به مدت ۳ ثانیه بفشارید و سپس دستگاه خاموش می شود.

ماساژور گردن و شانه بن کرMASSAGE Boncare S2

خاصیت گرما درمانی در این دستگاه به کاهش درد و گرفتگی در ماهیچه ها و افزایش میزان گردش خون در ناحیه ای که ماساژ داده می شود، کمک بسیاری می کند. این ماساژور همانطور که پیش تر اشاره شد به صورت بی سیم و شارژی است. برای شارژ کامل دستگاه، ماساژور گردن و شانه بن کر را به مدت ۳ ساعت به برق متصل می کنید و پس از شارژ کامل می توانید به مدت دو ساعت از آن استفاده کنید. البته باید به این موضوع توجه داشت که طول مدت ماساژ گرفتن نباید بیشتر از ۱۰ دقیقه باشد، چرا که ماساژ بیش از این زمان می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. پس از ۱۵ دقیقه که دستگاه خاموش بود و از آن استفاده نکردید، مجددا می توانید ماساژ بگیرید. این دستگاه در صورت داشتن شارژ کامل تا ۶ روز شارژ را درون خود نگه می دارد. بنابراین پس از یکبار شارژ شما تا حدود یک هفته و در مجموع به مدت ۲ ساعت می توانید از دستگاه استفاده کنید.

ماساژور گردن و شانه بن کرSHOLDER Boncare S2

ماساژورBoncare S2 برای بانوان و آقایان قابل استفاده است اما استفاده از آن برای کودکان توصیه نمی شود و مناسب نیست. از نگهداری ماساژور گردن و شانه بن کر در محیط های مرطوب و محل هایی که در معرض نور مستقیم خورشید هستند جلوگیری کنید. همچنین از تماس آب با این دستگاه جدا خودداری کنید. ماساژور گردن و شانه بن کر Boncare S2 با گارانتی ۳۰ ماهه سلامت ماندگار و با امکان تست و خرید حضوری می تواند بهترین دوست و همراه شما باشد. از این پس اگر به دلیل نشستن های طولانی مدت پشت کامپیوتر و یا رانندگی دچار گردن درد و یا گرفتگی عضلات شانه شدید، ماساژور Boncare S2 می تواند تمام این علائم را برطرف کرده و احساس خوشایندی در شما به وجود بیاورد.

ماساژور چشم بن کرeye massage E100

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *