اصلی, وبلاگ

ویژگی ماساژور پا بن کر X100

ماسازور پا بن کر Boncare massage X100

قطعا زندگی پر فراز و نشیب این روزها برای شما هم احساس نیاز به آرامش و آسایش را بیشتر کرده است. این روزها همه ی ما کم و بیش درگیر زندگی ای پر مشغله ای شده ایم که کمتر به بدن خود و سلامتی آن اهمیت می دهیم و یا حتی اگر این مسئله برای ما قابل اهمیت هم باشد به دلیل نبود وقت، فرصت رسیدگی به بدن خود را نداریم. یکی از راه های کمک به این روند معیوب، فراهم کردن شرایطی در محیط خانه است تا بتوانیم به آرامش و آسایشی نسبی برسیم. همانطور که می دانید ماساژ می تواند یکی از این راه ها باشد، خصوصا ماساژ به وسیله دستگاه ماساژور.

ماساژ گرفتن با دستگاه هایی که این روزها وارد بازار شده اند به شما کمک می کند که نه تنها از زمان خود نهایت استفاده را ببرید بلکه مهم تر از آن، این اتفاق در خانه شما رخ می دهد! زیرا نیازی به صرف کردن وقت برای رفتن به اسپا و مکان های مشابه نیست. یکی از این دستگاه ها ماساژور پایی است که در ادامه با آن و ویژگی های منحصر به فردش آشنا می شویم. این محصول ماساژور پا بن کر X100 است.

ماساژور پا بن کر Boncare X100

در سال های اخیر محصولات بسیاری در زمینه ماساژ پا تولید و به بازار عرضه شده اند. هر یک از این دستگاه ها کاربری های متفاوتی دارند. اما ماساژور پا بن کر محصولی است که برای رسیدن به تمام ویژگی های یک ماساژور پا کامل، طراحی و ساخته شده است. این دستگاه یکی از محصولاتی است که از فناوری و کیفیت بالایی برخوردار است، ماساژور پا بن کر Boncare X100  توسط کمپانی محبوب بن کر تحت لیسانس انگلیس و ساخت چین به بازار عرضه شده است. این ماساژور پا دارای ویژگی های بسیاری است که در ادامه به آن می پردازیم.

ماساژور پا بن کر calming X100

ویژگی ماساژور پا بن کر X100

ماساژور پا بن کر Boncare X100 با وزن ۹ کیلوگرم محصولی منحصر به فرد است که در حالت بسته از ابعادی بسیارکوچک برخوردار است. در نتیجه امکان حمل ونقل را برای فرد آسان می کند. میزان برق مصرفی این دستگاه ۲۴ وات و دارای پاور ۵۵ وات است. این دستگاه دارای آداپتور بوده و با وصل شدن به برق شهری کار می کند. ماساژور پا بن کر به صورت تک رنگ می باشد. این دستگاه امکان ماساژ ترکیبی را فراهم می سازد. این ماساژور پا به طور کلی از دو قسمت تشکیل شده است که قابلیت ماساژ همزمان و جداگانه ساق پا و کف پا را دارد و در صورتی که بخواهید تنها کف پا را ماساژ دهید، نیازی به بالا آوردن قسمت رویی دستگاه نیست. قسمت رویی دستگاه جهت ماساژ ساق پا تعبیه شده است و برای زمانی که بخواهید همزمان با کف پا، ساق پای شما نیز ماساژ داده شود، آن را بالا آورده و می توانید از یک ماساژ عالی بهره ببرید. قسمت پایینی دستگاه (جایگاه قرار گرفتن کف پا) وظیفه ماساژ مچ پا، کف پا، آشیل پا و حتی ماساژ پنجه های پا را دارد. یکی از ویژگی های بسیار مهم این محصول این است که اولین ماساژور پایی است که امکان ماساژ روی پا را فراهم آورده است.

ماساژور پا بن کر FOOT X100

ماساژور پا بن کر X100 دارای غلتک (گوی) و کیسه های هوای است که وظیفه ماساژ پا را بر عهده دارند. برای ماساژ ساق پا تنها از کیسه های هوا جهت اعمال فشار به صورت ماساژ ویبره ای، ضربه ای و ماساژ ریلکسی(آرامش بخش) استفاده شده است. اما دستگاه در قسمت کف پا علاوه بر کیسه های هوا دارای غلتک هایی است که جهت ماساژ عمیق کف پا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این ماساژور دارای گرمکن کف پا می باشد که ترکیب بسیار خوبی از ماساژ و گرما درمانی را برای فرد فراهم می سازد.

ماساژور پا بن کر Foot massage X100

این ماساژور پا دارای دو پنل کنترل لمسی دکمه ای برای راحتی جهت تنظیم مقدار فشار و استفاده از عملکرد های دیگر آن است. مقدار فشار ماساژور پا بن کر X100 دارای سه حالت می باشد، که این مزیت به فرد این امکان را می دهد که بسته به توان جسمی و نیاز خود میزان فشار را انتخاب کند. فشار این دستگاه شامل (فشار کم، متوسط و زیاد) است که به ترتیب با دکمه هایی به رنگ آبی، قرمز و بنفش از هم تفکیک شده و تقسیم بندی می شود و هر فرد با توجه به نیاز و توانایی بدنی خود از آن بهره می برد. این دستگاه همچنین قابلیت خاموشی خودکار را دارد و هر بار استفاده از آن شامل ۱۵ دقیقه می باشد و پس از ۱۵ دقیقه به صورت خودکار خاموش می شود.

ماساژور پا بن کر massage X100

Boncare X100 مناسب برای بانوان و آقایان است که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته است یک ماساژ پای ایده آل را فراهم سازد. همچنین با هر بار استفاده از این دستگاه شما می توانید از آرامشی وصف ناپذیر لذت برده و علاوه بر آن در رفع خستگی های روزمره و انواع دردها و امراض گوناگون می تواند به شما کمک کند. مزایای ماساژ پا و رفلکسولوژی بسیار است.

برای آشنایی بیشتر با فواید ماساژ پا و رفلکسولوژی به این مقاله مراجعه کنید.

 از جمله اثرات مثبتی که به صورت خلاصه می توان به آن اشاره کرد، کنترل فشارخون، تقویت حساسیت عصب پاها، بهبود سطح انرژی در افراد، بهبود گردش خون، کمک به خواب با کیفیت بالاتر، عملکرد بهتر کبد، کمک به کاهش و حتی درمان سردرد ها ی میگرنی و غیره اشاره کرد.

ماساژور پا بن کر relaxing X100

خدمات پس از فروش

یکی دیگر از مسائلی که بسیار حائز اهمیت است خدمات پس از فروش هر محصول است. ماساژور پا بن کر از جمله محصولاتی است که از یک ضمانت نامه معتبر و بسیار منحصر به فرد بهره برده است . برخلاف بقیه ماساژور پاهای موجود در بازار این ماساژور پا از یک گارانتی کامل برخوردار است. مسائل و مشکلات دستگاه که شامل گارانتی می شود از قبیل صدای غیر عادی موتور دستگاه، عدم عملکرد درست کیسه های هوا و … می باشد و شما می توانید برای آگاهی از تمام نکات مربوطه با همکاران متخصص ما در تماس باشید. ماساژور پا بن کر Boncare X100 با ضمانت نامه ۳۰ ماهه سلامت ماندگار به مشتریان عرضه می گردد و شما می توانید از امکان خرید حضوری در شوروم و یا خرید آنلاین این محصول استفاده کنید.

ماساژور پا بن کر Boncare X100

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *