اصلی, وبلاگ

ویژگی صندلی ماساژور بن کرBoncare K17

ویژگی صندلی ماساژور بن کر massage Boncare K17

 صندلی ماساژور محصولی است که اخیرا بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و کمپانی های مختلفی به تولید این محصول روی آورده اند. هر چند که در ابتدا این محصول تنها برای کاهش خستگی جسمانی شناخته شده بود اما با گذشت زمان آگاهی مردم نسبت به کارایی آن بیشتر شد. امروزه دستگاه ماساژور نه تنها برای کاهش خستگی بلکه برای کاهش برخی دردهای جسمانی و کاهش استرس و اضطراب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. صندلی ماساژور دستگاهی است که بر اساس آناتومی بدن انسان ساخته شده است. بنابراین انتخاب یک صندلی ماساژور که بتواند نیازهای ما را برطرف کند، کار دشواری نیست. یکی از کمپانی های تولید کننده صندلی ماساژور بن کر می باشد که صندلی های بسیاری با کارایی متفاوت تولید کرده است. یکی از این صندلی ها بن کر K17 می باشد. در ادامه به ویژگی های متفاوت این محصول می پردازیم.

صندلی ماساژور بن کرK17  با قدرت ۱۸۰ وات و به طول ۱۰۶ سانتی متر ،عرض ۷۳ و ارتفاع ۱۱۳ سانتیمتر و وزن ۹۷٫۵ کیلوگرم می باشد. این صندلی ماساژور دارای ۵ نوع عملکرد ماساژ دستی با امکان تنظیم شدت و سرعت و همچنین ۵ نوع عملکرد ماساژ اتوماتیک است که به طور کلی همه قسمت های بدن شامل گردن ، شانه، کمر،نشیمنگاه، دست ها، پاها و کف پا را از طریق تکنیک های گوناگون ماساژ مانند ریلکسی(آرامش بخش)، ورز دادن، مشت زدن و کوبیدن ماساژ می دهد. غلتک های موجود در این صندلی به شکل CS با طول ۹۸ سانتیمتر که بدن را ماساژ می دهند. این غلتک ها با دقت بسیار بالا به عمق بافت ها و ماهیچه های بدن نفوذ می کنند که به این ماساژ، ماساژ ۳ بعدی می گویند. این محصول همچنین دارای حالت بی وزنی یاZero  نیز می باشد. در این حالت صندلی در موقعیتی قرار می گیرد و به گونه ای بدن را ماساژ می دهد که حالت بی وزنی را تجربه خواهید کرد.

ویژگی صندلی ماساژور بن کر relaxing Boncare K17

بن کر K17 دارای ۴۶ کیسه هوا می باشد که نقاط مختلف بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و شما در زمان استفاده با انتخاب برنامه ی دستی و یا اتوماتیک و عملکرد کیسه های هوا و غلتک ها از یک ماساژ مناسب بهره خواهید برد. ۱۶ کیسه هوا در ناحیه دستان، ۲۲ کیسه هوا در ناحیه پاها، ۴ کیسه هوا در ناحیه نشیمنگاه، ۴ کیسه هوا در ناحیه سرشانه و همچنین گرمکن در قسمت کمر می باشد. این صندلی ماساژور دارای ماساژ دست سه مرحله ای می باشد که دستان را در سه مرحله متفاوت ماساژ می دهد. دارای لامپ های LED و مجهز به برنامه فشار هوشمند می باشد.

صندلی ماساژور بن کرK17  با داشتن ریموت کنترل امکان استفاده را آسان کرده است. همچنین قابلیت ماساژ پا به عنوان یک نقطه کانونی برای رسیدن به احساس آرامش و برطرف کردن خستگی اشاره کرد. ماساژ غلتکی کف پا، قابلیت متناسب شدن با طول پا و ماساژ آشیل پا از ویژگی های ماساژور پای این صندلی می باشد. این محصول دارای اسپیکر است و قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث را دارد. این محصول به عنوان یکی از کم جا ترین صندلی های ماساژور موجود در بازار شناخته شده است که با قابلیت جای گیری ماساژور پا داخل دستگاه جهت اشغال فضای کمتر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برای فضاهای آپارتمانی بسیار مناسب است.

ویژگی صندلی ماساژور بن کر MASSAGE Boncare K17

 

گارانتی و شرایط خرید صندلی ماساژور بن کر K17  :

 

صندلی ماساژور بن کر K17 دارای گواهینامه های معتبر  Test report،UL،ROSH،CE می باشدکه همگی بر کیفیت این محصول اشاره دارند. مبل های ماساژور بن کر  ساخت چین و تحت لیسانس کشور انگلیس و کاری از بهترین طراحان انگلیسی می باشد.

شرایط ضمانت این محصول ۳۰ ماهه سلامت ماندگار است که با حمل و نصب رایگان تا درب منزل در تهران و شهرستان می باشد.

 

ویژگی صندلی ماساژور بن کر K16

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *