اصلی, وبلاگ

ویژگی صندلی ماساژور بن کر K16

بهترین برند صندلی ماساژور relaxing

در سال های اخیر به دلیل تغییر سبک زندگی خصوصا در شهرهای بزرگ و افزایش استرس و مشغله کاری، اکثر افراد به دنبال رسیدن به آرامش و فرار از دغدغه های روزانه خود هستند. حال تصور کنید که بتوانید فضایی را در خانه با استفاده از صندلی ماساژور ایجاد کنید که نه تنها خستگی جسمانی شما را برطرف، بلکه به آرامش ذهنی شما نیز کمک کند. صندلی ماساژور با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز با توجه به آناتومی بدن انسان و با استفاده از متد های روز ماساژ، توانسته است جایگاهی در میان مخاطبان خود پیدا کند. حال با توجه به امکاناتی که این صندلی ها در اختیار ما می گذارند و با توجه به افزایش علاقه مندی به استفاده از آن، نمونه ای از این محصول از برند معتبر بن کر را بررسی می کنیم.

صندلی ماساژور بن کر K16  ساخت چین و تحت لیسانس کشور انگلیس می باشد . بدنه این صندلی به جز پشت آن تماما چرم می باشد و در چند رنگ متنوع موجود است. این محصول از فوم هایی با تراکم بالا و غیر قابل اشتعال ساخته شده است. قدرت این دستگاه ۱۸۰ وات می باشد و وزن این صندلی ۹۷٫۵ کیلوگرم است و در ابعادی به طول ۱۰۶ ، عرض ۷۳ و ارتفاع ۱۱۳ سانتیمتر عرضه می گردد. این صندلی دارای غلتک های CS شکل و با طولی به اندازه  ۹۸ سانتیمتر است که امکان ماساژ از سر تا کف پاها را فراهم می سازد. این غلتک ها با دقت بسیار بالا جهت رسیدن به عمق بافت ها و ماهیچه ها طراحی و قرار داده شده اندکه این قابلیت به ماساژ سه بعدی معروف است.

ویژگی صندلی ماساژور بن کر RELAXING K16

  • در این صندلی ماساژور از ۴۶ کیسه هوا استفاده شده است، دارای ۱۶ کیسه هوا در ناحیه دست، ۲۲ کیسه هوا در ناحیه پا، دارای ۴ کیسه هوا در ناحیه نشیمنگاه، دارای ۴ کیسه هوا در ناحیه شانه و غلتک هایی برای ماساژ قسمت های مختلف بدن نظیر : دست ، پا، کف پا، آشیل پا، نشیمنگاه، شانه و کمر استفاده شده است. همچنین قابلیت تنظیم شدت کیسه هوا و سرعت در این صندلی ماساژور برنامه ریزی شده است.
  • این صندلی دارای اسپیکر و قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث می باشد.
  • همچنین این صندلی ماساژور یکی از کم جا ترین صندلی ها می باشد که قابلیت جای گیری ماساژور پا داخل دستگاه جهت اشغال فضای کمتر و ماساژور پای مخفی است.
  • این محصول بسیار مناسب برای فضای آپارتمانی است. دارای ۵ نوع عملکرد دستی (تنظیم شدت و سرعت) و ۵ نوع عملکرد اتوماتیک است که به طور کلی همه قسمت های بدن مانند : گردن، شانه، کمر، نشیمنگاه، دست ها، پاها و حتی کف پاها را از طریق تکنیک های گوناگون ماساژ از جمله : ماساژ ریلکسی(آرامش بخش) ورز دادن، مشت زدن ماساژ می دهد و شکل CS کوبیدن را از طریق غلتک های (گوی) قرار گرفته در قسمت های مختلف صندلی انجام می دهد.

یکی از مزایای صندلی ماساژور بن کر K16 عملکرد بسیار ساده و راحت با استفاده از ریموت کنترل می باشد. در برخی برندها و مدل های صندلی ماساژور می بینید که استفاده از ریموت کنترل آن ها پیچیده می باشد و شما نمی توانید به راحتی از آن استفاده کنید. ولی در صندلی ماساژورهای بن کر با خیال آسوده می توان از تمامی گزینه ها و تغییرات ماساژ از ریموت کنترل استفاده کرد.

  • صندلی ماساژور بن کر Boncare k16 حالت بی وزنی غیر قابل وصفی را با ترکیب جادویی و هم زمان ماساژقسمت های مختلف بدن به علاوه موسیقی ایجاد می کند که باعث می شود شخص بارها مشتاق به استفاده از آن شود.

ویژگی صندلی ماساژور بن کر customer K16

خدمات پس از فروش صندلی ماساژور بن کر

پس از شناخت مزایا و ویژگی های این محصول می توانیم با شرایط خرید این صندلی ماساژور نیز آشنا شویم.

  • شرایط ضمانت این محصول ۳۰ ماهه سلامت ماندگار است که با حمل و نصب رایگان تا درب منزل در تهران و شهرستان می باشد.
  • صندلی ماساژور بن کر دارای گواهینامه های معتبر Test report،UL، ROSH، CE می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت، از مزایا و امکانات این محصول بی نظیر بهره ببرید.

صندلی ماساژور بن کرK16  یکی از چندین محصول از برند محبوب بن کر می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و فضایی که دارید از محصولات متنوع این برند بهره ببرید.

 

ویژگی صندلی ماساژور بن کر K16

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *