وبلاگ

با گران ترین ماساژهای دنیا آشنا شوید

گران ترین ماساژهای دنیا

ماساژ به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که هر کدام هزینه‌های متفاوتی دارند. اما برخی از سبک‌های ماساژ بسیار پر هزینه هستند و جز گران قیمت ترین ماساژهای دنیا محسوب می‌شوند. در این مقاله با گران ترین ماساژهای جهان آشنا خواهید شد.

ماساژ تشریفاتی GOOD LUCK

گران ترین ماساژهای دنیایکی از محبوب ترین و گران ترین سبک‌های ماساژ که معمولا در لاس وگاس انجام می‌شود. ماساژ تشریفاتی حدود ۸۰ دقیقه به طول می‌انجامد و در آن از گیاهان و روغن‌های تایلندی استفاده می‌شود.

ماساژ با خاویار

ماساژ پوست با خاویارخاویار یکی از گران ترین خوراکی‌های جهان است و به دلیل خواص بی شماری که دارد جهت درمان برخی بیماری‌ها و هم چنین مصارف زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماساژ پوست با خاویار بیشتر توسط افراد ثروتمند انجام می‌شود.

ماساژ پدیکور

ماساژ پا پدیکوراین ماساژ یک نوع پدیکور ویژه محسوب می‌شود. در این ماساژ پاها در مخلوطی از تکه‌های توت فرنگی و شکلات سفید قرار می‌گیرد. ماساژ پدیکور بیشتر در کالیفرنیا انجام می‌شود.

 

همه چیز درباره ماساژ شیاتسو

 

ماساژ دریایی

ماساژ با نمک دریاییماساژ دریایی که با نام ماساژ پاک کننده بهشتی نیز شناخته می‌شود معمولا در شیکاگو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماساژ جهت از بین بردن مشکلات پوستی کاربرد بیشتری دارد.

ماساژ طلا صورت

ماساژ با طلایکی از مشهورترین سبک‌های ماساژ در آمریکا که با طلا ۲۴ عیار انجام می‌شود. این ماساژ خواص بی شماری برای پوست دارد و مواد مغذی پوست را تامین می‌کند.

ماساژ سلطنتی

گران ترین ماساژهای دنیااین ماساژ حدود ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد و در کشور چین رواج بیشتری دارد. این ماساژ ۳ مرحله دارد:

  1. حمام کردن در روغن‌های مخصوص
  2. لایه برداری یا اسکراب پوست
  3. ماساژ دست‌ و پا و اسکراب صورت

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. بن کر دارنده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه‌های ماساژور از جمله صندلی ماساژ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظر خود به وب سایت بن کر مراجعه کنید.

راه ارتباطی با بن کر

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *