اصلی, وبلاگ

بهترین برند صندلی ماساژور

بهترین برند صندلی ماساژور massage

یکی از مسائلی که همه ما به هنگام خرید کالایی با آن مواجه هستیم و در ذهن ما پرسش ایجاد می کند، برند یا نام تجاری محصولی است که می خواهیم خریداری کنیم. قطعا اکثر ما خرید از برندهای نام آشنا را به محصولاتی با نام تجاری نا معلوم و کمتر شنیده شده ترجیح می دهیم. البته این موضوع را نیز نباید از یاد برد که نوع کالایی که خریداری می کنیم و میزان مبلغی که برای آن در نظر گرفته ایم نیز در انتخاب ما و اهمیت برند محصول تاثیر گذار است. به طور مثال برای محصولی که قیمت بسیار پایینی دارد اولین نکته حائز اهمیت کارایی آن است و ممکن است نوع برند آن در درجه های پایین تری از اهمیت قرار گیرد. حال گمان کنید که به دنبال خرید یک صندلی ماساژور هستید که تمام نیاز های شما را در بر بگیرد، چه نوع صندلی ماساژوری را انتخاب می کنید ؟در سال ۱۹۵۴ برای اولین بار صندلی ماساژور توسط فوجی ریوکی به تولید انبوه رسید. پیش از آن صندلی ماساژور توسط شخصی ژاپنی به نام نیچی کواهارا اختراع و در سال ۱۹۵۰ اختراع وی تکمیل شد. صندلی ماساژور با گذر زمان در نقاط مختلف جهان مورد توجه قرار گرفت و در کمپانی های مختلف به تولید انبوه رسید و وارد بازار شد. امروزه صندلی ماساژور با برندهای تجاری متفاوت و با ویژگی های منحصر به فرد عرضه می شود. در ایران هم صندلی ماساژورهای گوناگونی وجود دارد که هر کدام سعی در معرفی خود داشته و جای خود را در میان مردم باز کرده اند. یکی از برندهای نام آشنا در این زمینه برند انگلیسی بن کر است. پیش از آنکه بیشتر با این برند و محصولات آن آشنا شویم کمی به فواید ماساژ گرفتن می پردازیم.

بهترین برند صندلی ماساژور CHAIR

مزایای استفاده از صندلی ماساژور

همانطور که ماساژ گرفتن برای بدن فواید بسیاری دارد، استفاده از صندلی ماساژور نیز از همان مزایا برخوردار است. استفاده از صندلی ماساژور درد جسمانی شما را از بین برده و کمک می کند سطح ایمنی بدن شما بالا رود. ماساژ بدن شما را منعطف کرده و در نتیجه دچار گرفتگی و درد در عضلات نخواهید شد و یا این مسئله کمتر در بدن شما رخ می دهد. ماساژ گرفتن به کاهش استرس و اضطراب کمک کرده در نتیجه شما در انجام امور روزمره بهتر عمل خواهید کرد. ماساژ به افرادی که از سردرد رنج می برند این فرصت را می دهد که کمتر با این درد مواجه شوند. بروز سردرد دلایل گوناگونی دارد، یکی از عوامل آن وجود گرفتگی در گردن است که به وسیله ماساژ، میزان گردش خون در گردن افزایش یافته و در نتیجه درد کاهش می یابد. ماساژ میزان سطح هورمون سروتونین و دوپامین را افزایش داده و در نتیجه پس از ماساژ شما احساس خوشایندی را تجربه خواهید کرد. به دلیل کاهش میزان فشار خون پس از ماساژ گرفتن شما  می توانید از خوابی راحت لذت ببرید و هچنین موجب بالا رفتن میزان گردش خون در بدن شده و در نتیجه تمام ارگان های بدن با کیفیت بهتری وظایف خود را انجام می دهند و در نتیجه شما احساس آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد. این موارد تنها تعداد اندکی از فواید استفاده از صندلی ماساژور را به شما معرفی کرد. هر چند که استفاده از صندلی ماساژور در برخی شرایط و برای برخی افراد به هیچ عنوان توصیه نمی شود اما نمی توان از فواید آن چشم پوشی کرد.

بهترین برند صندلی ماساژور relaxing

چه افرادی نباید از صندلی ماساژور استفاده کنند ؟

 استفاده از هر وسیله ای همانطور که فواید بیشماری دارد معایبی نیز دارد. استفاده از صندلی ماساژور برای افردا مسن تنها در شرایط خاصی امکان پذیر است. به طور مثال فردی که به دلیل بالا بودن سن دچار پوکی استخوان شده است و یا از بیماری رنج می برد حتما باید تحت نظر پزشک و با اجازه او از صندلی ماساژور استفاده کند. وجود پوکی استخوان، بیماری های قلبی عروقی، سرطان و بیماری های مشابه می تواند در صورت ماساژ گرفتن، فرد را با مسئله ای جدی و حاد مواجه کند. همچنین استفاده از صندلی ماساژور برای کودکان ممنوع می باشد. استفاده از صندلی ماساژور در دوران بارداری نیز نیاز به مراقبت و اجازه پزشک دارد. با اشاره به تمام این موارد اینکه شما بر چه اساسی صندلی ماساژور خود را انتخاب می کنید نیز مهم است.

صندلی ماساژور بن کر

صندلی های ماساژور در دهه های اخیر پیشرفت های چشمگیری در ارائه خدمات خود داشته اند و همانطور که پیش تر اشاره شد یکی از برندهای محبوب در این زمینه برند انگلیسی بن کر است. صندلی ماساژور بن کر نتیجه تلاش بهترین طراحان انگلیسی و ساخت چین است. این کمپانی در طول سال ها سعی در پیشرفت و بهبود محصولات تولید شده خود داشته و تا کنون محصولاتی را به بازار عرضه کرده است که در رده بهترین ها در حوزه خود قرار گرفته اند. خوشبختانه ما نیز توانسته ایم از وجود این محصولات در ایران بهره مند شویم.

بهترین برند صندلی ماساژور brand

همانطور که می دانید و مشخص است، صندلی های ماساژور با ویژ گی ها و خدماتی که ارائه می دهند مورد توجه و استقبال قرار می گیرند، ویژگی هایی نظیر کم جا بودن، وجود کیسه های هوا، نوع عملکرد غلتک ها، داشتن جایگاهی برای ماساژ پا و … . صندلی های ماساژ بن کر از جمله محصولاتی هستند که در آن ها سعی شده است تمامی این ویژگی ها و ویژگی های متعدد دیگر قرار داده شوند. وجود کیسه های هوا در قسمت های مختلف صندلی ماساژور و امکان ماساژ از سر تا نوک انگشتان پا، داشتن خاصیت گرمایشی (مادون قرمز) در ناحیه کمر، شبیه سازی ماساژ سوئدی، شیاتسو، کوبه ای و ویبره، همگی از ویژگی های منحصر به فرد صندلی ماساژور بن کر است. صندلی ماساژور بن کر با استفاده از بهترین متریال ساخته شده و کیفیت آن در ساخت کاملا مشهود است. همچنین وجود ریموت کنترل از دیگر نکات مثبت این محصول است که به سهولت در استفاده از این محصول انجامیده است. جدای از تمام این موارد امکان پخش موسیقی توسط صندلی ماساژور به هنگام ماساژ گرفتن فضایی آرامش بخش و مناسبی را برای شما فراهم می آورد. کمپانی بن کر تا کنون صندلی ماساژور های متعددی را طراحی و وارد بازار کرده است که از جمله مدل های آن که در ایران نیز موجود می باشد می توان به K18,K17,K16 و K19 اشاره کرد.

 توجه به نیاز مشتری و بالا بودن کیفیت و کارایی محصول موجب شده است که گروه بن کر در طی سال های متمادی بهترین خود را عرضه کند. محصولات منحصر به فرد کمپانی بن کر با ضمانت نامه ۳۰ ماهه سلامت ماندگار و خدمات پس از فروش به شما این فرصت را می دهد که با داشتن هر یک از محصولات این برند بهتر زندگی کنید!

بهترین برند صندلی ماساژور MASSAGE

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *